Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Wie wint er?

Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57

feye...
12
32%
AJAX
9
24%
beide niet...
16
43%

Totaal aantal stemmen : 37

Re: feyenoord.... - Ajax

13 apr 2010 20:53

Twente speelt nerveus. Hebben een doelpunt nodig (in de juiste goal...).

Maar goed, het is te verwachten dat men hier punten laat liggen. Thuis en uit tegen NAC moet nog steeds kunnen, nog afgezien van het feit dat Ajax nog drie wedstrijden krijgt om de zaak te vernachelen.

13 apr 2010 21:15

back on topic; feyenoord.... - Ajax

Bekerfinale gaat miljoen euro kosten
Feyenoord-Ajax op 25 april gaat de gemeenschap bijna een miljoen euro kosten om de veiligheid te waarborgen in het stadion, bij een huldiging in Rotterdam of Amsterdam en om de reis van 7700 Ajax-fans in goede banen te leiden.
De Rotterdamse politie gaat tien pelotons ME inzetten om de orde te handhaven terwijl Amsterdam, afhankelijk van een eventuele huldiging, rekening houdt met één tot drie pelotons. Normaliter hebben Rotterdam en Amsterdam aan 1,5 peloton genoeg om de orde te handhaven met alleen eigen supporters in het stadion. Zoals de vlag er nu bij hangt, levert de politie bij de eenmalige KNVB-bekerfinale op 25 april minimaal 15.000 manuren in, wat gelijk staat aan acht manjaren.

Echt, TE belachelijk voor woorden! :evil:
Eén wedstrijd en dan zulke kosten! :bang:
Het verantwoord uitgeven gemeenschapsgeld.......... :pale:

Wat mij betreft dan voortaan maar helemaal zonder publiek!

13 apr 2010 21:17

En WEER een enorme scheidsrechterlijke blunder.

Gelukkig sturen ze de beste scheidsrechter met pensioen... :evil:

13 apr 2010 21:19

:ba: Maar Twente is altijd van de laatste minuten, dus nog lang billen knijpen....

13 apr 2010 21:25

Ik maak me geen zorgen over Twente, wel over het gezond verstand van de KNVB...

13 apr 2010 21:25

Inderdaad belachelijk Rob!
Je kunt als vader niet eens met je zoon of dochter onder de 14 jaar gaan toeschouwen.
Puur omdat er een paar idioten de biel verpesten...

13 apr 2010 21:31

Devils son schreef:Ik maak me geen zorgen over Twente, wel over het gezond verstand van de KNVB...

Prima, dan focus ik voor dit moment even op Twente. :wink:

13 apr 2010 21:47

Nog een paar minuten (heb alleen teletekst hier)... :pale:

13 apr 2010 21:48

Het zit er niet in voor Twente...

Overigens: ik vind het wel zwak van ajax. Verliest de concurrent, lopen ze nog steeds geen punt in. :mrgreen:

13 apr 2010 21:54

dat gaat goed :thumleft:

13 apr 2010 21:55

Poeheeh, das lekker...... 8)

13 apr 2010 21:56

Zo ! Nu wordt te echt spannend ! :ba:

13 apr 2010 21:57

Morgen ook zeker! Ajax heeft een traditie op dit soort momenten te verzaken. :(

13 apr 2010 22:07

Pppppffffffffffffffffffffff.... :ba:

13 apr 2010 22:30

Een kleine groet uit Alkmaar.Wel gewonnen van twente maar desondanks hoop ik toch dat twente kampioen wordt.
Scheidsrechter was idd een drama. :?

13 apr 2010 22:48

Ik vond het overigens geen hands. Hij beweegt zijn hand niet naar de bal. Maar goed op een avond als dit zal het me boeien :mrgreen:

13 apr 2010 22:57

Maarten schreef:Ik vond het overigens geen hands. Hij beweegt zijn hand niet naar de bal.

Hij steekt zijn arm uit en krijgt hem ertegenaan: dat is reglementair hands.

Anders kan iedereen gelijk een volleyballer aan het net gaan verdedigen...

13 apr 2010 23:23

Kan zo'n scheidsrechter niet eens voor een paar wedstrijden (bijv. tot einde seizoen) geschorst worden?

13 apr 2010 23:31

Gert schreef:Kan zo'n scheidsrechter niet eens voor een paar wedstrijden (bijv. tot einde seizoen) geschorst worden?

Nee, want dan moet zelfs Jol terugkomen om voldoende scheidsrechters over te houden... :mrgreen:

13 apr 2010 23:34

Hans Reijgwart dan maar weer terug? :P

13 apr 2010 23:36

of Sjaak Swart?

14 apr 2010 0:09

Twente mag geen fout meer maken, anders gaat straks onze Amsterdamse balletgroep van Het Zwanenmeer van Tsjaikovsky met de schaal aan de haal. :wink:

14 apr 2010 6:42

BLINDE VINK :!:

als compensatie voor de 2, niet gegeven strafschoppen , heeft hij besloten, de gele kaart van Tioté, conform "geval de Zeeuw", niet door te geven :?:

Die man begrijpt het echt :flush:

14 apr 2010 7:56

Devils son schreef:Het zit er niet in voor Twente...

Overigens: ik vind het wel zwak van ajax. Verliest de concurrent, lopen ze nog steeds geen punt in. :mrgreen:

Zwak van AJAX :roll: ....................jij zou toch moeten weten dat AJAX in deze geen partij is. :mrgreen:

14 apr 2010 8:27

Ajax was wel van de partij:

Perez: Ik voelde een zware klap

ALKMAAR - Middenvelder Kenneth Perez van FC Twente besefte dinsdagavond na afloop van de nederlaag bij AZ (1-0) dat zijn ploeg was ontsnapt aan een ernstig verkeersongeluk op de snelweg. De Deen refereerde aan het incident met de spelersbus van de Tukkers. In de buurt van het stadion van AZ werd het voertuig vanaf een viaduct met stenen bekogeld door een stelletje hooligans met bivakmutsen.
Gesloten onderwerp