21 sep 2009 17:07
soepkip 964 schreef:..... Dat geeft duidelijk aan dat de kwaliteit niet meer hetzelfde is als die van een aantal jaren geleden. maar ze laten je er wel voor betalen als was het nog hetzelfde.
21 sep 2009 17:15
21 sep 2009 17:24
maurice schreef:vroeger was alles beter.![]()
Ooit van de olielekkende problemen bij de 964'jes gehoord? Werd toen schande van gesproken. En kijk naar de luchtgekoelde blokken waar op een goed moment de kopbouten 'spontaan' afbreken.
21 sep 2009 18:14
22 sep 2009 21:14
22 sep 2009 21:35
22 sep 2009 21:39
22 sep 2009 21:50
22 sep 2009 22:04
22 sep 2009 22:10
Sjonnie schreef:Moest ik zelf zorgen voor deze informatie?
22 sep 2009 22:20
22 sep 2009 22:24
22 sep 2009 22:25
22 sep 2009 22:33
22 sep 2009 23:12
Olaf schreef:Sjonnie schreef:Moest ik zelf zorgen voor deze informatie?
Niet om het een of ander, maar dit draadje draait al anderhalf jaar![]()
Sterkte met puzzelen
22 sep 2009 23:20
22 sep 2009 23:25
22 sep 2009 23:30
Sjonnie schreef:Het verdict is gevallen: de cylinderwand is gescheurd en de nokkenas is over.![]()
![]()
![]()
Veel erger kan een motor niet kapot gaan.
Zelf ben ik zeer teleurgesteld.
Als ik geweten had dat dit een reeel risico was, dan zou ik natuurlijk nooit de garantie opgezegd hebben.
Moest ik zelf zorgen voor deze informatie?
Had men bij Porsche Centrum Zuid mij kunnen voorlichten, zeker na het kapotgaan van 2 bobines?
Allemaal vijgen na Pasen, ik zit met zeer zware onkosten....en heb voorlopig even mijn buik vol van Porsche.....
Alle info over ruilmotoren is zeer welkom.
Dank voor alle duimen en medeleven.
23 sep 2009 9:48
23 sep 2009 10:51
23 sep 2009 15:04
23 sep 2009 15:20
Jeroen914 schreef:tja, eigen schuld...
moet je de blaadjes maar voor je radiateur weghalen...
23 sep 2009 15:53
23 sep 2009 16:13
23 sep 2009 16:26
gast schreef:EN aan het twijfelen of ik a.s. Zaterdag nog snel even naar Zandvoort kom.