Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Beurs/Kredietcrisis/Prijzen huizen, auto's, ...

27 mei 2009 15:43

Devils son schreef:
Mach 2 schreef:
Mijn buurman enz.

Leuk verhaaltje. En wat toont het aan? Dat er ook misstanden zijn? Open deur...

Op zich kunnen ze ook stemmen met hun voeten. Als het allemaal zo slecht is waarom komen ze dan?

27 mei 2009 15:48

Geinig filmpje (not) over voedselbankklantje. Waarschuwing: niet geschikt voor hartpatienten!

En nog een leuk berichtje over parkeeroverlast van de klanten van een andere voedselbank.

27 mei 2009 16:07

Maarten schreef:
En nog een leuk berichtje over parkeeroverlast van de klanten van een andere voedselbank.

Dat blijft natuurlijk een vreemd verhaal: voedselbankklanten die met de auto komen. Maar dat kan natuurlijk ook de auto van de buurman zijn...

27 mei 2009 16:17

staat ook in het artikel. mensen lenen auto's, want een pakket voor een gezin van 4 kan je niet op de fiets meenemen. Ik kan me voorstellen dat het goedkoper is om die pakketten te laten bezorgen door andere voedselbank gebruikers in een busje van de voedselbank... :idea:

27 mei 2009 21:07

@EriC4C; ik snap uiteraard wat je bedoelt, maar soms kom je er niet onderuit om te reageren op een post van iemand en die reaktie wordt dan eventueel te persoonlijk. Bij alles wat hier genoemd is gisteravond en vanochtend wordt geprobeerd het zo'n beetje onder de tafel te vegen als onzin of niet onderbouwd of..enz.
En is er geen goed antwoord terug, omdat iemand misschien toch ook wel eens gelijk heeft en er dus geen tegenspraak mogelijk is dan wordt er gekozen voor ...niet reageren.
Mijn gevoel bij deze discussie is, degene met de langste adem, de meeste google kennis.....denkt te winnen.
Dat is dus niet discussieren en geen compareren maar mensen met zogenaamde kennis overladen.

27 mei 2009 21:16

Hier heb ik niets aan toe te voegen ,behalve dat ik me voortaan distantieer van dit soort discussies mede doordat je in woord (zonder emoties te zien bij mensen) wellicht verkeerde conclusies trekt en ik het hier primair als ontspanning cq technische ondersteuning zie en graag praat over het merk porsche en daaraan gerelateerde zaken .

wens ieder veel wijsheid en hou elkaar in ere

27 mei 2009 21:21

Mach 2 schreef:Wat doe je op een Porsche forum met je Audi ? :ass:

Net zoveel als jij zonder Porsche.

Mach 2 schreef:Wel ben ik blij dat we regelmatig uitgezonden worden naar crisisgebieden zodat ik mijn vliegkunstjes kan vertonen. Ook dat is in NL fors omlaag geschroefd :cry:

Ja, met die kunstjes hebben we het na Ramstein wel gehad. Beroeps dus... Heb sinds mijn diensttijd een toch wat andere kijk op het NL beroepsleger...

Mach 2 schreef:Nu ik dit schrijf sta ik weer te popelen om achter mijn cockpit plaats te nemen en het geweld van de PW motor te horen. Daar kan geen luchtkoeler tegen op.

Dan koop je toch lekker een waterkoker :?:

27 mei 2009 21:25

Nog een keertje voor allemaal: Een discussie gaat over een onderwerp, met daarin een aantal standpunten! Hou de discussie dan ook over dat onderwerp, en ga niet een persoon aanvallen op zijn standpunt. Dus, het standpunt kun je aanvallen, maar niet de persoon!

En ja, dat houdt in dat je wel degelijk op iemand zijn standpunten/input kunt reageren, maar niet op de persoon :!:

Als het 'te persoonlijk' wordt, reageer dan gewoon even niet, en slaap er een nachtje over :cheesy:

27 mei 2009 21:33

Op wie reageer jij nu? :lol:

27 mei 2009 22:07

:lol: :lol: Sorry, was niet persoonlijk bedoeld Marcel :wink: :D

27 mei 2009 22:43

:mrgreen:

27 mei 2009 22:59

Mach 2 schreef:Amandus komt op mij over als een man met een grote mond, klein hartje, kort lontje, een ongeleid projectiel. Een gemakkelijke prooi om mee te bashen (ik zal me daartoe niet verleiden).
Kortom........ ongeschikt.

Mach 2 komt op mij over als iemand die nog nooit een bedrijf van binnen heeft gezien, maar wel de verkeerde krant leest......
Maar mach2 , vertel eens wat voor werk doe jij eigenlijk :lol: :lol: :lol: :lol:

Oh Ja en Devils son, :res: voor u reacties

27 mei 2009 23:08

Hij heeft gebruikt gemaakt van DE manier om van onze belastingcenten verkeersvlieger te worden... :wink:

27 mei 2009 23:33

Rad911 schreef:Hij heeft gebruikt gemaakt van DE manier om van onze belastingcenten verkeersvlieger te worden... :wink:

Triest dat je nog niet eens het verschil weet tussen een jachtvlieger en een verkeersvlieger. :bang:

27 mei 2009 23:38

die vlieger gaat voor hem niet op :lol:

27 mei 2009 23:41

Ik ben meer een vliegenjager :shock: :mrgreen:

28 mei 2009 0:28

HET IS CRISSES……………………..

Over 14 dagen komt mijn deposito vrij (Rabobank 5,2%) zij bieden nu nog 2,5% :bang:

Of weeeer een nieuwe rekening openen, per 3 maanden 3,8 %

Dat betekend dus bijna 50% minder rente

Wat een lusters, die banken (maar dat wisten we al )
:ass:

28 mei 2009 0:43

frank1977 schreef:
Marco schreef:er is altijd werk, als je maar wilt; daar ben ik van overtuigd
zomaar een willekeurige vacature: http://www.nationalevacaturebank.nl/vac/3227670/

Zo, sollicitatie brief de deur uit, lijkt me een leuke baan :roll: :lol:

je bent een van de weinige die het gezien heeft denk ik :wink:
ik heb ook een brief gestuurd, ben alleen bang dat mijn Engels niet toereikend is :mrgreen:

28 mei 2009 8:42

Heb je de baan gekregen? Vacature is weg :mrgreen: :mrgreen:

28 mei 2009 9:57

[GL mode aan] Dat is zo makkelijk. Er zijn heel veel mensen die willen maar echt niet kunnen. [GL mode off]

De koffiecorner bij mij op de hoek heeft vorig jaar 6 maanden gezocht naar een serveerster. Met 30k werkelozen in 020 konden ze die niet vinden.....

28 mei 2009 10:12

Wat zochten ze?

Maatje 90-60-90?

28 mei 2009 18:37

Mach 2 schreef:
Rad911 schreef:Hij heeft gebruikt gemaakt van DE manier om van onze belastingcenten verkeersvlieger te worden... :wink:

Triest dat je nog niet eens het verschil weet tussen een jachtvlieger en een verkeersvlieger. :bang:
Jawel hoor...hij denkt alleen iets verder vooruit
:mrgreen: :wink:

28 mei 2009 20:44

Lekker 3x per week naar de Costa del Sol :mrgreen:

28 mei 2009 21:26

Charteren met 2e hands stewardessen :mrgreen:

28 mei 2009 22:06

8) Vliegende buschauffeur... en de meeste stewardessen zijn veel meerdere hands, Amandus :mrgreen:
Gesloten onderwerp