Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
31 mei 2009 15:30
ZO net terug van een dagje hard werken.... nu eerst een koude klets dan de BBQ vast klaar zetten voor vanavond...
01 jun 2009 6:20
goedemorgen, vandaag maar eens een fris ontbijtje, voor thee en koffie moet een ieder zelf zorgen, zal niet echt lekker zijn als ik dat nu al klaar zet
01 jun 2009 6:24
Sigrid schreef:... zal niet echt lekker zijn als ik dat nu al klaar zet..
Ik zou niet weten waarom niet
MoGguH! ... SiGrId En De ReSt ....
01 jun 2009 7:28
goede morgen
effe heerlijk bakkie koffie pakken en dan richting circuit park Zandvoort
01 jun 2009 8:40
Goede morgen. Schitterende dag weer, we worden maar verwend met de Pinksteren!
Zo even lekker fietsen, daarna het water op. Wat is het leven toch slecht
01 jun 2009 9:02
Morrguhh.. zo dat is even lekker fris wakker worden met een stukje ´turks´/fruit
Zo eerst het forum eens langs struinen

onder het genot van een bakkie..
01 jun 2009 9:54
Moggûh allemaal. We worden inderdaad verwend met het weer. Straks weer lekker een stukje rijden.
01 jun 2009 10:07
goeiemorge,
nog effe roadbook afwerken en deze namiddag de 968 beginnen poetsen voor komend weekend.
01 jun 2009 10:10
Moguhh vanuit der Heimat, ook mooi weer hier.
Gaan zo nog even met de Porsche naar Dortmund.
01 jun 2009 11:06
Ook goedemorgen allemaal,
Heerlijke ochtend: rustig, koffie, croissantje en een zalig zonnetje.
rufie schreef:... deze namiddag de 968 beginnen poetsen voor komend weekend.
Moet ik ook nog doen. Gaan beginnen met een uitgebreid bezoek aan de wasstraat.
01 jun 2009 11:08
gast die aan Sigrid schreef: Iets
speciaals te doen ofzo

Op de fiets naar Boskamp
01 jun 2009 12:26
Ja Marcel, dat liep ff spaak. Willem had alweer gemeld dat ik bij je aan het ontbijt zat, dus langer rekken kon niet
01 jun 2009 22:21
Goedenavond allemaal, vandaag naar een meeting van de Italiaanse auto's geweest, op het circuit van Assen. Niet met de P. natuurlijk, maar met de Fiat Stilo Abarth (2.4 5 cyl. 170 pk) van de vrouw. Circuit vond ik erg goed en ook de italiaanse sfeer was goed!
Daarom nu wel trek in een Lambrusco. Al meer drankliefhebbers in de bar?
01 jun 2009 23:11
Bij gebrek aan vroege drinkers, sluit ik de bar. Sleutel op de bekende plek voor diegene die nog laat binnenkomen! Voor de anderen welterusten
02 jun 2009 4:38
Goedemorgen .
De koffie en thee is klaar .
02 jun 2009 5:42
goeie smorgens allen
ik dacht dat ik vroeg was
dan zal ik de broodjes maar klaar zetten
werk en mauk ze
02 jun 2009 7:46
Goedemorgen allemaal, lekkere koffie en broodjes. Hier ook lekker weer, gauw aan de slag. Werk en geniet ze vandaag!
02 jun 2009 9:14
Selamat pagi, Mannen!
Pinksterweekend met de meiden naar Euro Disney geweest. Wat een prachtig weer hadden we. Zaterdag en zondag viel het met de drukte nog reuze mee. Gisteren was het erg druk, maar gingen we na de middag toch naar huis.
Uiteraard zijn we op een avond nog Parijs in geweest. Gelijk maar mijn nieuwe camera uitgeprobeerd:

Werk lekker, allemaal!
02 jun 2009 13:52
Mooie foto's, Lydia!
Ik denk dat ik een klein zwembroekje meeneem naar Stuttgart, kun je me op jouw motorkap fotograferen!
02 jun 2009 14:21
Strak plan, Edwin! Ik moet nog veel oefenen met de camera, dus ...
02 jun 2009 17:11
Afgelopen zaterdag was het bij ons luilak... Dat hebben we dit jaar geweten...
2 bloembakken in de voortuin omver en 1 raam ingegooid!!! Mafketels...
02 jun 2009 17:16
ik zat op texel in de Koog daar liepen ze s'morgens om 06:00

al muziek te maken op straat de ei...ls
02 jun 2009 17:31
Ruiten ingooien is nou niet echt luilak
Wij smeerden vroeger met stukken zeep de ruiten in, geen idee waarom, is te lang geleden. En je had een conservenblik op je bagagedrager met daardoor heen een spijker(en..) waardoor dat een rotgeluid gaf of allemaal blikjes achter je fiets.
Maar ja, de tijden veranderen iets te drastisch
02 jun 2009 17:58
Sigrid schreef:Ruiten ingooien is nou niet echt luilak
Wij smeerden vroeger met stukken zeep de ruiten in, geen idee waarom, is te lang geleden. En je had een conservenblik op je bagagedrager met daardoor heen een spijker(en..) waardoor dat een rotgeluid gaf of allemaal blikjes achter je fiets.
Maar ja, de tijden veranderen iets te drastisch

Woonde je vroeger in Haarlem
Heerlijk piepen dat blik met een touwtje om je naaf heen en een beetje petroleum
02 jun 2009 18:01
Hey... allemaal.., wat een goed weer vandaag zeg! Ik word gewoon zwart door de zon en al dat werken buiten... heerlijk! Zo de piepers staan al op het gas en het vlees is onderweg en wordt bezorgt door het vrouwtje die boodschappen heeft gedaan