Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
11 dec 2009 7:09
goeie smorgens maukers
hier dan weer een heerlijk ontbijt

werk en maukse
11 dec 2009 8:28
Morge Maukers,
Weer een prachtig ontbijt van Paere, dank daarvoor
Zag de kop alweer staan in De Telegraaf "fraude met de leaseauto's"
Nou dat had ik ze al veel eerder kunnen vertellen na de vreemde verhoging van de bijtelling paar jaar terug
Vele kennissen van ons verzinnen allerlei manieren om eronderuit te komen
En je wilt niet weten hoe creatief die zijn en nu worden ze aangepakt door Hr de Jager
Onze spaarcentjes in Zwitserland hebben we ook maar opgehaald
Dat zal nog wat worden in de toekomst met dat rekeningrijden Maukers
Zo nu maar een bakkie, ben er aan toe
Mauk ze
11 dec 2009 8:33
Heerlijk ontbijtje weer (gaat er goed in want ben wel uitgecheckt maar had nog geen ontbijtje gehad - zit nu op m'n werkplek met een banaan en een flesje drinkyoghurt).
Gisteravond heerlijk aan de sekt met de dames (op leeftijd) van het Wasser Gymnastik in het hotel. Gelukkig was de instructrice er ook bij
Fijne dag allemaal
11 dec 2009 8:47
Goede morgen allemaal!!
Al iets bekend over de sollicitatie van Edwin?
11 dec 2009 8:59
Mogge allemaal, prachtig ontbijt deze morgen
iemand een

Fijne dag
11 dec 2009 9:00
esgigt schreef:Tja, Sigrid... dat is dus het verschil tussen "Goed" en "goed bedoeld"
... en ik kan je verzekeren dat het niet "Goed" was.

Dit verwijst hopelijk niet naar je sollicitatie.
11 dec 2009 9:05
Moguhh allen, en de laatste dag de week alweer.

Wat vliegt zo"n week voorbij zeg.
Vanaf volgende week een vaste kracht erbij, eindelijk iemand gevonden.
Kan ik een beetje rustiger aan gaan doen.
11 dec 2009 9:18
Morruguh Maukers,
Lekker ontbijtje, heerlijke koffie en de krant is al voor mij uitgeplozen. Zo kan de dag niet meer stuk.
Werkze & Maukze vandaag.
11 dec 2009 12:53
Goeiemorgen/middag allemaal, de week zit er weer bijna op.
Gaat het al weer wat beter met je, Wim?
Werk ze vanmiddag.
11 dec 2009 14:46
Is het al avond?
11 dec 2009 16:01
Ergens op de wereld wel

PROOST
11 dec 2009 16:10
esgigt schreef:Is het al avond?

We zijn allemaal nieuwsgierig naar je sollicitatie
11 dec 2009 16:26
Ja, ik ook, Sigrid...
Is afwachten of ze werk tegenkomen waarop ze mij kunnen inzetten, ze waren wel positief. Tegenwoordig niet meer direkt een aanstelling.
11 dec 2009 16:32
Ach, je bent net de enige... Ruim drie weken geleden eerste gesprek, beide partijen vol enthousiasme. Business plan gepresenteerd: werkgever nog enthousiaster. Nog twee keer bij elkaar gezeten om business plan verder uit te werken en andere taken te definieren. Inmiddels al weer een week aan het onderhandelen, maar de handtekeningen staan nog steeds niet
Dus volhouden en vertrouwen hebben...
11 dec 2009 16:44
Ja, het zijn inderdaad niet de makkelijkste tijden voor het zoeken naar een baan. Vooral ook om dat we wat ouder worden(sommige onder ons) en dus ook duurder. Dat ik mazzel had, kwam gewoon door het oude werkcircuit. Tip gekregen en m'n referenties lopen daar ook op de werkvloer. Terwijl ik niet eens echt op zoek was.
Nou succes heren..hoop voor jullie dat het wat gaat worden!
11 dec 2009 16:50
Die 911 moet ergens van betaald worden, dus duur ben ik ja
In mijn geval ben ik zelf benaderd door dit bedrijf. Maar dan nog blijkt dat je niet zomaar rond bent... Had ook al wat andere aanbiedingen, maar deze job lijkt mij echt leuk
11 dec 2009 17:15
Ach, als je jezelf makkelijk terug weet te verdienen, ben je niet snel te duur. Maar je merkt duidelijk dat men voorzichtiger is geworden met investeren...
11 dec 2009 17:19
Niet alle werknemers hebben evenveel overzicht over de onkosten die je als werkgever hebt. Sommigen hebben een iets te optimistische visie over wat ze jou als werkgever gaan opleveren.
11 dec 2009 17:22
klopt
11 dec 2009 17:25
Degenen die goed bevallen, krijgen bij ons overigens wel relatief snel een salarisverhoging. In het kader van "keep up the good work".
11 dec 2009 17:27
Mag er al Palm geserveerd worden, heb ik wel verdiend vandaag, heb geen armen meer over.
Proost mannen en vrouwen, op het weekend.
11 dec 2009 17:28
Proost Wim, ik gaat er zo ook een paar nemen
11 dec 2009 17:29
cabrio wim schreef:Mag er al Palm geserveerd worden, heb ik wel verdiend vandaag, heb geen armen meer over.
En je hebt er wel een paar verdiend, Wim!!!!!
11 dec 2009 17:31
Ik lust er ook wel één. Mijn vrouw is vandaag jarig dus ik ga vandaag maar eens vroeg naar huis. Proost!