Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2

15 nov 2009 17:01

Waar in Kortrijk zit de lidl?.... :mrgreen:

15 nov 2009 19:44

Kunnen wij daar geen PF meeting organiseren? :mrgreen:

15 nov 2009 21:07

Dit is misschien een tip voor jullie Bully en Barolo, ze zagen er zo uit, die blonde jat en die zwarte tja......onbeschrijfelijk :mrgreen:
Afbeelding

16 nov 2009 16:49

http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=16707
te snel gereden.....

16 nov 2009 18:04

en het gelijk maar weer op discriminatie gooien :x . Ik vind het wel knap dat je dan rustig kan blijven

16 nov 2009 18:19

Ik had hem toevallig afgelopen dinsdag gezien en ja het is lachen.
Turk:"Ik ga dit Koetland verlaten"..... :mrgreen:

16 nov 2009 18:25

ja geweldig ook om te zien dat omslag punt..., eerst netjes en correct en na dat hij hoorde dat hij zijn rijbewijs kwijt was... :evil: lekker opzouten :!:

16 nov 2009 18:32

:lol: Wat een pannenkoek zeg. :lol:

16 nov 2009 18:34

barolo schreef:Turk:"Ik ga dit Koetland verlaten"..... :mrgreen:

Oké, wie zat er nog meer thuis op de bank te roepen: "Doen, doen, doen!"?

:^:

16 nov 2009 18:36

Turk:"Een Turk rijdt in een S klasse en jullie nemen mijn rijbewijs in. Wat een hamlappen zijn jullie. Ik moet dit Koetland velaten.....". :mrgreen:

16 nov 2009 18:37

Ik denk dat ze hier niet zoveel geduld zouden hebben met zo'n eikel! Na al die beledigingen. Gewoon afgevoerd, met de handen op de rug :zwbl:

16 nov 2009 18:42

barolo schreef:Turk:"Een Turk rijdt in een S klasse en jullie nemen mijn rijbewijs in. Wat een hamlappen zijn jullie. Ik moet dit Koetland velaten.....". :mrgreen:

"Ga dan man! Ik hou je niet tegen. Vandaag nog als het je hier niet bevalt..." zo zat ik op de bank. :bang:

Ik kan me daar zo over opwinden!? Ik vind uberhaupt dat die snorremansen van de KLPD soms een engelengeduld hebben als je hoort wat mensen uitkramen tegen ze... :shock: Ik denk dat ik voor de lol zo'n scooterettertje gewoon in de boeien zou slaan, bij het achterin de surveillanceauto helpen per ongeluk zijn kop tegen de dakrand zou laten stuiteren ("oeps, sorry!") en ze een paar uur in de bak zou lazeren...

16 nov 2009 18:43

barolo schreef:Kunnen wij daar geen PF meeting organiseren? :mrgreen:

Een pf meeting met alleen kajennes en DD's Afbeelding :ba:

16 nov 2009 19:01

@Horn, je hoorde mij roepen zeker. Zal in het vervolg weer zachter zijn. Maar wordt soms over enthausiast als ik een goed idee hoor ;)

Erg zielig dat als puntje bij paaltje komt het op eens discriminatie is :evil:

16 nov 2009 20:45

gast schreef: Dat iemand uberhaubt nog in een ster gezien wil worden na zoiets.

Ga jij even lekker kort door de bocht... 8) :twisted:

Onderbuikgevoelens zijn idd moeilijk te onderdrukken bij 't zien van zo'n rukker ; denk dat in zijn thuisland iets harder wordt opgetreden tegen mensen die zo tegen de politie tekeer gaan...áls iemand dat überhaupt al durft.

16 nov 2009 21:13

Afbeelding

Een Porsche 911 om op te vreten

AMSTERDAM - De kleur van chocolade is de nieuwste modetrend in de autoindustrie, maar Porsche Centrum Gelderland in Heteren neemt dat wel heel letterlijk. Het bedrijf heeft een 911 Carrera 4S laten voorzien van een chocolade omhulsel.

Het is natuurlijk een publiciteitsstunt. Voor de actie heeft de dealer meester-chocolatier Jan Blancken in de arm genomen. Maar liefst 175 kg aan chocolade is op het koetswerk, dat is beschermd met een folie, aangebracht. Volgens de dealer staat de hoeveelheid chocolade gelijk aan ruim elfhonderd repen melkchocolade. In principe is de wagen choladebruin, maar voor diverse accenten, zoals verlichting, hebben de chocolatiers een paar kilo witte chocolade gebruikt.
De chocolade-911 staat tot aan de kerst prominent in de showroom van Porsche Centrum Gelderland, mocht de cholade niet smelten. Volgens het autobedrijf mag de temperatuur in de showroom niet boven de 27 graden Celsius komen.

16 nov 2009 21:51

gast schreef:toch nog iets goeds aan Frankrijk :thumleft:
man wat heb ik me lopen ergeren aan die &%$%^*$%^*#$ S klasse bestuurder. Dat iemand uberhaubt nog in een ster gezien wil worden na zoiets.

Moet je eens naar Antwerpen komen, daar rijdt de jonge generatie tegenwoordig allemaal met een 996/997.

Men moet wel redelijk bekrompen zijn om door de uitlatingen van een persoon een ganse groep mensen over dezelfde kan te scheren :bang: :bang:

16 nov 2009 21:53

arenarood schreef:Ik denk dat ze hier niet zoveel geduld zouden hebben met zo'n eikel! Na al die beledigingen. Gewoon afgevoerd, met de handen op de rug :zwbl:

In Belgie ook, en als het in Antwerpen is, waarschijnlijk op de manier die Harald beschrijft.

19 nov 2009 20:56

Hamsterdam

Whahaha , Dat commentaar :wink:

19 nov 2009 21:00

horn schreef:
barolo schreef:Turk:"Een Turk rijdt in een S klasse en jullie nemen mijn rijbewijs in. Wat een hamlappen zijn jullie. Ik moet dit Koetland velaten.....". :mrgreen:

"Ga dan man! Ik hou je niet tegen. Vandaag nog als het je hier niet bevalt..." zo zat ik op de bank. :bang:

Ik kan me daar zo over opwinden!? Ik vind uberhaupt dat die snorremansen van de KLPD soms een engelengeduld hebben als je hoort wat mensen uitkramen tegen ze... :shock: Ik denk dat ik voor de lol zo'n scooterettertje gewoon in de boeien zou slaan, bij het achterin de surveillanceauto helpen per ongeluk zijn kop tegen de dakrand zou laten stuiteren ("oeps, sorry!") en ze een paar uur in de bak zou lazeren...

Snap dus ook echt niet dat ze zo'n gast niet een nacht de cel in donderen en het de volgende dag eens fijn uit gaan zoeken. En maar klagen over gebrek aan respect voor de politie....

20 nov 2009 0:05

die zijn goed met touwtje springen
(eerste stukkie advertentie ff uitzitten...)

20 nov 2009 20:25

Ik snap niet dat ze hem hebben tegengehouden, volgens mij was hij al op weg naar Ankara :mrgreen:

20 nov 2009 20:49

Dan is Alah Toch groot :mrgreen:

20 nov 2009 21:43

voor de bootjes liefhebbers

Er is een filmpje uit nederland ,ik dacht ergens in Friesland .Waar mensen de wal afspoelen....ik krijg deze niet gevonden . iemand :?:

20 nov 2009 21:52

Heb ik toen ik klein was,paar keer gezien :shock:Mijn oma woonde aan het winschoterdiep! Indrukwekkend :D
Gesloten onderwerp