Re: Zuid Holland Porsche Pasar Malam @Luna's zaterdag 4 juli as
02 jul 2009 22:17
Vandaag eindelijk mijn auto terug. Heb wel tien minuten op mijn knietjes naar de glimmende versnellingsbak lopen staren om te kijken of het helpt de rekening te proberen te vergeten. Het helpt een beetje.... .
Hangende mijn kinderoppas wil ik graag proberen erbij te zijn. Eten gaat niet lukken.
03 jul 2009 21:54
Sander, ik kan tot morgen 11.00 uur doorgeven of er nog iemand bijkomt of afvalt... . Laat het nog wel even weten want we moeten het wel afnemen en betalen... In ieder geval leuk dat jullie erbij zijn!
04 jul 2009 9:34
@Sander, jullie staan erbij!
@Richard, ja goed hé...
@Marc, drinken is er altijd ruim voldoende, je bent van harte welkom, hoe meer Porsche's hoe beter, we hebben een prive terrein waar zeker 80 auto's (veilig) geparkeerd kunnen worden
04 jul 2009 23:15
We zijn weer thuis, Lucas had niet eens de behoefte aan een tukkie onderweg. Helaas kreeg m'n rechtervoet wel slaapverschijnselen..file of trajectcontrole Hans, bedankt voor de perfekte verzorging van deze avond Leuk om weer wat nieuwe mensen ontmoet te hebben, ja ach, die bekende....wat zullen we er van zeggen Voor alle vakantiegangers....geniet er van