Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

07 maart 2009 18:02

Vanmiddag even een stukje A-27 gepakt en een CRX je afgestraft :mrgreen: , kon het weer niet laten.

Even op m'n oude werk in Huizen bakkie gedaan, daarna nog even langs CareCare in Soest gereden.

Was een lekker stukje toeren, wel druk op de weg :!:

07 maart 2009 18:44

Vandaag nog heerlijk gereden. Was bij mijn ouders langs geweest en heb mijn vader nog even alten sturen. Enorme grijns was het resultaat. (ik had wel een beetje zweethanden hoor)

Terugweg via A28 en A50, A1 heerlijk doorgetuft en een tijdje met een Z3 opgereden, heerlijk 8)

07 maart 2009 19:15

Vandaag weer ff gereden, heerlijk.
Hij sloeg net aan op de laatste snik, alarm ging ook al ff af.(bij poging tot aanslaan)
Dus had geen dag langer moeten wachten, al heb ik dan weer weer zo'n
Quick/starthulp van B&D, tot nu toe nog niet nodig gehad. :wink:
Veel 911'jes gezien vandaag in en rond Amsterdam, was er ook echt weer voor... 8)

08 maart 2009 20:50

Vandaag een heerlijke tocht met het gezin gemaakt in het schitterende weer van vanmiddag.
Hilversum-loosdrecht-Loenen-Breukelen-Maarssen-Tienhoven-Hollandsche Rading-Loosdrecht - Hilversum :D :D
Een heerlijk rondje langs de plassen en de Vecht. Ongelooflijk veel Porsches en andere mooie wagens tegengekomen.

08 maart 2009 20:51

zojuist,, eindelijk weer eens, heerlijk uurtje getoerd in de Ooijpolder. Rustig rondgereden met het dakje open, heerlijk!

09 maart 2009 0:18

Heerlijk binnendoor naar Nooitgedacht gereden. Weer heerlijk kunnen sturen totdat alle meiden aan boord begonnen tegen te sputteren dat ze langzamerhand toch wel misselijk werden :lol:
Terug lekker stukje snelweg gepakt om ze weer op de hand te krijgen en net voor de regen kon de 911 de garage weer in :wink:

09 maart 2009 16:12

Vanochtend vroeg voor het eerst sinds het circuitdagje op 3e kerstdag weer de P gestart. Moest weg voor de APK-keuring. Toch even een rondje extra gereden ondanks dat de garage zo'n beetje om de hoek ligt.

Straks ophalen en dan rij ik ook even met een grote omweg naar huis, heb ik wel wat file voor over :D

10 maart 2009 1:26

horn schreef:welke? foto's?

Brera 3.2 JTS Q4
En de permagrin was spontaan verdwenen toen een zwaan m'n grille op snelheid wilde inspecteren. Gelukkig geen lakschade, alleen mistlampje eruit.... Zwaan nu ook geen permagrin meer.... :cry:

10 maart 2009 17:11

Maar wel permagraine. :wink:

12 maart 2009 0:58

Rij (bijna) iedere dag met de 911 :cheers:

16 maart 2009 19:04

YEP , vanmiddag weer ! En nog 'oben ohne" ook :D

Even naar Aachen geweest, naar deze wezen kijken
Mooie kleur!

16 maart 2009 19:17

outletvalve schreef:YEP , vanmiddag weer ! En nog 'oben ohne" ook :D

Even naar Aachen geweest, naar deze wezen kijken
Mooie kleur!

Bijna nieuwe auto, nét ingereden :D

16 maart 2009 21:12

Deze zaterdag uit N-Italie teruggekomen. Heeeeeerlijk gereden!

@Franco: zie je vooral op vrijdag rijden...!

Stefan

16 maart 2009 21:21

@ Stefan: Super picture!

Afbeelding

16 maart 2009 21:24

Gave foto! Ik voel me nu een beetje een softie met mijn garagebox-geen-pekel-en-liefst-weinig-regen-of-modder-mentaliteit... Zo kan het dus ook :thumleft:

16 maart 2009 21:28

Inderdaad SUPER 8) 8) 8)

17 maart 2009 0:18

Stefan 964C4 schreef:@Franco: zie je vooral op vrijdag rijden...! Stefan

Das wel apart. Ik rij bijna iedere dag dezelfde route. Breng doorgaans zoonlief naar school (8.15) en rij daarna door naar werk in Zeist. Huiswaarts meestal omstreeks 18.00 uur.

Vrijdag is er minder verkeer op de weg, misschien valt ie dan beter op :wink:

17 maart 2009 18:06

De P staat er nu weer compleet gelikt bij hoor!

Ik gebruik de P om (bijna dagelijks) mee te rijden. Vind het eigenlijk wel mooi als 'ie onder de strepen van snelweg water en vuil zit, maar.... denk altijd bij mezelf 'hij moet wel snel weer schoon want dat is beter voor 'm....!' :lol: Ik heb 'm om mee te rijden, elke keer weer genieten van die 6 cyl. Indien je 'm regelmatig en goed onderhoud moet dat geen probleem zijn.

De skietjes op het dak trok vrij veel bekijks onderweg van- en naar Italie kan ik wel zeggen 8).

20 maart 2009 15:06

Net even van het heerlijke weer genoten; met behulp van 58GT even de Spyder verplaatst. Eerst samen met Marcel in zijn Speedster en daarna lekker in de Spyder; dikke vette smile!!

20 maart 2009 15:25

Vanmorgen een leuk ritje in de Boxster van mijn collega, die grijns krijg ik het hele weekend niet meer weg (belastingaangifte niettegenstaande). Gisteren na 250 km in een Citroën C1 weer in mijn 29 jaar oude 924 gestapt, ook genoeg voor een grijns (wat reed die Citro beroerd!).

20 maart 2009 17:00

Vanmiddag ook even een uurtje gereden. Heerlijk. Ik ga m'n 3.2 zo nog vergeten. :wink:

20 maart 2009 17:20

ik ook even met een ondergescheten 964 open heen en weer naar V'daal gereden. Was leuk... 8)

20 maart 2009 17:45

WdePundert schreef:Vanmiddag ook even een uurtje gereden. Heerlijk. Ik ga m'n 3.2 zo nog vergeten. :wink:

Mis je 'm wellicht? :wink:

20 maart 2009 18:01

morgen vroeg richting Belgie en terug met de nieuwe uitlaat en het dakje open :D nu maar hopen dat het weer zo blijft 8)

20 maart 2009 19:05

horn schreef:ik ook even met een ondergescheten 964 open heen en weer naar V'daal gereden. Was leuk... 8)
Afbeelding :mrgreen:
Plaats een reactie