Re: Goeiesmorgens, afwerkplek +Mauk jaren 50 kroeg
11 dec 2009 18:14
gast schreef:Niet klagen mensen, werknemers zijn gewoon vaak te duur ja. Beetje meer realiteitszin en je hebt veel sneller werk De tijden van pamperen zijn voorbij.
Bij mij ligt het salaris gewoon vast....aantal jaren werkervaring en diploma's..valt niets te onderhandelen. Dus je opmerking gaat hier niet op Mars.
11 dec 2009 22:25
felix bahama 912 schreef:Sta ook ingeschreven, wordt wel een uitdaging met een 912 uit 1969!!
Met of zonder oudje wordt het een uitdaging...wakker blijven, vriendelijk tegen elkaar, opletten en als het bolletje pijltje wordt dan komen wij nooit bij het eindpunt
11 dec 2009 22:30
De 912 rijdt minimaal 15.000 per jaar, verkeert technisch in nieuwstaat en uitgebreide motorrevisie met uitgebreide aanpassingen is bijna afgerond!!
Het sleutelen zal wel meevallen, het (gebrek aan) comfort zijn we gewend, 750 km op een dag hebben we ook al vaker gedaan, maar 750 km puzzelrit met zo'n oudje is wel werken hoor!!
11 dec 2009 23:31
Wij hebben dat 1 keer gehad richting Zuid Frankrijk met de camper, ik 8 maanden zwanger, snikheet en W maar doorrijden....was erg gezellig(mijn demente moeder was ook nog mee)..je kunt je er vast iets bij voorstellen
11 dec 2009 23:58
Wij hebben dat 1 keer gehad richting Zuid Frankrijk met de camper, ik 8 maanden zwanger, snikheet en W maar doorrijden....was erg gezellig(mijn demente moeder was ook nog mee)..je kunt je er vast iets bij voorstellen