28 nov 2008 8:41
Jeroen914 schreef:@ Nikasiltje...
het enige wat nog leuker is aan de foto's van mr.Raby is z'n commentaar
Beetje slordig is het wel, een krukas die breekt...
Als ik me goed herinner had 'ie iets van 20K miles gelopen
28 nov 2008 11:55
soepkip 964 schreef:Van wanneer zijn de zgn. Y motoren. 2002?. Ik vind het zo jammer dat de 996 zo negatief wordt bekeken dat je de goed versies ook niet meer weet. gr. Ernest
29 nov 2008 0:25
Is wel een heel ander soort plof incident. Maar wel heftig als je dat gebeurd. Overigens wel een 3.6 motor.Jeroen914 schreef:hier verder lezen:
http://www.boxsterspec.com/index.php?sh ... #entry5518
30 nov 2008 10:11
RogerM schreef:Ik had een 996 carrera 4 van 12/99. Tot de 199000 kilometer geen centje pijn, keurig zijn beurten gehad nooit (buiten regulier onderhoud) iets bijzonders mee geweest. Echter bij 199600 (je verzint het niet) linker cilinder kop gescheurd. Auto is inmiddels bij Porsche Service Haaglanden compleet gereviseerd en spint weer als een jonge tijger. Heeft inmiddels 205 k gereden en gaat weer als een speer.
30 nov 2008 11:33
Ferdinand P schreef:
Interessant...tot nu toe was ik in de veronderstelling dat de enige oplossing een compleet nieuwe motor was. Het niet leveren van bepaalde motoronderdelen was daar debet aan. Zo zei 'men'.
30 nov 2008 12:20
Devils son schreef:Ferdinand P schreef:
Interessant...tot nu toe was ik in de veronderstelling dat de enige oplossing een compleet nieuwe motor was. Het niet leveren van bepaalde motoronderdelen was daar debet aan. Zo zei 'men'.
Dat is als de cilinderwanden het probleem zijn.
30 nov 2008 12:33
30 nov 2008 15:25
30 nov 2008 15:40
30 nov 2008 15:54
06 jan 2009 13:41
06 jan 2009 14:30
Jeroen914 schreef:maar dan heb je ook iets wat WEL heel blijft (en dat moet je bij een nieuwe P motor maar weer afwachten)
06 jan 2009 17:29
Paul van Engelen schreef:Bedoel je dan een revisieblok Jeroen?
RogerM schreef:Wil je voor (bijna) safe gaan dat zal het een turbo of GT moeten zijn. Heb ik van horen zeggen. Even doorsparen dus
07 jan 2009 16:44
04 feb 2009 1:25
04 feb 2009 1:51
04 feb 2009 2:00
04 feb 2009 10:36
04 feb 2009 11:18
EriC4C schreef:Geniet van iedere km ermee. Je kunt er zelf toch niets tegen doen, dus het is zinloos om je plezier er door te laten verpesten.
04 feb 2009 17:46
15 feb 2009 19:31
16 feb 2009 0:07
Hartech schreef:As you may have seen on other postings, not only do we feel that the early Boxster's and 996's are undervalued at the moment - but also that overall they will not be excessively expensive to own and maintain (and are the least expensive model under our Lifetime Maintenance Plan)
16 feb 2009 18:06