Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Welke daily driver?

Audi
31
19%
Porsche
29
18%
BMW
21
13%
Ford
5
3%
Fransman
11
7%
Japanner/Koreaan
9
6%
Mercedes
14
9%
Opel
5
3%
Saab/Volvo
19
12%
Seat/Skoda/Volkswagen
15
9%

Totaal aantal stemmen : 159

Re: Poll daily driver

04 jun 2009 22:07

Afbeelding

Ook mooi.

Vind de laatste tijd de modellen van Ford veel beter geworden dan 10 jaar geleden...

04 jun 2009 23:23

...blijft Ford :^:

05 jun 2009 7:16

dacht ik ook, maar dat HenkC2C me ompraatte om een paar jaar geleden zijn 2.5 turbo mee te nemen was ik om. zelden zo'n ruime snelle comfortable reiswagen gereden. terwijl ik daarvoor volledig bmw adept was.

05 jun 2009 8:26

ASW schreef:...blijft Ford :^:

+ 1

05 jun 2009 8:28

Ik hoop dat je er andere velgen bij kunt bestellen ... :shock:

05 jun 2009 9:51

Boxy&Boraman schreef:Afbeelding

Ook mooi.

Vind de laatste tijd de modellen van Ford veel beter geworden dan 10 jaar geleden...

Vink ook , mooie gezinsbakken :!: Onderstel van Ford nog steeds op eenzame hoogtes

05 jun 2009 20:28

horn schreef:dacht ik ook, maar dat HenkC2C me ompraatte om een paar jaar geleden zijn 2.5 turbo mee te nemen was ik om. zelden zo'n ruime snelle comfortable reiswagen gereden. terwijl ik daarvoor volledig bmw adept was.

Maar dan blijft het toch nog steeds Ford :?: :twisted: :mrgreen:

Indien je in de markt bent voor een sportieve gezinsbak met een beetje ruimte lijkt het me een uitstekende keuze Horn. Zeker met zo'n 2,5 Turbo. Zag op de Rai een gifgroene Focus RS :arrow: Dik hoor! Vast ook een geweldige stuurauto :drive:

Persoonlijk doet het merk me helemaal niks en zal ik alleen om deze oppervlakkige reden Ford links laten liggen. Zoveel mensen... :)

05 jun 2009 20:38

m'n buurman heeft ook zo'n ding maar rijd ondertussen al met de tweede motor rond :( de eerste was vastgelopen omdat er geen olie meer in zat er zit namelijk geen olielampje of meter op :bang: :bang:

ford my :ass:

05 jun 2009 21:42

rij nu ook S-Max lekker compleet met een gunstige bijtelling, kon hem in de pool omruilen, had Volvo V70 type D5 door de hoge nieuwprijs (welke inmiddels vet gedaald is door alle acties), had ik geen zin om bij te tellen en nu in mijn S-max met een paar knaken bijtelling rij ik zorgenloos naar de bouwmarkt :drive: , probleemloze auto die ook nog eens heel lekker rijd :!:

05 jun 2009 21:59

Krijg je er ook connexxion strepen en een uniform bij in de lease (en een zwanenhalsmicrofoon)? :mrgreen: En heb je Burberryhoedje ingeleverd en je labrador naar het asiel gebracht?

05 jun 2009 22:01

horn schreef:dacht ik ook, maar dat HenkC2C me ompraatte om een paar jaar geleden zijn 2.5 turbo mee te nemen was ik om. zelden zo'n ruime snelle comfortable reiswagen gereden. terwijl ik daarvoor volledig bmw adept was.

Geeft iig wel aan dat HenkC2C een hele goede verkoper is (meer zeg ik maar niet :ba: )

05 jun 2009 22:02

Wat een hoop wijze mensen hier op het forum. Dat doet me goed! :D :wink:

Ennuh Sportwagon, niets is minder waar, een goed product verkoopt zichzelf!

05 jun 2009 22:05

Hoe dichter bij Ford hoe rotter het wordt.. :mrgreen:

05 jun 2009 22:10

Ik neem mijn woorden terug voor wat betreft de hoeveelheid wijze mensen hier... :shock: :? :wink: :mrgreen:

05 jun 2009 22:19

HenkC2C schreef:Ennuh Sportwagon, niets is minder waar, een goed product verkoopt zichzelf!
Daarom zeg ik ook dat je een goede verkoper bent dat je het gelukt is Horn zo'n ding te verkopen.

08 jun 2009 0:20

Conclusie: Audi is de Porscheforum daily driver nummer 1, Porsche op plaats 2 en BMW nummer 3. Laat dit nu net mijn 3 favo merken zijn! 8) :wink:

08 jun 2009 6:37

paere 964 schreef:m'n buurman heeft ook zo'n ding maar rijd ondertussen al met de tweede motor rond :( de eerste was vastgelopen omdat er geen olie meer in zat er zit namelijk geen olielampje of meter op :bang: :bang:
ford my :ass:

Maar jij rijdt wel een 996? Ik ken mensen die ook daarin reeds met de zoveelste motor rondrijden.... :lol:

sportwagon schreef:
HenkC2C schreef:Ennuh Sportwagon, niets is minder waar, een goed product verkoopt zichzelf!
Daarom zeg ik ook dat je een goede verkoper bent dat je het gelukt is Horn zo'n ding te verkopen.

waarover het slachtoffer na 2 jaar rijden nog steeds volledig tevreden is. I rest my case.

09 jun 2009 19:03

gast schreef:Mijn ervaring als verkoper leert mij dat er bijna niet / veel te weinig op mooi/prettig (emotie) gekocht wordt en juist veel te veel het accent op de centen ligt.

Daarom worden er zoveel saaie kleuren en dito merken verkocht. Stel je eens een autosnelweg voor met alleen maar blauwe /grijze BMW's, Benzen, Audi's en wat frans/japans brandhout. Moet je toch niet aan denken geen eigenwijze auto's meer om je heen te zien...

Grappig, het is "crisistijd" en mijn werkgever heeft per 1 jan. 2009 besloten dat alle leasers staalgrijs moeten zijn :oops: Verwacht dus in juli mijn eerste grijze auto. Werkelijk alles zelf mogen kiezen behalve de kleur. :evil:

09 jun 2009 19:58

Lijkt me een verkeerde 'bezuiniging'. :?

09 jun 2009 21:14

Hoezo :roll: die reclamestickers aan de zijkant volgen vanzelf wel, kwestie van tijd. :mrgreen: Kleurt dan best leuk bij dat staalgrijs. Beetje alla eiffel idee, allemaal een rooie, met stickers. Behalve als je er "echt" bij hoort, dan krijg je een andere toetoet :drive: :twisted: 8)

09 jun 2009 22:31

Bert schreef:Werkelijk alles zelf mogen kiezen behalve de kleur. :evil:

Gefeliciteerd met je nieuwe leaser :thumleft:

Afbeelding

09 jun 2009 22:35

:lol: Nog een bescheiden keuze trouwens. Dan was ik toch liever gegaan voor:

Afbeelding

:mrgreen:

09 jun 2009 22:59

met 14% bijtelling.................. :scratch:

09 jun 2009 23:14

MS964 schreef::lol: Nog een bescheiden keuze trouwens. Dan was ik toch liever gegaan voor:

Sorry, is niet staalgrijs... :lol:

10 jun 2009 18:33

:mrgreen:
Vroeg me ook al af wat nou precies "staalgrijs" is :scratch: Heb dus maar letterlijk Irongrey besteld (VW), denk als ik de auto's van collega's zie, dat ze meer zilvermetallic in gedachten hadden wat ik al helemaal niet zag zitten :roll:
Plaats een reactie