11 mei 2009 21:39
11 mei 2009 22:41
ruud964 schreef:@ Franz: Leg je er nou gewoon bij neer dat een 997 gewoon sneller is dan een 964, is niet zo erg, een 964 is snel zat.
11 mei 2009 22:59
Jurgen schreef:herinner me dat de 964 van ErikE jaren terug ook hard liep bv.
13 mei 2009 14:39
13 mei 2009 15:37
13 mei 2009 15:45
soepkip 964 schreef:Moet eerlijk zeggen dat het Autobahnrasen niet zo leuk is als door de bergen te rijden.
13 mei 2009 16:07
Devils son schreef:De oude 997S cabrio met tiptronic moet nog altijd sneller kunnen in rechte lijn dan een 964. De 964 loopt op de GPS met 17" 272 km/u maximaal. De 997S cabrio met tip moet toch zeker in staat zijn om ergens tussen de 280-290 te halen.
13 mei 2009 17:06
13 mei 2009 21:32
Peter 993 schreef:Dit weekend naar Stuttgart geweest voor een bezoekje aan het Porsche museum. .................. Mààààr.......de kwaliteit van het wegdek, vreselijk, een land als Duitsland niet waardig.
Het museum is overigens zeer de moeite waard.
13 mei 2009 21:58
944 guy schreef:Dat een 964 in de buurt komt van een 997S is inderdaad BS.
13 mei 2009 22:03
13 mei 2009 22:18
Franz schreef:De reden dat ik er dichterbij kwam had te maken dat ik in zijn slipstream zat.
13 mei 2009 22:37
14 mei 2009 0:01
Paul van Engelen schreef:John schreef:In augustus organiseer ik een paar dagen Leipzig voor de NPC....geloof me de weg daarheen is echt ouderwets knallen...vooral het laatste stuk is echt recht en leeg.
Dus niet naar Stuttgart (immer Baustelle) maar nach Osten..............
Uit de link van Strak boven, bedoel je deze: "-A38 van Gottingen naar Leipzig. Als de Nurburgring als Autobahn zou worden herboren, zou dit het zijn!"![]()
14 mei 2009 10:54
Dit zou best eens waar kunnen zijn. Je kunt wel een hele snelle auto hebben maar je moet ook wel durven en willen om zo hard te gaan. En omdat het een cabrio was zou het best wel eens een relaxte Porsche rijder kunnen zijn. Zo van 964 kom maar lekker hoor ik ben toch sneller. Ik heb ook wel eens achter een Maserati gereden met de A6 die echt niet harder kan dan 250 km/h en kon ik hem bijhouden. Hoe hard gaat zo'n 964 turbo dan Devils Son? Alleen jammer van zo'n lelijke spoiler. Dat is bij de 993 T minder lelijk.maar omdat die persoon voor je kennelijk niet zijn best gedaan heeft. Zelfs de 964 turbo 3.3 houdt een 997S niet bij.
14 mei 2009 11:54
soepkip 964 schreef:Hoe hard gaat zo'n 964 turbo dan Devils Son?
14 mei 2009 11:55
Drewster schreef:
grappig; de Nurburgring IS autobahn.
14 mei 2009 12:02
14 mei 2009 13:53
Drewster schreef:wel autobahn, da's de reden dat er geen snelheidslimiet geldt.
14 mei 2009 14:23
Devils son schreef:soepkip 964 schreef:Hoe hard gaat zo'n 964 turbo dan Devils Son?
Voor alle cijfers verwijs ik je gaarne naar http://www.einszweidrei.de waar vele typen met geteste cijfers staan.
14 mei 2009 15:13
Franz schreef:Alleen zie ik hier niet de 997 4S Cabrio met tiptronic tussen staan.
14 mei 2009 15:34
Devils son schreef:Jurgen schreef:herinner me dat de 964 van ErikE jaren terug ook hard liep bv.
Tenzij je speelt met de eindoverbrenging of de toerenbegrenzer houdt het echt net boven de 270 km/u op.
.
14 mei 2009 15:49
Captain 911 schreef:
Bedoel je daarmee GPS snelheid of op de teller?
14 mei 2009 15:57
Captain 911 schreef:
Dat was op de tolweg in Frankrijk, wat betreft wegdek erg goed te doen is. Alleen de gendarmerie denkt daar helaas anders over uiteraard.
14 mei 2009 16:35
Franz schreef:Devils son schreef:soepkip 964 schreef:Hoe hard gaat zo'n 964 turbo dan Devils Son?
Voor alle cijfers verwijs ik je gaarne naar http://www.einszweidrei.de waar vele typen met geteste cijfers staan.
Dank voor de site.Ik zet 'm meteen in mijn bookmarks. Alleen zie ik hier niet de 997 4S Cabrio met tiptronic tussen staan.