Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
23 feb 2010 22:50
is het beter zonder kleren te lopen en hoe de wind de slurf waait daar gaan we heen
23 feb 2010 22:51
... ik met het volgen van de s(m)(l)urf, stapte in de Porsche en reed samen met Aleh terug richting Duitse grens tot opeens.....de motor warmliep(

) en wij genoodzaakt waren te stoppen op de pechstrook en wat er toen gebeurde.....
23 feb 2010 22:56
is niet te beschrijven:
Twee prachtige dames kwamen bij ons op de vluchtstrook staan.De een nog mooier dan de ander.
Ze vroegen wat de reden was van het staan op de vluchtstrook in het Duits.
Ik antwoordde in het Russisch.
En wat denk je???
23 feb 2010 22:59
ze wilde op z'n Grieks. Nou dat was niet tegen een dovenmansoor gezegd en zo
23 feb 2010 23:03
zei ik nogmaals ich habe ein warmlofer en toen ging ik slapen want ik wist dat het de volgende dag erg druk ging zijn daar op de pechstrook met al dat vrouwelijk schoon, zo erg dat....
23 feb 2010 23:11
we er niet aan konden voldoen dus gingen we werk uitbesteden, ik weet ook dat sommige vrouwelijke medeforummers dit niet apprecieren maar het is de werkelijheid dus we moeten echt door, we moesten hulptroepen inhuren om het schoon tevreden te stellen, maar dat is peanuts vergeleken bij......
23 feb 2010 23:15
wat ons gisteren was overkomen..Viola Holt, Patty Brard én Hans vd Togt boden zichzelf aanvoor een prijs die bijna niet te weigeren was maar
23 feb 2010 23:18
Hans van der Togt viel af want die had een slurfje dus niet in te passen in ons profiel maar de rest hadden we nog WEL een een GAATJE voor want deze....
23 feb 2010 23:20
energie die we daar voor nodig hadden was niet normaal, en toen probeerde ik nogmaals te gaan slapen, maar een zekere PIWIS EN LUDO hielden mij uit mijn slaap met al hun antwoorden, en besloot nu de knoop door te hakken en niet meer te reageren voordat
23 feb 2010 23:24
JMS schreef:energie die we daar voor nodig hadden was niet normaal, en toen probeerde ik nogmaals te gaan slapen, maar een zekere PIWIS EN LUDO hielden mij uit mijn slaap met al hun antwoorden, en besloot nu de knoop door te hakken en niet meer te reageren voordat
ik zelf zeker wist hoe uit de kast te komen, dus
24 feb 2010 1:04
oppassen met vrouwen op leeftijd tijdens de onenightstand die in de badkamer het condoom leeglepelen om het zaad bij zichzelf in te brengen. En vervolgens kan de ingeluisde vader voor jaren schokken. En dan voel je je als Boris B in de
24 feb 2010 8:55
zaad, pardon zeik gezet, en Cora had hem nog zo gezegd, alles van Becker is......
24 feb 2010 9:17
komt in en uit mijn vagina
24 feb 2010 15:54
doe mij maar in, 3 x eruit is genoeg maar er in is
24 feb 2010 19:38
Ik daar nog altijd stond met mijn warmloper op de pechstrook richting Duitsland en...
24 feb 2010 20:02
En wie zag ik in een Targa langsscheuren.....Lydia ...en naast haar zat ...
24 feb 2010 20:08
de porscheforumhunk, die uiteraard beter bekend staat als
24 feb 2010 20:50
jose, die een nieuwe verf op de markt brengt. My New Pink Button heet de verf die de vagina moet voorzien van een ‘frisse roze kleur’. Het product zou ontwikkeld zijn voor de wat oudere vrouw die moeite zou hebben met het verouderingsproces van haar genitaliën.
De verf wordt aangeboden in vier verschillende tinten die vernoemd zijn naar grootse filmsterren als Marilyn (lichtgekleurd, voor beginners), Bettie (feestvariant), Audrey (voor wie echt durft) en Ginger (voor donkere dames). en dat verklaart
24 feb 2010 20:57
en dat de vaginale binnenvoering ook een opfris beurt krijgt met de keuze 20 of 25 of 30 jaar ...
24 feb 2010 21:01
garantie op de onderdelen. Zo zijn er al boottripjes speciaal voor cougars (oudere vrouwen die het graag aanleggen met veel jongere mannen) en cruisevakanties exclusief voor swingers, en je weet wat ze zeggen over cougars, die zijn gek van
24 feb 2010 21:03
gecorrigeerde ingewanden zodat je in iedergeval het gevoel hebt dat je stoot ..
24 feb 2010 21:18
tegen een trampoline wat ook wel voordeel geeft
24 feb 2010 21:34
Maar toch lang niet zo lekker is als een...
24 feb 2010 21:44
strak lekker ruikend jong niet tegenstribbelend
24 feb 2010 21:53
en ook nogal moeite heeft met nee te zeggen omdat ze het gewoon fijn vind om....
(allez vuillakken, we kunnen weer verder)