Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
14 jun 2009 9:39
Môge allemaal,
Lekker ontbijtje; warm buiten, maar hier weinig zon, voorspelling vermoedt ook zelfs een bui zo nu en dan. Ik gok met het bezoek van vandaag op binnen, kan het alleen maar mee vallen!
Veel plezier allemaal!
14 jun 2009 9:41
Moguhh allen, hier al lekker aan het regenen, goed voor het stof.
Straks de zooi van open deur dag nog even gaan opruimen, en verder vandaag niks doen dan luieren.
Verder iedereen nog een mooie zondag gewenst.
14 jun 2009 9:51
hier, ook, echt geen strand weer......ik hoop vanmiddag op nog wat zon, na de tunnelchallenge vandaag maar weer eens op de Harley...
14 jun 2009 9:55
goeie smorgens allemaal
hier komen de wolken ook al binnenwaaien
ik was nog wel van plan om even te gaan varen
14 jun 2009 13:11
Ik ben ook niet op de fiets gestapt in deze buien. Heb een half uur op de crosstrainer gestaan en een half uur op de hometrainer gepeddeld. Ondertussen televisie aan en Le Mans gekeken

begint de hunt vanavond

dat had ik even gemist....
14 jun 2009 14:07

Goedenmiddag allen.
Het is hier vandaag nog niet droog geweest. Hoezo stranddag

? Aanrommelen en straks eens de hunt van Sigrid oplossen.
Prettige dag verder.
14 jun 2009 14:30
Moet kunnen in 1 avond
14 jun 2009 21:00
Zow, even snel de Jura inschakelen en een kop koffie tappen. Dan maar terug naar de hunt.
14 jun 2009 21:06
lekker RenDo ik neem ook een bakkie uit jura
14 jun 2009 21:12
doe mij maar een borrel want die hunt is zo verwarrend....straks blijkt dat yashmina sigrid is....

althans dat denkt sigrid die nu foto's van der boxster aan het maken is.....trollen en hints..ik zit er doorheen...doe maar een dubbelle....
14 jun 2009 22:18

In navolging van Olaf neem ik ook maar een Duvel.
En weer terug naar de hunt. Volgens mij had ik de oplossing te snel......
14 jun 2009 22:24
Ik volg de hunt altijd wel maar doe nooit mee. Dus .. zit ik nu alleen in die nieuwe grote kroeg?
14 jun 2009 22:28

Nah, valt mee. Ik ren op en neer......Siggi blijkbaar ook....
14 jun 2009 22:29
Owja, ik las het. Sigrid is Yashmina. Of is dat niet de oplossing van de hunt?
14 jun 2009 22:32
Zojuist nog wat foto's van de Tunnelchallenge geplaatst en nu een lekkere borrel!
14 jun 2009 22:38

Graag vol tanken
14 jun 2009 22:44
Goedenavond, saam. Iedereen aan de borrel? Ik houd het nog maar even op water, zo'n buikgriep heeft een lange adem... ook behoorlijk last van mijn ogen de laatste tijd, lijkt wel of ik er ook hooikoorts bij heb gekregen.
De 924 is afgelopen dinsdagavond in een afschuwelijke file extreem warm geworden, ver in het rode gebied. Ik zat helaas in de linker baan en de truckchauffeur naast me wilde liever schade rijden dan me naar rechts laten. Om 'm in de linker baan stil te zetten vond ik niet zo'n fijn plan, dus ik moest nog een kwartier doorrijden tot ik ergens een stukje vluchtstrook vond. Ik was even bang dat de koppakking dit avontuur niet overleefd had, maar vandaag wat koelvloeistof bijgevuld en laten lopen. Keurig op temperatuur en geen gehik, vermogensverlies of witte rook. Geluk gehad?
14 jun 2009 22:45
Hier een warsteiner en voor Lydia een witte wijn? Renger en Sigrid, wat drinken jullie?
14 jun 2009 22:47
Ik hoop het voor je Tom!
Ik zit ondertussen de film van Annelies te kijken!
Ja, lekker, een witte. Reñger een biertje, gok ik?
14 jun 2009 22:49
Ik zou toch nog even je systeem laten checken op lekkage, want dit was toch wel een beetje geluk, denk ik? @Lydia; Op de gok het witte wijntje voor je ingeschonken! Wat is de film van Annelies; het bezoek aan het museum?
Zet voor Renger een Corsendonck bier neer!
Laatst bijgewerkt door
ver boven de 200 op 14 jun 2009 22:50, in totaal 1 keer bewerkt.
14 jun 2009 22:50

Tsjemig, wat een op en neer geren, we worden er moe van.
Doe maar een biertje, Jurgen.
Ik ga gauw Marcel achterna, voordat ie ALLE hints al heeft
14 jun 2009 22:52
ver boven de 200 schreef:Ik zou toch nog even je systeem laten checken op lekkage, want dit was toch wel een beetje geluk, denk ik?
Heb ik al gecheckt, ik kon niks vinden eerlijk gezegd. Hij gooide wel wat overdruk via de dop van het reservoir eruit, dat lijkt me de reden van het tekort aan koelvloeistof. Nieuwe radiateur, nieuw reservoir, vrijwel allemaal nieuwe slangen...
14 jun 2009 22:53
Van de TC. Even downloaden, Jurgen!
http://www.porscheforum.org/movies/inde ... evoegDatum@ Tom: dat krijg je met die watermeuk ...
Laatst bijgewerkt door Lydia op 14 jun 2009 22:53, in totaal 1 keer bewerkt.
14 jun 2009 22:53
@Lydia: thanks!