Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Voorstelling Programma Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni 2

02 jun 2010 21:33

Mischien een :idea: voor de forumers die meegaan , om een papiertje met je forumnaam zichtbaar in de auto te leggen . :!: :?: :?:

02 jun 2010 21:53

Is handiger voor de Polizei :D :drive:

02 jun 2010 22:37

Precies, zet ik mijn bankrekeningnummer met machtiging wel gelijk er bij op. Hoeft de Polizei dat Duitse epistel met foto ook niet op te sturen :mrgreen:

Maar ik ben snel te herkennen Jeroen. Even op de bovenbaan van de voorruit kijken en je weet welke bij mij hoort, of moet ik ook nog een roos in mijn revert steken :lol:

02 jun 2010 22:48

Was dus een slecht :!: .
@maurice jou gezicht en auto herken ik wel . :!:
Hoop dat je jou vrouw meeneemt . :!:

02 jun 2010 23:09

Zeker Jeroen, vrouw en dochter zijn allebij van de partij.
Wordt dus reuze gezellig.

03 jun 2010 9:17

Wij zien het hier zitten en zijn de uren aan het aftellen : THE FINAL COUNTDOWN !!!!

03 jun 2010 21:42

Zo, Venlo hebben we alvast gehaald.
Prachtig stukje rijden zo richting het zuiden met het zonnetje erbij.
Wel akelig rustig hier behalve een hotel vol met mannen in pak. Waar zijn al die levensgenieters nou? :wink:

03 jun 2010 22:03

Allemaal heel veel plezier :!: Geniet ervan! :ba:

03 jun 2010 23:01

Waar zijn al die levensgenieters nou? :wink:

Die komen morgen pas.... :mrgreen:

03 jun 2010 23:21

klopt, zie je morgen Maurice aan het ontbijt.

Oant Moarn !!

06 jun 2010 1:11

Even een berichtje uit Leipzig. De verhalen en foto´s zullen ongetwijfeld volgen.

Het is/was hier fantastisch. Leuke rit/routes gereden. Lekker weer. Gezellige mensen ontmoet. Fantastische dingen bij Porsche gezien. Kortom, het was weer een hele mooie ervaring. Morgen rest nog een fijne rit terug naar huis.

Alain en Katja, via deze weg alvast weer bedankt voor dit super weekend en tot de volgende keer. Om in Porsche termen te blijven, again please.

06 jun 2010 7:49

Sent from my Iphone 3G :puker:

:^: :mrgreen:

Mooi dat het leuk is Mark!!! 8)

06 jun 2010 18:14

Inmiddels alweer enige uren thuis... :drive:

Wát een fantastische trip!

Allereerst een superpluim voor de organisatie: Alain en Katja, super bedankt! :thumleft:

Verder was er geweldig weer, prachtige auto's, leuke mensen, heerlijk eten, etcetera, enzovoorts, enzoverder...

Ik heb ook wat foto's gemaakt, al was ik meestal óf de camera straal vergeten, óf vergat ik simpelweg te fotograferen... :(

Hoe dan ook; toch nog wat fotootjes gemaakt.

Hier zijn er een paar:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

06 jun 2010 18:48

Wij zijn vertrokken in Leipzig rond 09.30 & aangekomen rond 17.00uur in Zelzate (ca.750 km) Was een leuke mooie rit.

In de eerste plaats willen we Katja & Alain van harte bedanken voor de schitterende organisatie, net zoals vorig jaar in Stuttgart is ook dit een weekend om nooit meer te vergeten ! Ook dank aan onze collega Porsche rijders voor de compagnie (gezelschap), heel veel super leuke mensen leren kennen zowel uit het Belgische als uit het Nederlandse kamp. Man wat hebben we een LOL gehad :D

Ik heb ook een hoop mooie foto's geschoten, ik ga deze in dit topic plaatsen.
Mss een idee dat iedereen die foto's heeft genomen (& deze wil delen) dat die allen hier komen,(linkje plaatsen van de url) lijkt me overzichtelijk. (we kunnen ook een fotoalbum openen hier op PF maar dan moeten alle foto's verkleind worden & daar kruipt wel een pak tijd in)

Groetjes Thomas & Jeroen

Wil nog eens benadrukken hoe fantastisch dit weekend was ! :thumleft:

edit: schrijffout aangepast, (de vermoeidheid neemt toe :mrgreen: )

06 jun 2010 20:42

Nou, lekker rustig aan gedaan, rond 11:00 vertrokken en nu lekker thuis, de foto's aan het bekijken.

Was weer reuze gezellig, leuke mensen ontmoet en veel leuke plekken gezien, zoals de fabriek en het wijnproeven ;-)

Katja en Alain, wederom BEDANKT voor de pico-bello organisatie, zoals altijd was het weer perfect. Leipzig was super!!! Tot de volgende keer!!!

Nog wat kiekjes:

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

- Paulie :cheers:
Laatst bijgewerkt door Paulie op 06 jun 2010 21:02, in totaal 3 keer bewerkt.

06 jun 2010 20:52

Het was super.... SUPER

iedereen bedankt voor de goede tijd en een fijn weekend...

Special thanks to Alain en Katja om dit mogelijk te maken, en voor een zeeeeer goede organisatie!

dank je!

06 jun 2010 20:53

Zo we zijn weer thuis... 1839 km op de teller :shock: :wink:
Hebben iets meer van Duitsland gezien dan de bedoeling was :drive: ..., maar goed in de ultieme kappers auto (een Boxster mét tip) en gemiddeld 7 uur per dag de zon op je kneiter is voor mij geen straf!

Wel een geweldige trip gehad :thumleft: .
Vanaf het ontbijt in Venlo alles super geregeld, lekker ontspannen schema, super hotel!
lekker eten! en uiteraard het bezoek aan "de fabriek" alles was toppie!
Leuke mensen ontmoet, die Belgen zijn best toffe peren hoor :lol: .

Alain & Katja een dikke pluim :thumleft:
Trefwoorden:
Hele mooie cabrio's, vette turbo's, klein menneke hele grote wielen! (dope velgen man :thumleft: ), gezelligheid, navigatie :? , mooi weer, aardrijkskunde (Namibië), 23e etage, een robeinrode flits... :mrgreen: , Pita kaas, bruine kop, volgende keer weer... :cheers:.

Afbeelding
uitzicht hotel

Afbeelding
dikke wielen

Afbeelding
Sport Classic

Afbeelding
996 GT3

Afbeelding
motor 996

Afbeelding
Panamera Tassie

Afbeelding
Boxster at Leipzig

Afbeelding
Lucky Shot
Laatst bijgewerkt door Hans Luna op 06 jun 2010 22:15, in totaal 1 keer bewerkt.

06 jun 2010 21:19

Ik wil iedereen bedanken voor dit zeer gezellig weekend, uiteraard gaat mijn dank uit aan Rufie en zijn vrouw.

Maar niet te vergeten wil ik de monteur/eigenaar van de Panamera bedanken om het euvel wat ik had te verhelpen.

Nogmaals ik het supergenoten en is voor herhaling vatbaar.

mijn dank is groot :drive: :res:

06 jun 2010 21:32

Preview:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

06 jun 2010 22:45

Zo ook wij zijn net weer thuis. We hebben van het mooie weer gebruik gemaakt en hebben nog een heerlijk relaxte tourrit door het Harzgebergte gemaakt. Uiteindelijk in vanaf donderdag avond 2101 km weg getikt. Maar elke kilometer was de moeite waard en ik heb nog nooit zo lang ononderbroken 200+ op de teller gehad op de heenweg. :lol:

Wat een geweldig mooi weekend en behalve het prachtige weer werd de sfeer ook vooral gemaakt door alle deelnemers. Wij hebben er van genoten en willen graag Katja en Alain bedanken voor de voortreffelijke organisatie wederom. En natuurlijk hulde aan alle lotgenoten die dit lange weekend kleur hebben gegeven. :wink: :res:

06 jun 2010 22:50

Zo we zijn ook thuis sinds 20u vanavond. Zonder airco in de Porsche, het was echt bakken vandaag. Vandaar dat we meerdere stops gemaakt hebben en nog lekker genoten vandaag.
Blij te lezen dat jullie zo enthousiast zijn. Het was weer zeer intens leven en dit aan 200 km/u. Aiaiai, dat wordt morgen weer afkicken :(
Hartelijk dank voor jullie gezelligheid. We hebben zelf toch ook enorm genoten.
Nu te moe om foto's en meer details te plaatsen. Bezigheid voor morgen.

Groetjes,
Rufie.

06 jun 2010 23:43

Wij zijn ook weer thuis.

Goed geregeld Alain en Katja :cheers:

:drive: :drive: :drive: :drive: :drive: :drive: :drive: :drive: :drive: :drive: :drive:

07 jun 2010 6:45

Beste Katja & Alain,

Ook deze trip hebben jullie tot in de puntjes verzorgd. Toch niet de eenvoudigste klus voor ruim 50 man :res: Qua weer hebben we het niet beter kunnen treffen, en als ik nu naar buiten kijk hebben we stinkend geluk gehad.

Naast de hoogtepunten vanuit het programma hebben wij genoten van het Belgische volk (mooie woorden zitten er toch in die taal :wink: ) maar ook zeker en vast van de Ollanders.

Tijdens het weekend hebben we met een aantal mensen gesproken over een op te zetten reis naar Engeland o.i.d., al dan niet Porsche gerelateerd. Wij houder ons aanbevolen :!:

Katja en Alain, bedankt voor dit top-event :cheers:

07 jun 2010 10:01

Alain en Katja bedankt voor het orginaseren van een super weekeinde . :cheers: :res:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

07 jun 2010 10:15

Zo gister avond toch nog even snel een compostie van 4 foto's gemaakt die ik op Schloß Wackerbarth heb geschoten.
Ik zal vannavond de foto in groot formaat ergens neer zetten zodat iedereen hem ook in hoge resolutie kan downloaden.

Afbeelding
Plaats een reactie