Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Update Verzekering Klassieke 911

09 jul 2009 13:41

Ik dacht dat ik de enige zou was die was weggegaan bij ze :^:
http://www.amweb.nl/nieuws/nederland/kwart-klanten-verlaat-multisafe-om-maandbijdrage.92734.lynkx

09 jul 2009 14:09

als je de commentaren leest zou het alleen maar slim zijn wat multisafe heeft gedaan. ik hou het toch op 'oeps, dit hadden we niet verwacht...'

09 jul 2009 14:51

Deze actie resulteert inderdaad in een 'storm' maar zij zijn dan ook de eerste in de branche. Bij de navolgelingen, die er zeker gaan komen, zal de storm geluwd zijn.....

09 jul 2009 21:09

pat69 schreef:Ik dacht dat ik de enige zou was die was weggegaan bij ze :^:
http://www.amweb.nl/nieuws/nederland/kwart-klanten-verlaat-multisafe-om-maandbijdrage.92734.lynkx

Tja,

Toevallig wat insite information over MS. Buiten het feit dat ze klanten kwijtraken door hun aktie, raken ze ook exclusifieteit kwijt bij de verzekeraars waar ze afspraken mee hadden. Want buiten het feit dat MS klanten kwijt raakt, raakt ook de verzekeraar vaak zijn klant kwijt omdat de klant overstapt. En hier is de verzekeraar niet blij mee kan ik je vertellen.

Minder voor MS. Goed voor diegene die het wel goed voor elkaar hebben.

En met alle respect. Kijkend naar de kapitale villa hebben ze de centjes hard nodig. Lekker overtuigend bezeig naar de consument.

09 jul 2009 21:58

Tja. Elk contract kost geld. En als de marge die je op 1 klant met 1 verzekering maakt lager is dan maak je verlies op die klant. Bedrijfseconomisch gezien zal het op korte termijn wel degelijk een goed idee kunnen zijn. En op de lange termijn? In the long run we're all dead :mrgreen:

09 jul 2009 22:03

mijn 964 is verzekerd als sport timer, dus 20jaar oud, klassieker en gebruikt als hobby auto met beperkte km's per jaar
klasse 1 alarm is voldoende,startonderbreker die er origineel al op zit
all risk met taxatie rapport van 26d euro voor iets minder dan 600euro
bij Assurantie kantoor Wentzel
ook bekend van de Mag Verzekeringen

17 jul 2009 17:46

@ Shaggy,
Wat zijn je ervaringen met/via Wentzel?
(ik ben op zoek naar een goede all-risk o.b.v. taxatie-waarde, zonder klasse-3 en nachtstalling.

Grtjs,
Marnix GSR

17 jul 2009 20:16

Heb alleen maar goede ervaringen met Wentzel
Makkelijkst is om ze even op te bellen voor een offerte
Heb daar zelf nog een paar voertuigen verzekerd dus dat scheelt wel in de korting denk ik,en als mag lid krijg je nog eens 10%korting.
Europeesche verzekeringen dat is de maatschappij.

17 jul 2009 22:07

Thanks Shaggy.
Is overigens niet voor de kevert, maar voor een 964 die ik op het oog heb... ;-)
Plaats een reactie