Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Goeiesmorgens .... het zoveelste MAUK cafe

26 jul 2009 0:03

paere 964 schreef:@ Lydia, zat je in de oven?

:mrgreen: Tja, zo voelde het wel. Er werd via een digitale thermometer aangegeven hoeveel graden het was. Hing inderdaad in de zon. Op de dag dat die 57 graden aangaf, stond er geen zuchtje wind. Slippers kon je enkel aan als die in de schaduw stonden en je aan de trapleuning van het zwembad vasthouden kon je beter niet doen en op het strand lopen ging niet eens! :lol: Ik kan aardig tegen warmte maar hier werd ik ook wat draaierig van. Gelukkig was het niet de hele week zo heet!

Fijne voortzetting van de vakantie Dick!

26 jul 2009 8:34

Selamat pagi, Mannen! :P

Ik zal eens een gezond ontbijtje klaar maken. Ik mis de ontbijtservice van Dick! :lol:
Fijne zondag, allemaal.
Afbeelding

26 jul 2009 8:47

MMMM heerlijk allemaal lekkere dingen :ba: trouwens; "ook goedemorgen" :mrgreen:

26 jul 2009 9:51

Moggûh allemaal, het is weer cabrioweer.

26 jul 2009 10:41

Moge allemaal! Wat een geweldig weer vandaag, straks even een stukje fietsen om ervan te genieten.

26 jul 2009 11:01

morgen allen. gisteren met jongste zoon binnendoor naar Loenen a/d Vecht gereden (over Loosdrecht binnendoor enzo) en dat is zo goed bevallen dat we het dakkie opengooien en hetzelfde rondje nog maar een keer met zijn 4en gaan maken. En onderweg ergens kersen halen... 8)

Mooi toch wel, de natuur in de onmiddelijke nabijheid van je huis... :lol:

26 jul 2009 12:36

Goede mo.... middag allemaal!

Lekker ontbijtje, Lydia :thumleft: uhhh... wie was Dick ook al weer?? :D

Straks naar het circus... :ba:

27 jul 2009 7:00

Goedemorgen vakantiegangers -)

Hier weer een mooi maandagmorgen ontbijt uit het zuiden des lands :D

Afbeelding

27 jul 2009 7:22

Moguhh allen. :ba:

Kijk dit is nu het ontbijt wat je nodig hebt, daar kun je een hele dag op vooruit. :wink:

27 jul 2009 8:41

Morge Maukers,

Mag ik ff overslaan dit keer, doet me een beetje aan Engeland denken :evil:
Een stevig ontbijt maar niet voor mij, heeft Wim nog een lekker bakkie :?:
Gisteravond nog even lekker een happie wezen eten, niet verkeerd :lol:
Beetje kom kommertijd, telefoon gaat niet zoveel meer :shock:

Mauk ze

27 jul 2009 8:42

Is vakantie Hans, vandaar de komkommers. :wink:

27 jul 2009 8:47

Selamat pagi, Mannen! :P

Oeps, dat is nou niet helemaal mijn idee van een ontbijt. Ik verbaas me in een hotel ook altijd weer wat mensen als ontbijt eten!
Als ik dat zou doen, was ik binnen een maand zo rond als een tonnetje! :lol:
Ik krijg zowiezo 's morgens niet zo veel weg qua eten. Dus voor mij en de andere lichte ontbijters:
Afbeelding

Vandaag gaan we project: "de zolder opruimen" maar eens aanvangen. Alles waarvan we 3 jaar geleden niet wisten wat we er mee moesten, staat op zolder. Best wel jammer, want het is een mooie grote ruimte. Dus, armen uit de mouwen en troep opruimen! :wink:

Fijne maandag, allemaal!

27 jul 2009 9:04

Hier even een foto van Timo zijn nieuwe hobby.

Afbeelding

Een ding weet ik wel, dit is verdomde snel zo'n 125 cc 2takt, maar dit is zo leuk dat pa er ook een gaat kopen. 8)
Tot 100 km/h kon ik met de onze Porsche Timo niet volgen. :shock: :mrgreen:

27 jul 2009 9:33

@Wim, leuk speelgoed zeg, gaat dan wel errrug hard :shock:

@Lydia, succes met opruimen. (knap hoor met dit lekkere weer binnen bezig te zijn, of vindt je het hier na die 50 + temperaturen maar koud?)

27 jul 2009 11:24

Goedemorgen!

Leuk zo'n kart! :thumleft:

Straks lekker naar het kralingse bos... met de fiets.

@Lydia: sterkte met opruimen. Zo'n zolder wordt knap warm met het zonnetje erop.

27 jul 2009 11:45

Mooi spul, Wim. Kijk je wel uit. :wink:

27 jul 2009 17:46

horn schreef:morgen allen. gisteren met jongste zoon binnendoor naar Loenen a/d Vecht gereden (over Loosdrecht binnendoor enzo) en dat is zo goed bevallen dat we het dakkie opengooien en hetzelfde rondje nog maar een keer met zijn 4en gaan maken. En onderweg ergens kersen halen... 8)

Mooi toch wel, de natuur in de onmiddelijke nabijheid van je huis... :lol:

Kersen halen waarschijnlijk tussen Nieuwersluis en Loen a/d Vecht.... je kunt ze ook zelf plukken daar :thumleft:

27 jul 2009 18:57

Zo, de zolder is opgeruimd. Wat knapt dat op, zeg! Een leuk stereo meubel kopen en mijn oude stereo-installatie (Marantz) weer aansluiten. Lekker oude plaatjes draaien! TV aansluiten en klaar.

@ Edwin: het is eigelijk geen zolder in die zin, maar de 3e etage van mijn huis. Aan de ene kant zit de slaapkamer van de oudste en de andere kant wordt een hangplek voor de meiden :wink: Echt héél erg warm wordt het daar niet. Ik heb gelukkig een koelsysteem in mijn huis.

Van al dat gesjouw heb ik het wel warm gekregen, 12 vuilniszakken met spullen en oud speelgoed naar beneden gesleept. Een paar dozen vol met nog goed speelgoed voor scholen en kinderdagverblijven. Ik heb weer genoeg gefitnesst voor vandaag, maar het resultaat mag er zijn.

27 jul 2009 20:23

@Lydia: dan is het nu wel tijd voor een lekkere douche en daarna een wijntje, wat mag het zijn een lekker sprankelend glaasje witte wijn of een fruitige rosé?

27 jul 2009 20:37

Doe maar een heerlijk koude rosé. Ga ik eerst even een rondje hardlopen! :wink:

27 jul 2009 20:39

Dacht toch net gelezen te hebben
Lydia schreef: Ik heb weer genoeg gefitnesst voor vandaag, maar het resultaat mag er zijn.

27 jul 2009 21:28

je koude roséetje staat klaar, Lydia!

Ik houd het even bij water.... :thumleft:

27 jul 2009 21:41

Ik ook. Best lekker trouwens, het is hier binnen vrij benauwd.

27 jul 2009 22:37

Geen mooi weer geen bier, heb me maar een korenwijntje gepakt, errg lekker op zijn tijd. (tussendoor nog aan het werk :() Kan ik nog iemand intappen?

27 jul 2009 23:32

Wat mij betreft tijd voor een laatste slaapmutsje (zal wel een eiwitshake worden vrees ik) :wink:

Voor degenen die zo ook gaan slapen, nog even naar mijn op 1 na favoriete belg luisteren?

KLIK
Gesloten onderwerp