Heb net geleerd van Edwin hoe dat You tube werkt, en nu kunnen je eens een amateur in een oldie over het circuit zien dweilen, het voordeel bij mij is dat je de tijd hebben om de reclame te lezen naast de baan Maar heb mij reuze vermaakt, nogmaals dank
Frank, beetje laat maar zeker niet minder gemeend: was een top dag met een gezellige start op donderdag avond en super weer op de dag zelf
Dank aan allen van de organisatie, de attente, gezellige dames bij de op-/afgang van de pitsstraat en de heren bij de toegang naar het asfalt
Heb zo'n 300 km dus 75 heerlijke rondjes gedraaid en de sfeer was prima, de Porsches onderling maar ook met de Peugeot's ging het prima samen. Hoop dat iedereen dat zo heeft ervaren
Paul II schreef:... een roestbruine, die volgens velen nog in de grondverf staat
Op de Sport Chrono heb ik 1 keer iets van 1,58 geklokt: 25 % bestuurder en 75 % die super S
Mooie wagen heb je daar Paul, de kleur komt op foto veel minder goed over dan in real life, en ik vond de combo met je zwarte velgen erg geslaagd. Je reed trouwens lekker rond, heb nog even leuk met je 'geduelleerd' (Atlas grijze 997S.1 uit het filmpje van Boels-F hierboven)...
JMS, ik ben ongeveer samen met jou vertrokken in Zolder denk ik. Heb nog samen met je op de autostrade gereden als ik me niet vergis. Ik reed met een zwarte BMW 1-serie met Nurburgringsticker achterop.
JMS, ik ben ongeveer samen met jou vertrokken in Zolder denk ik. Heb nog samen met je op de autostrade gereden als ik me niet vergis. Ik reed met een zwarte BMW 1-serie met Nurburgringsticker achterop
Kijk alleen maar naar P's Nee hoor, heb je niet gezien.