Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Wie wint er?

Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57

feye...
12
32%
AJAX
9
24%
beide niet...
16
43%

Totaal aantal stemmen : 37

Re: feyenoord.... - Ajax

08 dec 2009 15:35

'Cvitanich mag weg, maar niet gratis'

AMSTERDAM - Dario Cvitanich en Ajax nemen in januari hoogstwaarschijnlijk afscheid van elkaar. De aanvaller gaf zelf te kennen dat hij wil vertrekken uit Amsterdam, waarop de clubleiding aangaf het verzoek te honoreren.

Tegen Radio del Plata vertelt Cvitanich maandag: "Ik snak naar een terugkeer naar Argentiniƫ. Ik wil weer regelmatig in het eerste aan spelen toekomen. Dat gaat bij Ajax op korte termijn niet gebeuren."

"Ik wil alleen maar denken aan het weer spelen in de hoofdmacht, maar ik moet afwachten wat er in de komende transferperiode gaat gebeuren."

Transfersom

Volgens het AD heeft Ajax de Argentijn laten weten dat hij in de winterstop mag vertrekken, maar hij moet wel een transfersom opbrengen.

De aanvaller speelde dit seizoen zes competitieduels, waarin hij driemaal scoorde.

Afbeelding

08 dec 2009 16:33

Jammer, niet echt een kans gekregen... Toch in 6 wedstrijden 3x gescoord dit seizoen!

09 dec 2009 10:32

Telegraaf: Suarez tekende voorcontract bij Chelsea

9 december 2009 RvN

Volgens De Telegraaf heeft Luis Suarez een voorcontract ondertekend bij Chelsea. Suarez zou de komende zomer de overstap moeten maken, maar dan moet Chelsea nog wel tot een akkoord komen met Ajax. De club zou zich nog niet bij Ajax gemeld hebben. Daarnaast heeft Chelsea nog het probleem dat de club in de zomer geen spelers mag aantrekken.

09 dec 2009 10:51

Zouden ze hem niet al in de winterstop willen halen? in tegenstelling tot Drogba en Kalou hoeft hij namelijk niet in de Africa Cup te spelen

09 dec 2009 11:04

Ze mogen niemand halen... Ook niet in de volgende zomerstop. Straf!

09 dec 2009 11:26

Zonde als (Lees: dat) hij weggaat. Maar als hij zo egoistisch blijft voetballen heb ik er minder moeite mee. (Hij lijkt Robben wel de laatste tijd)

09 dec 2009 12:00

Maar dan gelukkig minder vaak geblesseerd... :?

09 dec 2009 12:44

Wimpie77 schreef:Ze mogen niemand halen... Ook niet in de volgende zomerstop. Straf!

die straf is uitgesteld,daarom zouden ze deze winter juist extra veel willen halen

10 dec 2009 0:12

Wimpie77 schreef:Ze mogen niemand halen...

In deze winterstop wel! Zomerstop staat nog ter discussie.

10 dec 2009 10:31

Gisteravond wezen bowlen met werk (en gewonnen!!!) en na het bowlen wat eten en na het eten wat drinken in de kroeg aan de Scheldestraat.
Is net de 88 minuut begonnen van AZ... "Zo... 0-1! Goed!"
En toen kwam de 95ste minuut...

10 dec 2009 14:47

Ja het is sneu. Ik hoop voor AZ dat het tij gaat keren... zo lang het maar niet dit weekend is. :wink:

10 dec 2009 15:00

Hup Az! Hup!

10 dec 2009 15:27

Druk een punt AZ!

10 dec 2009 15:31

Ze staan met lege handen maar ik vind dat AZ zich prima gemanifesteerd heeft in de CL, met wat meer geluk hadden ze ook zomaar 2e kunnen eindigen in deze poule. PSV schat ik hoger in dan Standard dus van het weekend blijven de punten toch in Eindhoven. Wel een leuk programma met PSV-AZ, Heerenveen-Feyenoord en Twente-Nac 8)

10 dec 2009 17:25

....en de belangrijkste AJAX-nec

10 dec 2009 17:47

:thumleft: :lol: :lol: :lol:

10 dec 2009 20:48

GijsCarrera'S schreef:....en de belangrijkste AJAX-nec

Klopt. In de strijd tegen degradatie een belangrijke kans voor NEC om zich uit de gevarenzone te spelen. :mrgreen:

10 dec 2009 21:00

Dat bedoel ik, zeker een belangrijke kans voor nec.
Aan jou reaktie te zien dacht jij wat anders; :mrgreen:

10 dec 2009 21:14

Ik ontken alles.

10 dec 2009 22:56

Het kan geen toeval meer zijn met AZ,is al de zoveelste keer in de laatste minuut.
Maar 1 voordeel,ik ben onderhand gehard hierin voor wat betreft het nederlands elftal.Ook altijd net niet.... :P

11 dec 2009 0:05

Wimpie77 schreef:Gisteravond wezen bowlen met werk (en gewonnen!!!) en na het bowlen wat eten en na het eten wat drinken in de kroeg aan de Scheldestraat.

Discobowlen bij Knijn en daarna afpilsen bij kwaliteitstent de Gieter? Stylish :mrgreen: PS: jij met je werk? Is dat nieuw 8) ?

11 dec 2009 11:00

Geen discobowlen, dat begint te laat en gaat van onze pure drinktijd af... (in cafe de Corner)
Met mijn werk bedoel ik met de werknemers van mijn klant!

Maarten, ga je vanavond?

12 dec 2009 0:18

Goh.... jammer nou voor NEC weer een gemiste kans......... :mrgreen:

12 dec 2009 0:46

Als je dit soort kansen laat liggen verdien je het ook om te degraderen...

12 dec 2009 0:54

Ach, keurige overwinning, verder niet meer over hebben, samen met Wimpie in de Arena gezeten. Nogmaals dank voor de uitnodiging, was gezellig! :salut:

En trouwens, door de 3 punten voor Ajax op de vrijdagavond ligt de druk dit weekend nu mooi bij.....

@#$%^

nog steeds bij Ajax! :scratch: :wink:
Gesloten onderwerp