14 feb 2009 18:24
WdePundert schreef:Dat denk ik niet.
14 feb 2009 18:55
14 feb 2009 18:55
14 feb 2009 19:03
14 feb 2009 19:06
14 feb 2009 19:54
14 feb 2009 19:55
14 feb 2009 19:59
Paul van Engelen schreef:Overigens is de 3e cilinder - links helemaal vooraan - vaak de eerste die problemen geeft door de minste koeling.
14 feb 2009 20:06
14 feb 2009 20:11
14 feb 2009 20:11
14 feb 2009 20:15
$TEEF schreef:wacht maar tot je 200.000 hebt gereden met je 996..
14 feb 2009 20:22
14 feb 2009 20:52
Ferdinand P schreef:$TEEF schreef:wacht maar tot je 200.000 hebt gereden met je 996..
Zie ander draadje...die ging bij 199.996
14 feb 2009 21:22
14 feb 2009 21:35
14 feb 2009 23:03
alvin01 schreef:Tsja , ik weet ik het ook niet , maar ik hoorde n paar weken terug op BNR nieuwsradio dat een bekende redacteur(Bas van W.) ook ff zijn 911 ging uitlaten uit 1986 en met deze 911 ff ging gassen;motor kapot enz.
15 feb 2009 0:37
15 feb 2009 1:10
Airhead schreef:Altijd weer leuk die reacties van de Lavamat brigade.
15 feb 2009 1:57
15 feb 2009 2:01
15 feb 2009 9:38
15 feb 2009 10:13
15 feb 2009 10:32
15 feb 2009 10:35
Olaf schreef:
Koper had MI contact met jou op moeten nemen voordat het blok uit elkaar ging, toch![]()