Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Ongeluk met een Ferrari F50.

16 dec 2009 8:41

Het leek me leuk vanuit het Porscheforum ook iets mee te geven aan Marco (van ferrari-chat.nu), die a.s. zaterdag Ramon en Avery thuis gaat bezoeken. Het is een Porsche 993 turbo van Minichamps in de schaal 1:43.
Ga het vandaag even afgeven bij Marco.

Blijft toch een PF-lid :wink:

16 dec 2009 12:20

Goed gedaan Marcel, oud-Porsche rijder :thumleft: Dank.

16 dec 2009 17:28

:thumleft: Marcel. :salut:

Doe Marco de groeten van mij ,als u wil :wink: .

16 dec 2009 19:04

Te laat, Eric :cry: Ben vanochtend al langs geweest. Even de mooie bar van Marco bewonderd :thumleft:

Moeten we toch maar eens een bakkie gaan halen :wink:

16 dec 2009 23:08

Keurig gedaan van het porsche forum. Ben zelf ook actief op het chat.nu forum en de insteek van jullie wordt zeer op prijs gesteld. Dank.

Grensrijder

17 dec 2009 8:01

Beste members, via deze weg wil ik nogmaals mijn dank aan jullie betuigen.
Kleine Avery is vanmiddag thuis gekomen en ligt nu in zijn bedje met beide benen in het gips voor de tv.
Uiteraard blijft hij onder controle. Aankomende vrijdag moeten we weer terug naar het ziekenhuis en zullen ze nog wat scans verrichten. Verbazingwekkend dat zo'n klein manneke van 3 zo snel kan herstellen.
Ramon.s

Marcel B heeft namens hem en het Porsche Forum een leuk presentje voor Avery gekocht en dat vandaag persoonlijk bij mij afgeleverd wat zeer zeker door ons op prijs gestelt . Kijk dat vind ik nog eens klasse .
Veel kaarten gehad vandaag waarvoor nogmaals onze hartelijke dank mensen. Vanmiddag kwam ik thuis en was er ook een zeer grote fruitmand bezorgd van "Kroymans Automotive BV".

Ramon.s

17 dec 2009 11:02

:thumleft:

17 dec 2009 11:28

:thumright:

19 dec 2009 15:58

Fijn dat het goed gaat met de kleine (en pa!) :thumleft:

20 dec 2009 18:41