Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
26 jan 2010 15:08
Ze zoeken nog een sponsor Hans...
26 jan 2010 15:17
Kost wat maar dan heb je ook niks.
26 jan 2010 15:30
horn schreef:Wimpie77 schreef:Een vriend van mij gaat naar Inter Chelsea toe en blijft dan slapen bij Sneijder
Hoop dat hij in het logeerbed mag en niet in Wesley's bed moet slapen...

echt te leuk!
26 jan 2010 16:41
molen934 schreef:Lees niets over het verdwijnen van onze roodbroeken
Mijn cluppie Haarlem is niet meer
Ben er toch vele jaren heengeweest, vooral de jaren met Barry Hughes
Heb Ruud Gullit zien schitteren en zat op het Mendel op school.
En ja de kicks kocht je bij Piet Huig en daar stond Piet Keur weer in de Winkel, oja Piet komt hier nog wel eens af en toe hij heeft een strandtent in Zandvoort.
Heb toch nog wel wat mooie wedstrijden daar gezien, maar helaas en ik denk dat er nog wel wat gaan volgen

Heb tijdens mijn studie nog een jaar voetballes gehad van Wim Balm - die toen nog in het eerste van Haarlem speelde en een beetje bijbeunde... onwijs leuke kerel.
26 jan 2010 17:10
Ja die kenne we goed, fam Balm uit Spaarndam de palingroker
Had mijn garage aan de overkant en kwam bij zijn vader en oom.
Leuk
27 jan 2010 23:48
0-3... en een prima wedstrijd, als zowel Feyenoord als Ajax zondag net zo spelen als vanavond ben ik dik tevreden
28 jan 2010 0:53
PSV-Feyenoord om de beker is nooit een gelukkige combi... Iig gefeliciteerd en win de beker dan ook maar.
28 jan 2010 0:59
Hij ging lekker!!
Ik had na afgelopen zondag weinig hoop, maar dat maakt het alleen maar beter.
Nu de loting... ben benieuwd.
Halve finale thuis tegen Twente, best lastig.
Finale tegen Ajax
28 jan 2010 1:26
Gert schreef:Finale tegen Ajax

GA Eagles...
28 jan 2010 12:09
Thx DS... al heb ik een vreemd vermoeden dat Ajax m dit jaar gaat pakken, we kunnen met recht weer spreken van "lucky Ajax" als je kijkt naar de loting dit jaar, 2x met mazzel door en in de finale pas een tegenstander van niveau tegen komen
Tegenstanders Feyenoord tot nu toe: Harkemase boys, FC Den Bosch, AZ, PSV, Twente
Tegenstanders Ajax tot nu toe: AGOVV, Dordrecht (winst na verlenging), WHC, NEC (winst na verlenging), Go Ahead Eagles
28 jan 2010 12:18
En Ajax speelt altijd met 12 man.
28 jan 2010 12:41
roenkie schreef:we kunnen met recht weer spreken van "lucky Ajax" als je kijkt naar de loting dit jaar
Ik kan mij eigenlijk geen jaar heugen waarbij ajax niet goed loot...
Maar goed, bij PSV maakt het niet uit, die worden er vrijwel altijd uitgeknikkerd. Dus als klacht is dat geen sterke.
28 jan 2010 13:53
barolo schreef:En Ajax speelt altijd met 12 man.

Ja maar je kan er ook weer drie aftrekken. Sommige kunnen echt geen bal raken. En het zijn alle drie aankopen van een meneer woonachtig in Badhoevedorp.
30 jan 2010 16:25
Martin Jol laat Miralem Sulejmani thuis. De aanvaller van Ajax, die voor 16,25 miljoen euro werd aangetrokken door ex-trainer Marco van Basten, maakt geen deel uit van de selectie voor het duel met Feyenoord op zondag.
De Serviër stond afgelopen woensdag in de basis tijdens de bekerwedstrijd tegen NEC, maar maakte geen indruk. Mogelijk werd deze beslissing bij Jol ingegeven door de komst van Nicolas Lodeiro, die vanaf maandag aan de slag gaat in de Amsterdam ArenA. Sulejmani is niet de enige die thuis blijft, ook Ismaïl Aissati zit niet bij de selectie voor de Klassiek
Laat die langharige ook maar thuis.
30 jan 2010 18:42
Tegen 010 spreken we niet van 'kans' maar van zekerheid van 3 punten.
Mario Kart..uit de bocht is een spelletje wat steeds fout gaat.
D.D. schreef:denk je nou echt dat die amsterdammers kans maken..?
Wel een gevaarlijk onderwerp....met al die "chapters" hier....
Straks hebben we een P oorlog....

30 jan 2010 18:59
Bij mijn weten is die wedstrijd verre van zeker een 3-punter voor Ajax en
na morgen perfect in evenwicht met 18x winst voor Feyenoord, 18 x gelijk en 18x winst voor Ajax

... ik hoef vast niet uit de leggen dat het nu dus 17-18-18 is en dat Ajax nogal waardeloos presteert dit seizoen buiten de Arena
30 jan 2010 19:02
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
010 zit in een over-flow door winst op PSV ( zijn ze tenslotte niet gewend)= makkie AJAX
30 jan 2010 20:09
Het kan beide kanten op. Ik wens feyenoord iig het meest succes, al maakt het mij eigenlijk weinig uit, de enige concurrent voor de titel komt uit Enschede.
30 jan 2010 20:18
En die Tukkers kakken ook al in!! Mijn maakt het wel uit die eindstand. Niet op mijn rijplezier met de P hoor
30 jan 2010 21:23
Devils son schreef:Ik wens feyenoord iig het meest succes
31 jan 2010 13:38
Vink had er weer eens geen 5 minuten voor nodig om een rode kaart voor Enoh te onthouden (eerlijk is eerlijk, het is een regel die iedere scheids vergeten lijkt te zijn). Wat een malloot is die Enoh toch...
31 jan 2010 13:48
Enoh...tja een miskoop denk ik. maar je daar hebben ze er nogal wat van.
31 jan 2010 13:56
0-1