Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe

28 apr 2009 23:19

Lydia schreef:Reñger, een 3.0 is toch een 6 cilinder?

Is idd een 6 cilinder. Erg gevaarlijke auto, want als je even een te zware voet hebt zit je zomaar op de 160 :shock:

28 apr 2009 23:21

Tja, tnx voor de tips, maar dit loopt al even en ik heb ook al heel wat gesprekken gevoerd. Ik wist het zelf al een paar weken dat dit er aan zat te komen, maar vandaag werd het ook aan de medewerkers verteld, nu dus openbaar.
Ik maak me niet direct zorgen, baal alleen omdat ik het erg naar mijn zin heb op het werk. De afdeling liep ook erg lekker.

Ik zeg proost! Komt allemaal goed.

28 apr 2009 23:22

RenDo schreef:Is idd een 6 cilinder. Erg gevaarlijke auto, want als je even een te zware voet hebt zit je zomaar op de 160 :shock:

Dat ben je toch wel gewend met je 993 :?: :wink:

28 apr 2009 23:28

500 NM !

28 apr 2009 23:28

Ik vermoed dat een Q5 van een heel ander kaliber is dan een 993. Alhoewel ze qua pk's dichtbij elkaar zullen zitten. Is volgens mij een heel ander belevenis. Directe benzine inspuiting en veel modernere techniek. Waarschijnlijk is dit een automaat en ik merk aan de 996 al dat dat een wereld van verschil is met een handgeschakelde.

Gefeliciteerd Reñger! En dat je hem maar vaak moet wassen. Dan gebruik je hem tenminste goed!

28 apr 2009 23:30

:thumleft: Goeie instelling, Rad. Je maakt je leven zelf :idea: Al die zeemeeuwentaal, daar heb je ook weinig aan.

:lol: Rad, echt, dat ding is een stiltepaleis........

28 apr 2009 23:33

Lydia schreef:Directe benzine inspuiting
Diesel?

Ik geloof je graag Renger, moet een feest zijn om in terijden. Heb afgelopen weekend nog in een A4 met dezelfde motor gereden, niet verkeerd :wink:

28 apr 2009 23:35

Jip, ik had er brandstof moeten zetten. Te diep in de Bailey's gekeken.

Leuke reactie van je op mijn Porsche-blog column, Reñger.
Wanneer krijg je dat hok geleverd :lol:

28 apr 2009 23:41

@Renger Goede keuze, hele fijne motor ga je veel plezier aan beleven, alleen die kleur.....weet je het echt zeker :mrgreen: Volgens mij neem je ons in de maling
@ Radboud, succes man.

28 apr 2009 23:43

Waarom? Wit is toch helemaal gewéldig? De Nederlandse snelwegen worden bevolkt door geen-kleur-durven-kiezen zwart, blauw en zilveren verhicels! Ik vind het top!

28 apr 2009 23:46

Lydia schreef:Waarom? Wit is toch helemaal gewéldig? De Nederlandse snelwegen worden bevolkt door geen-kleur-durven-kiezen zwart, blauw en zilveren verhicels! Ik vind het top!

Eeeuuhhh... wit is geen kleur!!! Dan hoef je ook niet te kiezen!!!

28 apr 2009 23:47

Ik heb dan ook gekozen voor geen kleur. En gelukkig heb ik thuis nooit ergens heibel over!

Als je voor een uitgesproken kleur kiest als turkooise krijg je ook commentaar. Lekker doen waar je zelf zin in hebt dus!

28 apr 2009 23:53

Helamaal mee eens.
Ik vind een witte Porsche overigens erg mooi....

28 apr 2009 23:56

Tja ...

:mrgreen: :clown:
Afbeelding Afbeelding

Ik ga slapen, mannen! Trusten.

28 apr 2009 23:56

Lydia schreef:Gefeliciteerd Reñger! En dat je hem maar vaak moet wassen. Dan gebruik je hem tenminste goed!

:D Lydia, toch misschien voor jou wel leuk te weten, dat jouw column "At your Service" op het Porsche blog en de verschillende commentaren daarop (Stijn vroeg of het om de Q5 ging :idea: ) mij op de Q5 geattendeerd hebben.

Zoiets mafs als jij beschreef, helaas, dat moest ik bij mijn dealer missen. Ook wel een bijzonder klantgerichte verkoper...........

:lol: En die kleur....wacht maar tot jullie hem zien :thumleft: zelfs de spiegelranden worden wit.

29 apr 2009 0:01

Heb je daar thuis wel eens heibel over

Er is al eens met echtscheiding gedreigd als ik met een witte auto zou thuiskomen :mrgreen:

29 apr 2009 0:05

Dan heb ik het beter gedaan. Eerst gaan scheiden en dan kopen waar ik zin in heb! :lol: :wink:

@ Do: thanks!

Nu ga ik écht slapen!

29 apr 2009 0:09

Een baco voor Do!!! Wat zijn de wachttijden toch lang vanavond!!! :wink:

Allemaal welterusten!!!
Laatst bijgewerkt door Rad911 op 29 apr 2009 0:13, in totaal 1 keer bewerkt.

29 apr 2009 0:26

:lol: Leuk, zo'n kroeg hé :?: Je slaakt een kreet over een witte DD en je hebt zo 3 pagina's vol.....

@Lydia: ik weet het niet precies wanneer ie geleverd wordt, hangt van de dealer af. Gekozen voor opties, die door de dealer ingebouwd worden, vandaar.

@WillemB: oewh, dan zou IK scheiden......want hij wordt echt wit :!: Sorry Sigrid :wink:

29 apr 2009 5:58

goeie morgen allen,

wat zien ik nu Do nog zo laat wakker? laat je bed het maar niet merken :mrgreen:

ik zal even een pot koffie zetten voor de vroege vogels onder ons :salut:

werk ze allemaal :x

29 apr 2009 6:16

Goeiemorgen mensen,

Doe mij maar een bakkie dan, en het is alweer weer vrijdag voor velen onder ons :)
Werkse allemaal.

29 apr 2009 7:26

:D Goedenmorgen allen.

Oewh, koffie is oud. Ik zet weer een pot verse. En doe wat croisantjes in de oven. Er staat roomboter en jam op de bar. Er zijn tenslotte veel mensen vrij hiero 8)

Hier weer een drukke dag. Het wordt weer beter weer, dus de fietsen worden weer veel gebruikt. En dus topdrukte hier. Allemaal boterhammen. Moet de Q5 tenslotte ook betalen, nietwaar :mrgreen:

Werk ze voor de slaven, vrije dag ze voor de geluksvogels. :drive: careful!

29 apr 2009 7:46

Selamat pagi, Mannen! :P

Ik zal zelf wel even thee zetten! :lol:
Lekker yoghurt met cruesli erbij. Vandaag ook nog werken. Ik vrees dat het TL rijden wordt vandaag! Joepie! Hopelijk heb ik niet te veel file.

Fijne dag, alemaal!

29 apr 2009 7:57

Morge Maukers,

Nog ff een daggie werken en dan kenne we feesten :ba:
Zit er nog een bakkie in :?:
Misschien dat ik nog naar Dinslaken ga, kweetnie zeker :|
We zijn op dit moment de Haarlemmerhout aan het vol leggen met rijplaten voor de Bevrijdingspop op 5 mei a.s. :shock:
Ach zijn we weer v/d straat.
Ben niet zo'n jeepfan, maar zo'n Q5 is erruuug fraai :thumleft:

Werk ze

29 apr 2009 8:02

Moguhh allen vanuit een :sunny: Zeeuwse.
Eerst maar een bakje koffie nemen, en over een weekje of 4 en kan ook weer Afbeelding rijden.
Gesloten onderwerp