Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
17 sep 2009 21:10
Stel dat iedere 911 zwart/zwart was
17 sep 2009 21:22
Voor mij is de kleur van het interieur reden om een auto niet te kopen. Vooral het dashbord van een Porsche zie ik bij voorkeur in het zwart. Dan mogen de stoelen best een andere kleur hebben.
17 sep 2009 21:23
Onze belg-die-alleen-rijdt-als-het-droog-is heeft toch ook zo'n arenarode TT met een licht interieur en een halve teakplantage verwerkt in het interieur?
17 sep 2009 21:32
Arenarood heeft ook al zoiets, dus blijkbaar populair voor een arenarode 993tt, maar ik heb het liever met grijs interieur met zwarte (carbon) accenten...
Maar inderdaad, ieder zijn meuk, en smaken verschillen (gelukkig maar)
17 sep 2009 21:49
Heb ik ook gehad. Savanna beige int met oceaanblauw metallic ext. Mooie chique combi mijn inziens. Niks mis mee.
Maar ik zou, mede omdat ik geen handelaar ben, niet een auto kopen met de intentie die snel weer te willen verkopen...
17 sep 2009 21:51
Franco schreef:Voor mij is de kleur van het interieur reden om een auto niet te kopen. Vooral het dashbord van een Porsche zie ik bij voorkeur in het zwart. Dan mogen de stoelen best een andere kleur hebben.
+1
17 sep 2009 23:18
roenkie schreef:Ik vind het niks, maar je koopt hem toch voor jezelf en niet voor de doorverkoop

In dit geval dus mss wel.
Leuk om de reacties te lezen! Mintgroen zie je idd ook redelijk vaak in DL, maar dat zou ik sowieso niet doen ivm 1) imho lelijke kleur 2) restwaarde.
Tot nu is 2/3 best positief te noemen en 1/3 wat negatiever.
17 sep 2009 23:21
Het is vooral grappig te zien hoe trends zich door de jaren heen ontwikkelen; in de tijd van onderhavige 996 rolde zelfs heel wat VW Passats in blauw met beige interieur van de band.
18 sep 2009 8:21
Lelijk is anders (zwart dashboard is een must, vanwege reflecties) maar voor de 'handel' zou ik wat veiligers kiezen.
Ik heb ooit een bordeaux Audi 80 gehad met een beige interieur, wat een verschil met mijn volgende aankoop (met een donkerbruin interieur). Beige had meer sfeer en voelde veel ruimer aan. Had ik 'm maar nooit weg gedaan.
18 sep 2009 9:41
krijg er pijn van aan m'n ogen... Denk dat ik na een aantal ritjes hélemaal knettergek zou worden. Doe mij maar gewoon zwart of grijs met een paar mooie accenten; easy on the eye
18 sep 2009 18:03
Juist prachtig..!!!!
18 sep 2009 18:14
Tom80 schreef:Lelijk is anders (zwart dashboard is een must, vanwege reflecties)....
Het reflecteerd niet(dof),in tegenstelling met het zwarte dashboard van onze(oude)Mercedes,wat glimt
18 sep 2009 19:39
In de USA is het courant, hier niet.
Met Wurzel-Nußbaumholz wel aardig.
18 sep 2009 19:55
Nogmaals ,
zetels vind ik heel mooi ,
alleen dezelfde kleur voor het dashboard vind ik net iets teveel
18 sep 2009 21:07
Kwam hier een tijdje geleden een 993 coupé voorbij in donkergroenmetallic en beige-lederen interieur.
In mijn herinnering was het hele PF hier lyrisch over! Vond het ding zelf ook errug

.
18 sep 2009 21:34
Ik heb hiervoor ook een 996 gehad met blauw exterieur en savannah beige interieur. Vond het zelf wel mooi maar moet toegeven dat vooral TOTMBO gecharmeerd was van deze 'Maserati' kleur combi. Zal zelf overigens niet kiezen voor raff leder.
Persoonlijk vind ik de 997 cabrio die bij TJ staat (net verkocht) in deze combi echt geweldig!
Hiernaast is het mijn ervaring dat P bezitters vrijwel niet omkeken naar mijn vorige P terwijl niet Porsche rijders altijd vragen of ik die mooie blauwe nog heb.
18 sep 2009 22:11
De combi die: ASW had, vind ik zelf geweldig! Maar ik zou zelf niet een auto kopen en ook vooruit kijken (voor verkoop), ik koop een auto die ik zelf mooi vind! (aangezien ik er zelf in rij EN zelf betaal)..........
19 sep 2009 10:11
Racing Green + Savannah = Brits
Midnight Blue + Savannah = Italiaans
Coral Red + Savannah = Amerikaans
Kortom, het is eigenlijk geen Germaanse combi, en past dus niet bij Porsche. (Vind ik).
19 sep 2009 23:13
Hangt helemaal van de auto af of dit een geschikte kleur zou zijn. Op de 996 vind ik het afschuwelijk. Het dashboard gaat er redelijk goedkoop uitzien in lichte kleuren.
Voor de 997 vooral als cabrio vind ik het wel weer kunnen.
Overigens ben ik van het zwart/zwart ook wel genezen. Als ik daar nu naar kijk bekruipt me het gevoel van het oostblok tijdperk

Donkere kleur of zwart met een accent vind ik persoonlijk het mooist.
20 sep 2009 23:14
Heb ook giraffen/licht bruine stoelen i.c.m. teddyberen lichtbruine hoogpolige matten. In de BMW ook Naturbraun leder. Ik vind het erg chique en ruimtelijk ogen. Zwart is zo saai! Zeker in een 911. Hoewel ik voor de 911 ooit nog wel eens zwarte turbostoelen zou wensen. Maar nog veel liever als interieur:

Lekker apart/seventies dat tartan!

Verder vind ik rood leder in een 911 ook mooi. Of de combi van Jaco. Zeer apart, maar wel chique. Tis een 911, geen mercedes. Mag best een beetje anders dan anders van mij.
23 sep 2009 19:51
Die theedoek-print is inderdaad erg apart.
23 sep 2009 20:11
Voor de 997 vooral als cabrio vind ik het wel weer kunnen
Een kennis van me heeft er een ,een zwarte cabrio met die bekleding

en persoonlijk vind ik het erg mooi alleen bij mij was het zo weer zwart/
vuil (ik ben geen lichte kleuren waard
)
23 sep 2009 20:54
Too much. It hurts my eyes...
24 sep 2009 3:38
+1