Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
08 aug 2009 0:50
Daar lijkt het wel op .
08 aug 2009 8:49
bongiorno tutty lei
ik weet niet of ik het goed schrijf maar het klinkt wel italiaans
ik ben vannacht terug gekomen van een heerlijke vakantie
maar nu over tot de orde van de dag
hier weer het reeds wereldberoemde forumontbijt

en natuurlijk de jura weer aangedaan
maar voor mij word het de komende weken

en
want oh oh oh wat was al dat italiaans eten lekker
08 aug 2009 9:40
Goedemorgen forummers!
Ondanks de caloriën, paere, ga ik toch maar voor de croissants met une grande Café au lait erbij! Vakantie is inderdadd fnuikend voor je gewicht!
Ondanks de bewolking is het weer heerlijk, lekker de ramen tegen elkaar opengezet en de ochtendfrisheid naar binnen!
Geniet van de vrije zaterdag!
08 aug 2009 9:50
ver boven de 200 schreef:Geniet van de vrije zaterdag!
Hoe burgerlijk
MoGgUh .... ga er nog even 'n uurtje of 9 tegen aan vandaag
08 aug 2009 10:21
Olaf schreef:MoGgUh .... ga er nog even 'n uurtje of 9 tegen aan vandaag
En tig meter verderop nog anderhalf uurtje...
Mogguhhhh en voor velen een prettig weekend.
08 aug 2009 10:46
Moge allemaal! Mijn vakantie is eindelijk begonnen, wat was ik eraan toe! Wel veel gestresst de afgelopen weken, maar gelukkig is er nog genoeg werk. Nu even twee weken bezig in eigen huis.
08 aug 2009 10:48
Goeiemorgen,
Doe mij ook maar zo'n lekker calorierijk ontbijtje. Die paar kilo die er bij mij in de vakantie bij zijn gekomen (heerlijk eten in Italië, idd) houd ik graag vast.
Straks de kinderen voor een paar nachtjes naar oma brengen en dan voor morgen een leuk toertochtje met diner plannen samen met TOTMBO.
Fijn weekend en klus ze.
08 aug 2009 10:53
Selamat pagi, Mannen!
Ha, lekker. Weer een ontbijtje van Dick. Ik neem even een vers geperste jus en een banaantje! Fijne vakantie gehad, Dick? Ach, kunnen we samen wat afvallen.
Tom, fijne vakantie! Handig zo'n klusman!
Jeroen helemaal in de wolken?
Ik heb vanochtend de auto maar eens gedaan. Wat een boel vliegen kun je vangen als je een paar dagen op de weg bent geweest. Pfff ... Ze zaten zelfs aan de binnenkant van de auto (op de windvanger). Ze is nu weer wit!
De eerste tenniswedstrijden van de meisjes beginnen vandaag. Dus op naar de baan!
Fijne zaterdag, allemaal!
08 aug 2009 12:13
Olaf schreef:Hoe burgerlijk
MoGgUh .... ga er nog even 'n uurtje of 9 tegen aan vandaag
Moet je ook maar een vak leren
08 aug 2009 14:37
@Olaf; als je het in 40 uur niet kan verdienen, kan je het nooit niet verdienen!
08 aug 2009 15:34
+1
... werk dan ook geen 40 uur in de week
08 aug 2009 22:31
een heerlijke vakantie gehad Lydia

, drie weken met de boot op het garda meer verveeld nooit alleen drie weken 30 tot 35 gr

is wel iets te veel van het goede maar ja je gaat voor het mooie weer naar italie, anders kan ik ook wel in m'n appartement in makkum gaan zitten daar is ook water zat alleen niet altijd zon.
08 aug 2009 22:33
Ik krijg toch bijna medelijden met je
Je zou zó weer aan vakantie toe zijn!
08 aug 2009 22:39
zeker weten ik was er al vanaf juli vorig jaar aan toe en ik ben er nu weer aan toe
ik heb wel 'n twee p's gemist ik heb vanmorgen gelijk de 4S opgehaald en een stukje gereden
08 aug 2009 22:44
Bonsoir allemaal!
Nou, ik moet de vakantie nog krijgen!!

Vanavond even zo'n oude James Bond gezien, altijd weer leuk! En met mijn nieuwe Gardena 42 E supermaaier het gras gedaan!
Dus nu een lekkere borrel verdient, vind ik zelf
Zijn er nog meer liefhebbers?
08 aug 2009 23:01
Doe maar een Bailey's. Met lekker veel ijs. Ben ik wel aan toe. Na de tenniswedstrijd van de jongste (12-0 gewonnen via het doortelsysteem, dus 6-0, 6-0) klussen in huis. Pfffff ... was het eigenlijk veel te warm voor.
08 aug 2009 23:08
Hierbij de bailys met ijs. Inderdaad erg warm om te klussen in huis, maar soms nodig!
08 aug 2009 23:37
net een oban 18yr ingeschonken. smaakt prima. wat zeg ik - veel beter dan prima

09 aug 2009 0:33
Even met goede vrienden het einde van hun vakantie en het begin van de mijne gevierd. Best te doen, lekker buiten hangen met een drankje...
09 aug 2009 1:38
mmm... latertje!
Leuke dag in de garage (NOT!): kom er om een hal-sensor te laten vervangen en kan gelijk ook een nokkenas mee laten nemen omdat er een aantal tanden van het tandwiel afliggen

Kassa!

. Positief is natuurlijk wel dat mijn blok niet in de puin gedraaid is, dat was nog duurder geworden en dat, omdat de volledige distributie er toch afligt ook nog een lekkend ringetje vervangen kan worden.
Bier... veel bier, chips en als pleister op de wonde een concert DVD-tje (Nightwish) opgezet.
Laatst bijgewerkt door
esgigt op 09 aug 2009 1:43, in totaal 1 keer bewerkt.
09 aug 2009 1:41
Dat zijn inderdaad de mindere berichten... maar gelukkig op tijd opgemerkt.
Ik hang nog even op de bank (met de ventilator ernaast), het is hier stukken beter uit te houden dan in de slaapkamer...
09 aug 2009 1:50
Tja, ik had destijds voor het zelfde geld natuurlijk ook een "completely boring" family-saloon kunnen kopen waaraan geen ene kilometer lol te beleven was geweest. Uiteraard was ik dan wel sociaal acceptabel geweest en misschien ook nog Ecologisch meer verantwoord bezig geweest.... Maar er is niets leuker dan de Vmax met minstens 100% te kunnen overschrijden, met gillende banden, dikke zwarte banen op het wegdek trekkend, weg te scheuren, de ijskappen te smelten en Afrika in een verzengende woestijn te veranderen!
09 aug 2009 1:54
De milieuaspecten vergetend- ik rijd elke dag met zoveel plezier in mijn 924 dat ik niet meer terug wil naar een boring 'gewone' auto.
Vandaag (of eigenlijk gisteren) mijn 90 quattro verkocht. Nette prijs voor gekregen, maar toch een beetje jammer.