17 sep 2010 14:53
17 sep 2010 14:55
17 sep 2010 17:05
17 sep 2010 18:08
Raymond911 schreef:Het is qau vermogen (450 pk) de enige echte 996 turbo S klopt als 'n bus![]()
De eerdere "normale" turbo had idd. 420pk en daarmee 30 pk minder dan de latere turbo S die jij wellicht gaat kopen, wow![]()
40K zonder beurt.........zou mijn vraag zijn,waarom?
ik zeg ook +100 AKK laten doen, later minder kans op een hoop probleempjes
Welkom by the way
17 sep 2010 18:15
18 sep 2010 20:08
18 sep 2010 21:38
FantasyWorld schreef:Alsook is me opgevallen dat deze standaard zijn uitgerust met keramische remmen? Grote voordeel is hierbij dat de wagen beter remt, zijn deze dan ook slijtagegevoeliger? En indien deze moeten vervangen worden veronderstel ik dat het prijskaartje ook veranderd tov de gewone remmen?
19 sep 2010 12:51
19 sep 2010 13:21
20 sep 2010 21:47
Zitten die turbo's nu ook in het motorblok? Mogelijk een domme vraag
20 sep 2010 21:58
20 sep 2010 22:09
20 sep 2010 22:09
21 sep 2010 10:23
21 sep 2010 18:19
21 sep 2010 20:13
21 sep 2010 21:03
21 sep 2010 21:05
21 sep 2010 21:11
21 sep 2010 22:13
21 sep 2010 22:16
21 sep 2010 22:17
22 sep 2010 5:04
23 sep 2010 11:01
23 sep 2010 11:35