aktie van VV
Nederland
In 2009 stapt de
provincie Utrecht over op groene stroom voor haar eigen
verkeersregelingsinstallaties en openbare verlichting zoals lantaarnpalen en stoplichten. Met deze maatregel reduceert de provincie als organisatie haar totale uitstoot van CO2 met ongeveer 70%. Dit besluit is onderdeel van een breed pakket van maatregelen ter beperking van de uitstoot van broeikasgassen. In 2015 wil de provincie als organisatie CO2 neutraal zijn. In 2007 was de totale CO2-emissie ongeveer 4800 ton. De belangrijkste bronnen zijn het elektriciteitsverbruik en warmtegebruik in de provinciale kantoren en het energieverbruik van de provinciale openbare verlichting en verkeersregelingsinstallaties. Deze zijn goed voor ongeveer 80% van de uitstoot.
De hulphinten waren alleen maar om aan te geven dat jullie moesten zoeken naar een provincie.

Geel en blauw maakt
groen, maar dan moet de gele
kan wel vol zijn, anders
kan het niet. Groenekan.

Naam schilderij is Watergang, is een ander woord voor Wetering, de dame op het plaatje is oud, maar de tegenstelling is dus nieuw. Nieuwe Wetering en Nieuwe Wetering straat.

Ridderse Bossen, behoeft volgens mij geen uitleg.

Zicht..Gezicht(slaan)

Linksaf de Gezichtslaan op en niet rechtsaf!

Parkeerplaats tegen over nummer 115, de oudste mens ter wereld.
Volgens mij was dit het weer. Heb er zelf dit keer lang over gedaan om wat te bedenken. Kwam toen op "verkeerszaken" en heb af en toe een ander plaatje gebruikt. Langzamerhand kwam ik toen uit bij de Gezichtslaan en toen met Lucas op een avond gaan graven........vond hij natuurlijk reuze spannend.
Ik wens de zoeker succes!!!!!