Vertel hier over jezelf.
10 apr 2010 13:50
Da's toch een tip en geen short shifter
10 apr 2010 16:17
Nee, maar ik was dan ook weer 90kg zwaarder met een passagier erbij....
We zullen het best nog wel een keer kunnen testen
17 apr 2010 19:27
Vandaag nog even de rechter uitlaatpijp wat bijgesteld, zat toch niet helemaal hetzelfde als de linker, niemand zag het. Maar ik stoorde me aan het feit dat ie rechts 3mm meer naar buiten stond. Als je van boven op de achterbumper keek terwijl je exact in het midden stond liepen de kontouren van de pijp nét niet met de bumper mee. Nu wel....
07 jul 2010 22:27
Afgelopen week velgen opgehaald die ik overgenomen heb van RG996. Was toch nog spannend of het allemaal zou passen, maar na proefpassen blijkt het allemaal nét te gaan.

Bandjes zijn besteld, worden Conti's Sport Contact 3 in 235/35ZR19 en 315/25ZR19.
07 jul 2010 22:39
Ziet er goed uit
eigelijk mis ik ze
07 jul 2010 22:42
Ik zal goed voor ze zorgen
08 jul 2010 8:58
Een van de mooiste velgen die er maar zijn imo (ook hot in de -betere - Japanse auto scene)! De manier waarop de boutjes reflecteren in de gepolijste lip is meesterlijk! En dan met die dikke koolstof remmen erachter - super!!
08 jul 2010 10:16
Ik ben zelf nogal fan van origineel, dus weet niet of ik die wielen zou hebben gewisseld, al zien deze er wel erg fijn uit! Ben benieuwd hoe het straks echt lijkt!
Waarom heb je gekozen voor de Contact 3? Ik hoor namelijk wisselende geluiden over die banden. Waarom geen Michelin Pilot's? oF Pirelli P-Zero?
08 jul 2010 10:48
Prijstechnisch.... de Conti's zijn nog enigszins te betalen. Deze velgen/banden combi is voor de 'show' als ik het circuit op zou gaan dan zet ik de originele velgen met de Michelin PS2 er weer op.

Pirelli wil ik op geeneen wagen.... zwabberaars.
Heb alleen de D3 slicks op de racewagen, dat is de enige Pirelli die ik wél prettig vindt.
08 jul 2010 11:34
Ja, van die Pirelli's weet ik ook niet wat ik er van moet denken. Ik reed paar weken terug met de GT3 RS van Jeroen op CPZ en vond hem nogal veel bewegen over de wangen. Ik ben toen even goed gaan lezen op internet en daar zijn toch veel mensen erg te spreken over de banden onder een GT3. Pirelli heeft nu echter net een nieuwe band ontwikkeld speciaal voor de GT3. Ben de naam nu even kwijt.
De Michelin's vind ik de beste keuze, helaas niet de goedkoopste nee. Daarom snap ik je keuze wel. Zeker als je gewoon een knappe straatband wil en geen semi's voor op de weg.
Op de M3 heb ik zelf nu Dunlop Sport Maxx, ook wel fijne band, maar op circuit vallen die denk ik wel door de mand.
08 jul 2010 14:48
grrrr.... ik heb net de achterbanden erop gedraait en ze puilen véél te veel buiten de velgrand uit. Ziet er niet uit
Iemand enig idee welk merk/type band gewoon strak gelijk valt met de velgrand? Want deze Conti's hebben een beschermrand die 1,5cm buiten de velgrand uitsteekt....
08 jul 2010 15:16
I also noticed the rim protector on the conti tyre on my 64RS, it looks Ok if it passes under the arch. Mitch/Pirelli would be better/strakker I think, im off to the garage to have a look.
looking at how tight the rim looks to the arch your always going to have a problem with tyre choice. ideally you needed a ET60+ for a 315 tyre which is a big tyre for a 11'' (279.5mm) rim. Maybe a smaller tyre 295/305 would compensate but the 295 might look a bit stretched.
08 jul 2010 15:53
the first photo is a 18'' 315 mitch pilot sport on a 12'' rim and it protrudes about 5mm. the second is a 18'' 295 pirelli corsa on a 10,5 or 11'' rim and it protrudes a little more 7/8mm

I have the feeling the offset(et) is more the problem than the tyre choice
either way good luck, they are spanking rims
08 jul 2010 16:26
Heb net 295/30R19 besteld..... is wel qua diameter iets groter, maar smaller en daardoor hopelijk wat meer uitgetrokken zodat het profiel binnen de spatbordrand valt.
Dat ET50 niet ideaal was wist ik, had gedacht er eventueel 5mm af te laten draaien om naar ET55 te gaan, maar er zit te weinig "vlees" in het velghart (nu 8,5mm).
Als het met 295/30 ook niet past dan gaan de wielen eenvoudig weer in de verkoop.... Of ik bewaar ze voor als ik ooit een 997 GT3 koop
08 jul 2010 16:49
verstandig keuze, the 295's are probably the best bet. the difference in the aspect ratio is also negligible.
08 jul 2010 17:05
Wat zij ik je over test bandjes
anyway, met 295 moet het zeker goedkomen, ik heb trouwens goede ervaringen met Michelin Pilot Sport mbt de velg bescherming, maar idd heb je het daar al over gehad ivm met de prijs.
Hier dus met
285/30/19 Michelin Pilot Sport



Ik hoop wel voor je dat je de bestelde banden kan retourneren.
suc6, Ricky
08 jul 2010 17:25
Ja, banden konden retour.
Waarom heb ik jouw banden eigenlijk niet gewoon gekocht

Heb in ieder geval wel kunnen oefenen met monteren én demonteren van zo'n brede band.....

Met de juiste techniek en apparatuur een fluitje van een cent
13 jul 2010 21:32
Nu met 295/30ZR19.... wat vinden jullie? Acceptabel of?
13 jul 2010 21:59
Ik vind 't wel dik. Doe eens wat meer foto's, zijaanzicht, achteraanzicht en zo.
Loopt er niks aan in het spatbord
13 jul 2010 22:10
Ziet er goed uit!
13 jul 2010 22:23
Optisch ziet het er niet verkeerd uit.
idd wat meer foto´s om het zo van afstand te kunnen beoordelen
Hoe zit het als je vol aan het accelleren bent, zakt ie niet in, je had het wel erover dat ie na genoeg niet inveert
14 jul 2010 9:50
Loopt dus wel aan bij pittige bochten....
Dus ze gaan in de verkoop, ben er wel klaar mee nu
Prima wielen maar met ET50 op 11J alleen geschikt voor de bredere turbo-varianten vermoed ik.
Daarnaast denk ik dat het ook 3-delige Cargraphic Racing wielen zijn i.p.v. Works VX, dat is aan kleine details te zien. Maar dat zijn beide top-kwaliteit velgen, dus no problem
15 jul 2010 2:08
Zonde... Staat wel erg dik!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.