29 apr 2009 22:30
29 apr 2009 22:56
29 apr 2009 23:41
29 apr 2009 23:54
24 jun 2009 17:07
24 jun 2009 17:17
24 jun 2009 20:10
24 jun 2009 21:06
24 jun 2009 21:19
Waarom?Wimpie77 schreef:In een Porsche is dat dodelijk!!! Dus nooit doen!
24 jun 2009 21:21
sandelow schreef:Hoe zit het met het minimale toerental. Snel doorschakelen, nieuwe rijden, 50 in zijn 5, dat soort dingen? Wat doet dat emt een motor?
24 jun 2009 22:00
24 jun 2009 22:19
25 jun 2009 0:12
horn schreef:Het nieuwe rijden is niet voor Porsches.
25 jun 2009 0:26
25 jun 2009 0:34
Speedy G schreef:Het leukste is om nèt voor het ingrijpen van de begrenzer te schakelen.
25 jun 2009 0:38
25 jun 2009 7:51
25 jun 2009 9:41
Jeroen C3.0 schreef:Voornamelijk vanwege het feit dat ie pas boven de 4000 rpm echt hard gaat trekken en vanwege het geweldige geluid rond de 5.500 rpm. Tot in het rood trekken vind ik zonde en niet nodig. Begrenzer nog nooit tegengekomen, maar kan ook zijn dat die er helemaal niet op zit.![]()
25 jun 2009 9:56
GerbenJ schreef:Waarom?Wimpie77 schreef:In een Porsche is dat dodelijk!!! Dus nooit doen!
25 jun 2009 10:00
25 jun 2009 10:37
25 jun 2009 14:29
En dat zou dus niet gebeuren bij een Alto? De ingenieurs van Suzuki zijn dus slimmer dan de Porsche-bouwers?Wimpie77 schreef:GerbenJ schreef:Waarom?Wimpie77 schreef:In een Porsche is dat dodelijk!!! Dus nooit doen!
Dan trekt je carter vacuum! En heb je een implosie...
25 jun 2009 14:31
25 jun 2009 14:34
25 jun 2009 15:03