23 feb 2009 12:45
Stijn van Kooten schreef:..... R8......een lelijke auto
23 feb 2009 16:18
23 feb 2009 16:22
Stijn van Kooten schreef:De enigste mooie R8![]()
![]()
23 feb 2009 16:53
23 feb 2009 16:54
23 feb 2009 16:56
23 feb 2009 17:05
23 feb 2009 17:14
23 feb 2009 18:23
23 feb 2009 19:53
Godspeed schreef:IMHO zijn ze beide lelijk![]()
De snuit bijvoorbeeld is véél te kort, de A-stijl begint al boven de voorste wielen![]()
23 feb 2009 22:02
24 feb 2009 10:06
24 feb 2009 12:20
24 feb 2009 17:10
24 feb 2009 17:15
24 feb 2009 17:19
24 feb 2009 17:41
Jort schreef:Duidelijk geen Lambo fan. Kenmerkend voor alle Countaches, Diablo's en Murciélago's van de laatste 3(+) decennia.
24 feb 2009 18:53
24 feb 2009 18:57
24 feb 2009 19:06
Godspeed schreef: Hmm, noch de Jarama, Urraco, Jalpa, Countach, Diablo, Murciélago hebben een A-stijl die al ter hoogte van het midden van het voorste wiel begint.
Dit zorgt ervoor dat je mijlenver van de voorruit zit en je nog zelfs plaats hebt om bovenop het dashboard te slapen.
Zo een klein extra ruitje achter de A-stijl doet me eerder aan zoiets denken:
24 feb 2009 19:10
Stijn van Kooten schreef:Verkeerde topic.....
24 feb 2009 21:40
Jort schreef:En daar zit de crux, dat vertelde je er niet bij
Jort schreef:Klein verschil vergeleken met (met name) de Diablo, Countach en Murciélago. Wat ze allemaal ook gemeen hebben is de doorlopende zeer vlakke lijn van voorklep in voorruit. Dat maakt het en profil tot één geheel.k.
Jort schreef:Heeft de Countach ook. Bij de Gallardo echter meer een gevolg van de staande spiegels/ weglaten van dat stukje plaatwerk.
24 feb 2009 22:09
Godspeed schreef: Ik zei "boven de voorste wielen" waarmee ik inderdaad het midden (as) bedoelde (begrijpend lezen heet dat).
Het verschil bedraagt een kleine 10cm, klein verschil op een camion misschien maar op een compacte sportwagen vind ik het een wereld van verschil. Hierdoor wordt de wagen naar mijn mening een karikatuur van de Murciélago. Het hele design heeft zijn evenwicht verloren, de wagen oogt "neuszwaar"
25 feb 2009 1:01