Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Beurs/Kredietcrisis/Prijzen huizen, auto's, ...

26 mei 2009 22:29

Heerlijk iedereen is weer ontladen , kga weer naar de Kittige kortharige Trol 8)

26 mei 2009 22:30

amandus schreef:Ik doe alles RECHTS :mrgreen:

Ja dat wist ik wel Marc en het is wel duidelijk dat ik dat niet doe :mrgreen:

26 mei 2009 22:33

Sigrid schreef: [En ik heb er totaal geen moeite mee om achter op een vuilniswagen te gaan staan om zo m'n centen te verdienen, maar kan me wel heel goed voorstellen dat je wel even moet slikken als je de gevolgen daarvan merkt in je dagelijks leven.

Dat is een ander punt! Uiteraard is dat slikken. Maar dat is wat anders dan stellen dat je je hypotheek niet meer kunt betalen als etc. Dan kies je er namelijk zelf voor....

26 mei 2009 22:37

Wat is dat nou voor een onzin opmerking? Het loon van een vuilnisman is nog onvoldoende om je hypo af te lossen. Werken onder je niveau is zelfs niet de oplossing.

26 mei 2009 22:39

Maarten schreef:
Sigrid schreef: [En ik heb er totaal geen moeite mee om achter op een vuilniswagen te gaan staan om zo m'n centen te verdienen, maar kan me wel heel goed voorstellen dat je wel even moet slikken als je de gevolgen daarvan merkt in je dagelijks leven.

Dat is een ander punt! Uiteraard is dat slikken. Maar dat is wat anders dan stellen dat je je hypotheek niet meer kunt betalen als etc. Dan kies je er namelijk zelf voor....

Nou ik ben bang dat ik van dat salaris toch ook financiele problemen ga krijgen.

26 mei 2009 22:53

Mach 2 schreef:Wat is dat nou voor een onzin opmerking? Het loon van een vuilnisman is nog onvoldoende om je hypo af te lossen. Werken onder je niveau is zelfs niet de oplossing.

Eerder stelde je dat toch net even anders. Wat mij betreft is het heel simpel: 1) werk 2) werk op nivo. Tenzij je natuurlijk je hand niet ophoudt. Dan zal het me jeuken. Maar alle hoog opgeleiden die te belazert zijn om op het terras te werken die kunnen wat mij betreft de rambam krijgen. Ik mag nl. ook niet kiezen of ik wel of niet belasting betaal.

26 mei 2009 22:56

Werk al jaren onder mn nivo , noemen ze ook wel narcisme :roll:

Afbeelding :thumleft:

26 mei 2009 23:01

Ik heb een jaar geleden buiten mijn schuld om ook even between jobs gezeten. Gelukkig maar voor een zeer korte periode. Ik heb daarna een jaar bij de huizenverhuur onder mijn niveau gewerkt. Geeft niet, ik was aan het werk en dan komt er wel weer mogelijkheden op je pad. Maar zoals Harald al schreef: je komt gewoon elke maand een stukje salaris te kort en dat stapelt zich maar op. Reken maar dat ik hem geknepen heb als alleenverdiener met twee kids.

Maar door positief te denken, de moed niet op te geven en mezelf elke dag een enorme trap onder mijn kont te geven is alles toch weer goed gekomen. En voilà, ik heb een geweldige baan en goed salaris. Maar dat is niet vanzelf gegaan. En als mijn baas failliet zou gaan, sta ik ook weer op straat. Maar ook dan zal ik mezelf weer een schop onder mijn kont geven, want bij de pakken neer gaan zitten levert niemand iets op.

26 mei 2009 23:07

Maarten schreef: Maar alle hoog opgeleiden die te belazert zijn om op het terras te werken die kunnen wat mij betreft de rambam krijgen. Ik mag nl. ook niet kiezen of ik wel of niet belasting betaal.

Welke werkgever staat te wachten op een hoog opgeleide die met tegenzin onder zijn niveau moet werken. Die is zo weer vertrokken. Dat werkt niet. Werkgevers huren liever een ongeschoolde Pool in die zie voor 2 a 3 euro per uur kunnen uitbuiten en desnoods zwart uitbetaald. De donkere tijden van Colijn zijn voorbij en dat mag nooit meer terugkeren. Wat een hufter was die man die NL in de crisisjaren heeft gestort.

26 mei 2009 23:08

Lydia schreef:Ik heb een jaar geleden buiten mijn schuld om ook even between jobs gezeten. Gelukkig maar voor een zeer korte periode. Ik heb daarna een jaar bij de huizenverhuur onder mijn niveau gewerkt. Geeft niet, ik was aan het werk en dan komt er wel weer mogelijkheden op je pad. Maar zoals Harald al schreef: je komt gewoon elke maand een stukje salaris te kort en dat stapelt zich maar op. Reken maar dat ik hem geknepen heb als alleenverdiener met twee kids.

Maar door positief te denken, de moed niet op te geven en mezelf elke dag een enorme trap onder mijn kont te geven is alles toch weer goed gekomen. En voilà, ik heb een geweldige baan en goed salaris. Maar dat is niet vanzelf gegaan. En als mijn baas failliet zou gaan, sta ik ook weer op straat. Maar ook dan zal ik mezelf weer een schop onder mijn kont geven, want bij de pakken neer gaan zitten levert niemand iets op.

:res: geweldige instelling

26 mei 2009 23:10

@Tom Cruise II: Volgens mij was de PvdA niet echt voor de aanschaf van je nieuwe speeltje. Maar dat maakt jou niet uit geloof ik :mrgreen: Wat een archaische retoriek. De uitgezogen arbeider v.s. de dikke baas met de sigaar.

26 mei 2009 23:12

Maarten schreef:@Tom Cruise II

Die is dan wel weer leuk :wink:

26 mei 2009 23:13

Beetje makkelijk maar ik moest hem 1x maken
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Maarten op 26 mei 2009 23:15, in totaal 1 keer bewerkt.

26 mei 2009 23:14

humor houdt je in leven

26 mei 2009 23:14

Zoiets :mrgreen:
Afbeelding

26 mei 2009 23:15

humor houdt je in leven

Net als positief denken en soms eens onder je niveau werken! :mrgreen:

26 mei 2009 23:16

citeer me wel goed he ik zei het maar 1 keer :ba: kelere jij bent sneller

26 mei 2009 23:18

Maarten schreef:@Tom Cruise II: Volgens mij was de PvdA niet echt voor de aanschaf van je nieuwe speeltje. Maar dat maakt jou niet uit geloof ik :mrgreen: Wat een archaische retoriek. De uitgezogen arbeider v.s. de dikke baas met de sigaar.

Tom Cruise "vloog" in een F-15 Eagle. Geen F 16!

Maarten, gaat het wel goed met jou?

26 mei 2009 23:20

:popcorn:

26 mei 2009 23:24

Mach 2 schreef: Maarten, gaat het wel goed met jou?

Eh ja? Waarom niet. Verschil is me op zich bekend. Speeltje van mijn voorkeur is een F14. Maar goed: ook een PvdA tactiek. Zeuren over de vorm i.p.v. de inhoud.

26 mei 2009 23:30

Dat zeuren ken ik wel van meer politieke partijen en die zijn lang niet allemaal links.
Ik ga naar bed en wie weet sta ik morgen wel rechts op :shock:

26 mei 2009 23:31

Maarten schreef:
ook een PvdA tactiek. Zeuren over de vorm i.p.v. de inhoud.

Maarten schreef:
1) Faillissementen regel je niet maar wikkel je af

:popcorn:

26 mei 2009 23:36

Lijkt mij wel een relevant verschil i.t.t. geneuzel over F15/F16.

26 mei 2009 23:39

Nee, er is nu geen relevantie, maar een wedstrijd wie haalt wie onderuit en hoe zullen we dat doen :!:

26 mei 2009 23:40

Relevant indien we geen idee hadden waar Sigrid het over had.

M.a.w.: niet relevant, net zoals spelfouten, om maar iets te noemen.
Laatst bijgewerkt door Jort op 26 mei 2009 23:41, in totaal 1 keer bewerkt.
Gesloten onderwerp