Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: '2 landen in 1 dag rit' (11 april)

11 apr 2010 18:36

Enne hier kwamen ze net uit de containers :wink: Ja ook hier staat de jouwe tussen. Afbeelding

11 apr 2010 18:37

De Cayman met PDK wilde helaas niet harder dan 277...
Wat wel grappig was dat wij ( Cayman en 997 4S cabrio) ruim een kwartier na de laatste zijn vertrokken (blauwe GT3) en dat we als eersten bij Hunxe waren! :mrgreen:

11 apr 2010 18:42

Waarom was de 993 niet mee?

11 apr 2010 18:45

Eerst nieuwe banden.

11 apr 2010 18:52

Lekker dagje gehad, touren in DE is toch wel waar onze machines voor gemaakt zijn! 8) Gezellig clubje bij elkaar ook! :thumleft:

Wel 2 hearbeat momentjes gehad, nota bene op de terugweg naar huis: allereerst stilstaand voor het stoplicht knalt er bijna een Skoda achterop die eigenlijk naar de linkerbaan wilde maar er te laat achterkwam dat er links van hem al iemand zat. :? En bij de afrit van mijn woonplaats rijd ik rustig langs een file, besluit iemand uit de file vanuit stilstand ook de afrit te nemen. Kon alleen door een kamikaze actie, door keihard naar rechts op de vluchtstrook te sturen (door al het gruis en de steentjes die daar lagen), een botsing vermijden. Dacht echt dat ik het niet ging redden. :pale:

Other than that: heerlijke dag gehad, op naar de volgende keer!

11 apr 2010 18:57

:shock: En dan zei zojuist iemand hier tegen mij dat het onverantwoord is...

11 apr 2010 19:01

ging dat over Skoda rijden :mrgreen:

hoorde wel dat het op de autobahn bij een kreuz ook maar net goed ging...maar die was dan wel als eerste bij Hunxe :?

11 apr 2010 19:04

Erick schreef::shock: En dan zei zojuist iemand hier tegen mij dat het onverantwoord is...

Nou idd. Was echt 2x kantje boord, was wel in beide gevallen alleen blikschade geweest trouwens. :|

11 apr 2010 19:10

Brothers in arms:
AfbeeldingAfbeelding

Mooie GT3:
Afbeelding

11 apr 2010 19:21

Sander911 schreef:hoorde wel dat het op de autobahn bij een kreuz ook maar net goed ging...maar die was dan wel als eerste bij Hunxe :?

Beetje overdreven!!! B dacht dat hij er nog een keer afmoest. Ik gaf aan dat hij links moest aanhouden. Stukje vluchtstrook (max 100 meter) en het was weer oke.

11 apr 2010 19:24

Heb ze allemaal weliswaar in mn album staan maar een paar mooie mogen ook wel rechtstreeks in de thread toch :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

enne, zwart is toch echt wel het mooiste he :twisted:
Afbeelding

11 apr 2010 19:31

Mooie foto's :!: jammer dat ik er niet bij kon zijn, volgende keer beter.

caelin schreef:enne, zwart is toch echt wel het mooiste he :twisted:

:cheesy:
Doe mij deze maar schreef:Afbeelding

11 apr 2010 19:54

Erick schreef:Beetje overdreven!!! B dacht dat hij er nog een keer afmoest. Ik gaf aan dat hij links moest aanhouden. Stukje vluchtstrook (max 100 meter) en het was weer oke.

Heb het van horen zeggen! Ga strax wegmisbruikers kijken, daar wordt zo'n actie als een misdaad behandeld :mrgreen:

11 apr 2010 20:53

ik was daar niet bij op dat moment, dus kan er niet over oordelen. Iedereen kan dat mooi voor zichzelf beslissen..Of daar dan 100 meter vluchtstrook bijhoort, moet diegene dan zelf maar beoordelen..

Het was wat mij betreft iig een geslaagde rit met goed weer. Ook ik vond de lunch geslaagd, leuk kunnen napraten en zo is de rit mooi afgesloten.

Op naar de volgende keer! :D

11 apr 2010 21:06

Ook wij zijn weer veilig thuis gekomen van onze 1e PF rit en hebben een hele leuke dag gehad. Mannen bedankt voor de goede organisatie!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

PS we hebben 2 leuke foto's van kentekens:
95-L.-..
35-J..-.

Stuur een PBje als je interesse hebt.
Laatst bijgewerkt door Rontin op 12 apr 2010 9:12, in totaal 4 keer bewerkt.

11 apr 2010 21:23

Is het wellicht een idee om alle foto's bij elkaar in 1 album te stoppen (onder Album, '2 landen in 1 dag rit, 11 april 2010', oid)) zodat we dit later nog eens kunnen terugvinden op het forum? Iemand die hier handig mee is?

11 apr 2010 21:28

ONTMAAGD :oops:
Op (bijna) 65 jarige leeftijd ben ik ontmaagd. Ik heb de Boxster nu 3 jaar en heb nog nooit echt HELEMAAL GEPLANKT (d of dt?).
Vandaag 240 op de klok en harder ging ie echt niet meer. Maar wat een sensatie. De term "THE NEED FOR SPEED" heeft voor mij een andere dimensie gekregen. De bijrijder, mijn neef Paul, heeft wel honderd keer geschreeuwd "sjonge jonge".

Mijn dank voor de organisatie en PCG is groot. Ik zal zsm onze filmpjes en foto's uploaden.

11 apr 2010 21:28

mark996 schreef:Is het wellicht een idee om alle foto's bij elkaar in 1 album te stoppen (onder Album, '2 landen in 1 dag rit, 11 april 2010', oid)) zodat we dit later nog eens kunnen terugvinden op het forum? Iemand die hier handig mee is?

Even aan een van de mods vragen om een album aan te maken
a la http://www.porscheforum.nl/album/album_cat.php?cat_id=89 :idea:

11 apr 2010 21:30

Vroegah deden ze dat automatisch na een rit. :twisted: :wink:

@ Sarsrich: :thumleft:

11 apr 2010 21:34

Ook mijn bijrijder en ik hebben een mooie dag gehad. Organisatie en PCG bedankt voor het organiseren van deze rit. De ontvangst bij PCG was gezellig, de route geweldig en de lunch was een leuke (en lekkere) afsluiter. Het was mijn eerste deelname aan een evenement van het porscheforum en zeker voor herhalling vatbaar. Leuk om zoveel enthousiaste liefhebbers bij elkaar te zien en grappig om wat forumers live te spreken.
Nogmaals dank!
Lewie

11 apr 2010 21:46

sarsrich schreef:ONTMAAGD :oops:
Op (bijna) 65 jarige leeftijd ben ik ontmaagd. Ik heb de Boxster nu 3 jaar en heb nog nooit echt HELEMAAL GEPLANKT (d of dt?).
Vandaag 240 op de klok en harder ging ie echt niet meer. Maar wat een sensatie. De term "THE NEED FOR SPEED" heeft voor mij een andere dimensie gekregen. De bijrijder, mijn neef Paul, heeft wel honderd keer geschreeuwd "sjonge jonge".

Mijn dank voor de organisatie en PCG is groot. Ik zal zsm onze filmpjes en foto's uploaden.

:thumleft: :cheers:

11 apr 2010 21:51

Kijk ernaar uit :res:

Als er nog meer zijn die mijn Boxstertje vast hebben gelegd, laat het mij dan even weten. Altijd leuk om kiekjes te hebben. :cheers:
Laatst bijgewerkt door Ber op 11 apr 2010 21:57, in totaal 1 keer bewerkt.

11 apr 2010 21:53

Rontin schreef:PS we hebben 2 leuke foto's van kentekens:
95-L.-..
35-J..-.

Stuur een PFje als je interesse hebt.

Zit in je mailbox!

En wat betreft vandaag: Super dag gehad! Iedereen bedankt voor de gezelligheid!
Ik thuis wel eventjes een deo-tje gebruikt .....

11 apr 2010 22:06

+1 :lol:

11 apr 2010 22:07

Alleen komt het bij jou door een suffe Skoda Fabia... :wink:
Plaats een reactie