Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Aankoop 911, tips??

21 jun 2009 10:09

Jos Targa schreef:Tja, daar heb ik voor jou de perfecte 3.2 Targa. ( laat ik hem eerst even restaureren en reviseren. Mag jij hem hebben voor 30K :mrgreen:

In dat geval zou 30K niet eens teveel kunnen zijn :idea:

Voor 'n ongerestaureerde, maar goede 3.2 met 'n lage Km stand betaal je op dit moment zeker 20K ... of de verkoper moet echt vreselijke honger hebben :wink:

21 jun 2009 11:56

Al bedankt voor de interessante comments! Wat ik hieruit kan besluiten is, dat ik gelijk hoe of wat een AKK moet laten doen!

Hoe ga je dan best te werk? Als je dit wilt laten doen in het buitenland? bv: Duitsland?
Moet je dit dan vragen aan de verkoper, met een contract ofzo? of moet je daar zelf voor zorgen als je naar Duitsland gaat?

Wat ik me ook nog afvroeg... is zoiets nu meer of minder geld waard? (omdat ik dit zelf nogal knap vind)
==> http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1

21 jun 2009 14:09

ben je een belg? dit in verband met de keuring in belgie...de auto uit bovenstaande advt. heeft stalen remleidingen...moet in belgie bij de keuring naar origineel terug...dat soort dingen... 8)hier...een belg......

21 jun 2009 19:33

jip ik ben een belg :wink: !
Ik had die auto al tegengekomen en tot mijn grote spijt zie ik dat hij verkocht is!!
mocht iemand zoiets in die staat weten staan... laat mij zeker iets weten!!

21 jun 2009 20:39

Hier, bij een Nederlandse Porschedealer: http://ucl.porsche.de/ucl/plsql/nl/clie ... _=1&lnr_=1

21 jun 2009 20:45

is een mooie eric...ofdeze bij VSOC.....axe ik zou me ook even aanmelden bij het belgiese porscheforum....want belgie heeft andere keuringseisen dan nederland...auto moet zo zijn als ie origineel gemaakt is.....

21 jun 2009 21:51

Bedankt voor de links, het zijn 2 heel mooie, spijtig dat die 2de al voorbehouden is...
Ik ga zeker eens op zoek naar zo een Belgisch forum (al is die hier in Nederland lijk groter :) ), maar als zo een porsche origineel staat zou ik daar toch nie teveel problemen mee mogen hebben?
Ik heb het internet echt al redelijk afgegaan en elke keer als ik iets leuk tegen kom hangt er een prijskaartje aan vast van rond de 30000...

Verder had ik nog een vraagje over Eric zijn model... is die spoiler een optie? is die er gemakkelijk af te krijgen? grote kost?
persoonlijk vind ik hem mooier zonder...
Plaats een reactie