17 jul 2009 17:43
$TEEF schreef:denk eens na, was je erbij, heb jij het gezien, heb je opnames ? Hij geeft zelf aan dat het niet briljant was maar zeker niet gevaarlijk... hou nu toch eens op met dat denken voor anderen..nog sterker, mensen die dit soort akties willen goedpraten moeten ook gewoon hulp zoeken wat mij betreft..idioot gedoe..
puur even vanuit mijn eigen ervaring (met een auto die 80-120 onder de 4 sec doet);als je een snelle auto hebt en je kan van 80-120 versnellen(en dus inhalen) in zeg 4-6 seconden is dat een wereld van verschil als met een zeg ford (die daar het dubbele over doet). Zie dus vaak een reactie vanuit de eigen beleving waar men dus vindt dat het niet zou kunnen terwijl het absoluut kan en veilig is....
dus denk even normaal na voordat je idioten gaat zitten verdedigen, Jos nogmaals sterkte, ook met het verwerken van dit soort idiote reacties.
17 jul 2009 17:44
MarkS schreef:Leuk, nu wordt het weer een draadje "oud hollands tekst verklaren"
17 jul 2009 17:47
Jay911 schreef:horn schreef:(toen ik zag dat er niemand achter hem reed) heel hard op mijn rem te gaan staan. De rook sloeg uit zijn banden. Eikel. Naderhand denk ik dan altijd 'laat toch gaan zo'n gek'. Op het moment zelf blijf ik dat moeilijk vinden. Hoop dat ik nooit zo'n malloot in een Mondeo tegenkom...
Ook een redelijk a-relaxte reactie, zul je zien dat die kerel uitwijkt en zich doodrijdt in de vangrail...
17 jul 2009 17:49
17 jul 2009 18:01
17 jul 2009 18:05
MarkS schreef:@Bully: je hebt geen hoge pet op van de fysieke gesteldheid van onze 65-jarige medemens.
Sloan Pa!![]()
17 jul 2009 18:09
17 jul 2009 18:18
17 jul 2009 18:38
17 jul 2009 19:07
912 schreef: En blijkbaar was het niet verantwoord genoeg, gezien de nogmaals "niet briljante" actie...
17 jul 2009 19:08
bully schreef:makkelijk om de fordrijder de grond in te boren.......
17 jul 2009 19:16
bully schreef:waarom wordt een 65 jarige dan zo kwaad......
17 jul 2009 19:19
912 schreef:het was een 80km weg, en in deze tijden met veel verkeer en te snelle en makkelijke auto's volgens mij altijd gevaarlijk.
Ik wilde alleen maar aangeven dat ik als twee bloedjes van dochters zou hebben er geen haar op mijn hoofd zou zijn die zou gaan inhalen als het niet verantwoord zou zijn.
17 jul 2009 21:19
17 jul 2009 21:28
17 jul 2009 21:32
17 jul 2009 21:37
17 jul 2009 22:22
sportwagon schreef:Overigens: ga zelf als er ruimte is altijd naar rechts. Heb je ook van die idioten die het gat dan direct gaan dichtrijden. Krijg ik ook diaree van.![]()
17 jul 2009 22:42
Ga dan zelf ook naar rechts.dynamic schreef:Hahaha grappig als je hier over nadenkt, en voor je ziet. Zeg eens eerlijk: je rijdt in een treintje, ergert je aan iedereen die links rijdt en je voorganger gaat naar rechts, jij blijft dan netjes links met een gat van 50 meter?? Ik denk dat je ook aanluit of niet???
Dat is dus precies wat ik bedoel. Hang zelf overigens nooit uiterst links (heb zelf ook een hekel aan steenslag).dynamic schreef:Andersom achter jou zit een doorrijder (ik bijvoorbeeld), ik ben er niet blij meer als je constant uiterst links zit en ik de steentjes tegen mijn auto krijg omdat jij een signaal wilt geven aan je voorganger, jij gaat naar rechts tuurlijk sluit ik dan aan....weer één minder voor me.
Kan niet. Als je voorop rijdt in treintje op linkerbaan rij je onnodig links. Als je dat met 110 doet heb je goede kans dat ik er idd rechts langs ga.dynamic schreef:Laatste voorbeeld: ik (de doorrijder) rij vóór in dat zelfde treintje en jij komt rechts voorbij en zet em er net voor mij tussen???? Of denk je nee dat is ook een doorrijder ik sluit achter hem aan. Dit geeft wel aan dat iedereen een eigen gezichtspunt heeft.
Zeg ik ergens dat er geen sullen in Beemers rijden? Ook in Porsche zie ik wel eens onnodig linksrijders (overigens wel vooral in de busjesdynamic schreef:Ik ben het er mee eens dat er veel sullen op de weg de boel onnodig verstoppen maar die rijden ook in BMW's.
17 jul 2009 23:01
wolf schreef:eikel.
17 jul 2009 23:08
Bedoel je dat jij dan ook naar rechts gaat? Als de auto voor je ook naar rechts gaat?sportwagon schreef:Ga dan zelf ook naar rechts.![]()
Dacht even dat ik las dat je dat vroeger wel deed. Maar toch niet.sportwagon schreef:Hang zelf overigens nooit uiterst links (heb zelf ook een hekel aan steenslag).
"Voor in dat treintje" is niet voorop. Ik irriteer me weer aan mensen die terwijl ik bijna van mijn treintje afben, van achteraf mijn plekkie inpikken door rechts in te halen en voor me terecht komensportwagon schreef:Kan niet. Als je voorop rijdt in treintje op linkerbaan rij je onnodig links. Als je dat met 110 doet heb je goede kans dat ik er idd rechts langs ga.
Dat klopt ja vaak met zo'n uitgestreken bakkes van je mag hier maar 120 km/hsportwagon schreef:Wat mij overigens vooral bijzonder irriteert is de houding van "ik rij tot 120 - je mag er helemaal niet langs". Zal ik dat zelf even lekker uitmaken? Typisch Nederlands en iemand niets gunnen.
Zeg ik ergens dat jij dat zegt?sportwagon schreef:Zeg ik ergens dat er geen sullen in Beemers rijden?
17 jul 2009 23:19
17 jul 2009 23:21
Devils son schreef:wolf schreef:eikel.
Heren, heren, heren...
17 jul 2009 23:25
17 jul 2009 23:26
sportwagon schreef:Tja. Zou Wolf incognito in een Mondeo rijden