Ben vandaag bij deze wezen kijken;
En met de checklist van 944forum.com de auto eens beetje langs gelopen :
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/284WR/algemeen.htmDe ervaringen :
Het begonal goed : Man zei, dat dit een van de mooiste... nou ... nu heb ik natuurlijk nog bijna geen Porsche ervaring. Maar klinkt deze omschrijving als 'normaal'? bijna overal ducktape, Onder midden arm steun, (welke vast zat met parkertjes) Achterin bij de linkerruit en bij de hemel van de achterruit. Alles werkte wel.. maar goed... wat wil je van 250duizend kilometer, de advertentie stond 240Dk,
Ik had deze zowieso al willen laten staan. Onderhouds geschiedenis ontbrak, was bij bmw onderhouden

, paar kleine deukjes, eentje waar lak kapot was... Auto had Geen airco, en ook geen cruise control. Wel een targa dak, wat ik zo niet open kreeg...
Achterschijven vrijwel gecorodeerd, blokken op, en grepen maar op 50% van de schijf aan.. Vloermatten ontbraken Kon niet zeggen of distributie gedaan was, en had dus 250K gereden, en achterkant was vochtig. En moest nog 10D euro kosten...
En nog iets doms! mocht er niet mee rijden... deden ze niet. Zelfs niet als ik auto af zou tanken en mijn auto daar achter zou laten...
Zijn dit de ervaringen die ik mag verwachten voor de Porsches 968 die te koop staan?