Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

13 jan 2005 7:16

Dirkie is al scherp op de vroege ochtend,zeer wakker :wink: :wink: :idea:

13 jan 2005 7:16

ow Martijn,

ik lees net dat je een 89 C4 hebt ...

Bijkomend probleem stelt zich dan met je gashuis.
Blijkt een verschil in te zitten met de 90 (en latere) modellen ...

De kit kan wel ... maar je vermogen zal iets minder spectaculair gaan stijgen.
Ook heb jij, als alles origineel is nog een alu inlaatspruitstuk. Ook hierdoor heb je naar verluid een ietsie pietsie mindere vermogenstoename ... al kan ik dit niet bevestigen daar ik er nooit mee gereden heb natuurlijk.

Dirk
:wink:
Laatst bijgewerkt door dirkie op 13 jan 2005 8:14, in totaal 1 keer bewerkt.

13 jan 2005 7:18

De Geus schreef:Dirkie is al scherp op de vroege ochtend,zeer wakker :wink: :wink: :idea:


nog wakker zal je bedoelen ... :wink: ik leef omgekeerd hé ... :wink:

13 jan 2005 8:26

dirkie schreef:
De Geus schreef:Dirkie is al scherp op de vroege ochtend,zeer wakker :wink: :wink: :idea:


nog wakker zal je bedoelen ... :wink: ik leef omgekeerd hé ... :wink:


..klinkt bekend...omgekeerd leven ; ben ook net thuis.. 8)

13 jan 2005 12:30

Omgekeerd leven...

Dus ik ben echt niet de enige die "omgekeerd leeft". :D
Is trouwens een goede reden om jezelf een Porsche kado te geven.. 8)
Mauk

Re: Webers

17 jan 2005 17:14

Gizmo schreef::D Niet geschikt voor mij jammr genoeg. Ik gebruik mijn P voor dagelijks, en inderdaad 99% relaxed rijden.

Vroeg me dan ook al af wat juist jij met een RS-vliegwiel en zelfs de wens voor een RS-DME :roll: moet :?: :wink:

Power

18 jan 2005 0:14

Ik moet voor mijn gevoel de maximale power bezitten als ik het nodig heb :wink: .

Het is niet zo dat ik het altijd gebruik, en ook 99% relaxed rij. Maar ik hou ervan om af en toe een sprintje te trekken tegen andere rappe auto's. Het is natuurlijk het leukst om een sprintje tegen een C4 te maken en die weg te rijden :D. Mocht het ooit lukken, met mijn oudere type een nieuwere zoek te rijden dan vier ik helemaal een feestje, en wil ik graag het gezichtje zien.

Ik had laatst nog geraced tegen een getunde Subaru met eigen zeggen 310 pk dacht haal er ff wat vanaf zeg ff 290. Ik dacht ik ga vet verliezen. Maar echter de schade bleef in de marges. rijdende vanaf de 2e versnelling hij gaf het startsignaal aan. Vanuit zijn 2 kwam hij op 1 auto lengte voor, omdat onze toeren hoger liggen kom je weer redelijk langszij, op het moment van schakelen naar 3 verloor ik weer een een autolengte maar dan komt het op echte kracht vanaf de 4e versnelling liep ik in en bij 5 ging ik er over heen. (zonder RS vliegwiel)

8) Ik had het echter nooit verwacht, en hij ook niet. Blijkt voor mij dat de Subaru een echte sprinter is maar geen power heeft bovenin. En nu na inbouwen van de vliegwiel gaan we de auto's weer naast elkaar zetten om een vergelijk te maken. Echter hij heeft hij ook al weer een aantal aanpassingen gemaakt maar ach we zien wel.
Plaats een reactie