Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Voorstelling Programma Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni 2

13 mei 2010 23:28

Er is blijkbaar nog plaats :
http://www.booking.com/hotel/nl/hotelde ... 2010-06-04

14 mei 2010 11:27

Plaats is er zeker wel en een mooi hotel is best wat waard.

Maar men wil het niet genoten ontbijt niet in mindering brengen (zeg 2 x 15 Euro). We zouden dan de meerprijs t.o.v. vdV best willen betalen (normaal 80 excl. ontbijt, last minute zelfs 60 /kamer!)

We komen mogelijk wel eten in het Chateau mmar dus niet slapen op deze condities...

14 mei 2010 11:42

wow, 60 euro in vdv is wel echt niet veel. Bovendien ziet dat hotel er ook goed uit.
Tja, ik heb niet stil gestaan bij dat ontbijt...dacht we gaan vrouwke nog efkens verwennen :D

14 mei 2010 14:24

Goede aanvulling Paul. Ik zal straks ook een poging wagen op die mooie idylische locatie maar dan wel met reductie van het ontbijt. Anders word het gewoon vd Valk.

Avondeten slaan we zowieso over. De donderdag is al een drukke dag en wij kunnen pas tegen zes uur weg uit Leeuwarden. Lijkt me wel leuk nog even een afzakkertje te nemen met z'n allen.

19 mei 2010 16:42

Ook wij gaan gewoon bij van der Valk de oogjes toeknijpen donderdag. We eten niet mee aangezien we waarschijnlijk pas 20.00 uur in Venlo aan komen.
Maar we drinken er gezamelijk wel even eentje op.

19 mei 2010 19:32

Mooi, mensen die ook wat drinken....kan gezellig worden in Leipzig... :cheers:

19 mei 2010 20:12

Tuurlijk drinken : water, cola,...

19 mei 2010 20:17

Rufie, we laten tegen die tijd nog weten of we met jullie komen eten :D

Maxfli schreef:Mooi, mensen die ook wat drinken....kan gezellig worden in Leipzig... :cheers:

Wij hebben toch al eens gezellig een biertje verorberd, paar jaar terug al weer, bij Zolder ...

eh, Göran? :wink:

20 mei 2010 6:42

Ja, dat is zo! Dat je dat nog weet. Bij mij borrelt (...) het uitstapje van toen weer naar boven. Was een gezellige avond en een mooie dag erna. Gelukkig heeft de uitstraling van het hotel in Leipzig iets meer dan dat van Zolder :)

Mijn naam begint wel met een G, maar komt uit Noorwegen en niet uit Kroatië. Göran Ivanisevic....zijn tennistalent heb ik wel :lol:

20 mei 2010 8:04

:oops: eh, wist de G zeker en ook Noorwegen/Scand. maar kon niets anders bedenken :P

Ik hoor het wel weer, binnenkort :thumleft:

N. mannennamen met G ... 8)

20 mei 2010 10:32

Maxfli schreef:Gelukkig heeft de uitstraling van het hotel in Leipzig iets meer dan dat van Zolder :)

Het hotel waar Paul en ik (en nog wat anderen...) laatst in Zolder overnacht hebben was heel wat beter dan waar wij in 2006 geslapen hebben Gunnar. :wink:
Maar Rufie kennende is het in Leipzig weer top geregeld. Baal ervan dat ik niet mee kan. :(

20 mei 2010 13:04

WACHT, ik weet weer hoe je heet G. :mrgreen: :ba:

Vond de uitbaatster best heel relaxed/gezellig Stephan, maar het had zeker minder stijl. We maakten het toch wel gezellig :P

21 mei 2010 13:31

Voor mij kan je nog mee hoor :D

Harley schreef:
Maxfli schreef:Gelukkig heeft de uitstraling van het hotel in Leipzig iets meer dan dat van Zolder :)

Het hotel waar Paul en ik (en nog wat anderen...) laatst in Zolder overnacht hebben was heel wat beter dan waar wij in 2006 geslapen hebben Gunnar. :wink:
Maar Rufie kennende is het in Leipzig weer top geregeld. Baal ervan dat ik niet mee kan. :(

21 mei 2010 14:45

:D Merci, maar zoals ik 13 februari al schreef, staat er een ander evenement gepland.

28 mei 2010 19:05

Naar het schijnt gaat het zonnig worden (ca. 22graden) volgend weekend, laten we hopen :cheers:

Alain, Heeft u een gedacht wanneer wij het roadboek mogen ontvangen?

Grtjs !

28 mei 2010 22:58

Ik heb speciaal beetje gewacht met roadbook, met de laatste ervaring van Stuttgart in het achterhoofd. Geen zin dat weer iets de roadbooks waardeloos maakt en alles opnieuw mag beginnen.
Afwerking staat voor dit weekend op het programma.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar voor mij mag volgend weekend vlug komen :ba:

28 mei 2010 23:04

Zo is dat, Rufie. Mag om mij wel zover zijn.

Wordt weer beregezellig.

28 mei 2010 23:05

Gelijk heb je rufie. Routeboeken pas maken als je alles in kannen en kruiken hebt. Ik heb er geen enkel bezwaar tegen als ze pas 's morgen in Venlo bij de ontbijttafel liggen. Komen doen we er toch wel en dat houd het extra spannend.

Volgend weekend mag heel snel komen, alleen jammer dat het ook zo weer voorbij is.
Zoals mijn vader vroeger met vakanties altijd zei op het moment dat we de voordeur thuis dicht trokken, "zo de lange terugreis is alweer begonnen" 8)

31 mei 2010 10:26

Hallo,

Ik heb een kleine vraag voor de Nederlandse forummers hier :-)

Vrijdag ochtend vroeg vertrekken we in Belgie naar Velno voor dit ongetwijfeld superweekend.

Nu tegen 8u aankomen in Venlo is tegen ongeveer 7u30 Eindhoven passeren, nu vroeg ik me af hoe het met de files zit rond dat uur. Met welke vertraging ik moet rekening houden.

In Belgie is rond dat uur in Antwerpen of Brussel onbegonnen werk!
Vandaar de vraag,

alvast bedankt,
Mvg,
J

31 mei 2010 11:19

7:30uur is normaliter spitsrijden. Maar zal vrijdagochtend erg meevallen.

31 mei 2010 12:05

Bedankt MarkS,
maakt een kwartier (of half uurtje) vroeger veel verschil?

31 mei 2010 12:27

Ik rij zelf weinig in de spits rondom Eindhoven. Maar ik weet wel dat ik op een vrijdagochtend zonder problemen (vertraging) van Nijmegen naar Amsterdam rij (A2). Dus dan zou Eindhoven op vrijdagochtend ook weinig vertraging moeten opleveren. Maar misschien dat er nog wat Eindhovenaren meelezen.

31 mei 2010 13:09

Ik heb er wel zin in, nog een paar nachtjes slapen. :ba:
Vrijdag ochtend vroeg vertrekken, 2 uur rijden naar Venlo. :drive:
Met hoeveel auto’s zijn wij? :?:

31 mei 2010 16:19

Heb er ook zin in.
Rufie kun je een actueel lijstje plaatsen met hoeveel P we zijn.

31 mei 2010 16:22

Komt in orde. Roadbook komt er ook aan.
Plaats een reactie