Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Klokkies - Deel 3 alweer

15 nov 2009 17:30

horn schreef:Afbeelding

Ik moet deze uitspraak eerder herzien, want er zijn blijkbaar uitzonderingen!

Mooi horloge die Carrera. Alvast veel plezier ermee!
Als ik het geld er voor (over) zou hebben dan, zou deze Afbeelding een goede kans maken. Iemand interesse is een Longines Evidenza? :wink:

15 nov 2009 17:38

grappig. qua tagheuer is mijn smaak in 3,5 jaar dus niet veranderd... :cheesy:

15 nov 2009 17:50

persoonlijk vind ik heuer er niet op vooruitgegaan sinds tag ze overnam...
die grand carrera vind ik ook veel te flashy. koop dan een mooie vintage.

15 nov 2009 18:44

horn schreef:waardevastheid wat de gek ervoor geeft. geen ltd edition meer. Dus geen bijzondere klok. Koop je hem als investering, ben je de sjors. Koop je hem omdat je hem mooi vindt en veel gaat dragen, zou het een koopje kunnen zijn. Maar dan interesseer je je minder voor de afschrijving.

Niet een heel courant horloge, want niet middle of the road. Een opvallend horloge in die prijsklasse vind altijd maar weinig potentiele kopers die $4500 willen uitgeven aan een horloge. Dan verkoop je sneller een Omega Seamaster of een IWC Portugieser. Ik zou voor dat geld overigens óók een andere Tag Heuer kopen overigens...

Afbeelding

Helemaal mee eens Horn! Ik vind het horloge qua uitvoering en type helemaal super. Dat rood met zwart en de speciaal gecoate titanium kast heb ik altijd al mooi gevonden. Ook het feit dat het horloge waar ik het over heb een van de gelimiteerde exemplaren betreft, vind ik wel bijzonder. Ik koop dit horloge dan ook niet als investering, maar eigenlijk puur omdat ik het een prachtig horloge vind.

Het betreft overigens -zoals ik al aangaf- een tweedehands exemplaar met hele lichte gebruikssporen. Hij heeft het horloge 'ingeruild' en -omdat hij weet dat ik dit horloge helemaal super vind/vond- kan ik het horloge aan 'inkoop/inruilprijs' overnemen en van de winst die hij gemaakt heeft op het nieuw verkochte horloge wil hij me ook laten 'meeprofiteren'. Bovendien hebben we het over Zwitserse prijzen. Daardoor hebben we het over een aanschafprijs die gelijk staat aan de prijs die je normaliter voor een Seiko, Festina of iets dergelijks zou betalen...

15 nov 2009 19:24

Speedy356 schreef:en van de winst die hij gemaakt heeft op het nieuw verkochte horloge wil hij me ook laten meeprofiteren....
:?: :scratch:

15 nov 2009 19:37

Speedy356 schreef:Daardoor hebben we het over een aanschafprijs die gelijk staat aan de prijs die je normaliter voor een Seiko, Festina of iets dergelijks zou betalen...

Kijk dat is andere koek... :res:
Ruilen voor een nieuwe Seiko Monster :?: :mrgreen: :mrgreen:

15 nov 2009 19:38

Speedy356 schreef:
horn schreef:Afbeelding

Bovendien hebben we het over Zwitserse prijzen. Daardoor hebben we het over een aanschafprijs die gelijk staat aan de prijs die je normaliter voor een Seiko, Festina of iets dergelijks zou betalen...

Als hij nog eens een zwarte Monaco inruilt... :cheesy: :idea: :wink:

Edit: Radboud - twee zielen één gedachte :lol:

15 nov 2009 20:07

Mooi klokje de Tag Heuer carrera......

Ben zelf in bezit van 2 Tag Heuers, sinds 11 jaar al een Professional, in mijn ogen een "all time classic"

Afbeelding

En sinds afgelopen zomer een Indy 500 met zwarte bezel.

Afbeelding

Kwa afwerking en kwaliteit hun geld meer dan waard en ben er dan ook eruuuug tevreden mee.

Trouwens die monaco mag er ook zijn!

grts,

Albert

15 nov 2009 20:09

Stelletje kneiters :mrgreen:
Speedy356 schreef:Daardoor hebben we het over een aanschafprijs die gelijk staat aan de prijs die je normaliter voor een Seiko, Festina of iets dergelijks zou betalen...

Mocht hij nog zo'n exemplaar in de aanbieding hebben dan hoeft hij geen Seiko Monster in te ruilen, maar betaal ik dat bedrag gewoon cash! :lol:

15 nov 2009 20:09

Zijn die bezels van kunststof?

15 nov 2009 20:28

EriC4C schreef:maar betaal ik dat bedrag gewoon cash! :lol:

Kakker.

16 nov 2009 13:14

ik voel een groupbuy aankomen..

oke doe ik ook mee!

al weer twee weken geen klok gekocht, dus dan word ik toch onrustig..

16 nov 2009 13:16

Cold turkey

sjunkie

17 nov 2009 7:31

Jammer dat Tag Heuer zo mee moet doen met die mode van grote horloges (in de zin van doorsnede).
Ze zijn voor veel mensen veel te groot...

Ik hou het liever bij mijn '64 Carrera... (met rode schaal, ja ja... :? :roll: )

Afbeelding

17 nov 2009 8:44

Mooie klok :!:

17 nov 2009 9:25

Zeker een mooie klok, maar die TH Monaco nieuwe stijl (uit Horn z'n post bovenaan) vind ik ook erg mooi. Heb 'm al zien liggen bij een juwelier, nog niet binnen geweest om 'm van dichtbij te bekijken.

Binnenkort toch maar eens doen, daarvoor zou ik wel m'n huidige Monaco om willen ruilen denk ik.

17 nov 2009 10:40

Heb hem 2 jaar geleden bij Pon in Leusden om gehad. Was toen een feestje waar ook Tag Heuer een stand had. Heb er getwijfeld. Ik merk alleen dat ik eigenlijk altijd mijn IWC draag, dus dat wederom substantieel geld uitgeven aan een nieuwe klok niet handig is... :scratch:

17 nov 2009 16:41

$TEEF schreef:ik voel een groupbuy aankomen..

oke doe ik ook mee!

al weer twee weken geen klok gekocht, dus dan word ik toch onrustig..

serieus intresse hier op het forum?

ik wil dan wel kijken wat mogelijk is

17 nov 2009 17:50

Bij Willem zeker ....... :?:

17 nov 2009 17:56

Voor zover ik weet verkoopt die geen horloges :shock: :wink:

17 nov 2009 18:01

http://www.wwwatches.nl/ :idea: die wél...

17 nov 2009 18:02

nee niet bij willem :mrgreen:

groupbuy voor een auto misschien wel :twisted:

maar als men wil wil ik best vrijblijvend vragen wat de prijs zou zijn
maar dan moet ik eerst weten hoeveel gegadigden erzijn.

17 nov 2009 18:07

ik niet. want heden uit het perfide albion... Afbeelding

17 nov 2009 18:12

Sigrid schreef:Voor zover ik weet verkoopt die geen horloges :shock: :wink:

Dubbelleven miss ..... :mrgreen:

17 nov 2009 20:01

wolf - vintage soldatenklokkie gekocht? mooi hoor. waar?
Gesloten onderwerp