23 sep 2010 0:57
Maarten schreef:Vrees van niet. Kijk maar eens op early911s. Ding is feitelijk door Porsche tijdens een fabrieksrestauratie volledig verkloot. En de prijzen die tijdens dit soort veilingen worden betaald gaan nergens over!
23 sep 2010 5:06
gast schreef:911T is eigenlijk duurder dan een 3.2 en veel duurder dan een 3.0SC als je de kwaliteit met elkaar vergelijkt. Mag ik het zo stellen?
23 sep 2010 8:02
23 sep 2010 9:03
23 sep 2010 9:18
patrick911 schreef:Kwaliteit misschien niet direct, maar wel qua 'prijs per pk'.
Vooral nu je een GT3 hebt, denk ik dat een T-tje je qua snelheid (niet zo zeer qua beleving) gaat tegenvallen. Heb geen ervaring met een 'E' or 'S' maar qua budget is een 3.0 SC of een 3.2 dan een betere keus als je niet een te groot vermogenverschil wilt.
Je kan altijd nog de bumpers vervangen als je originaliteit niet belangrijk vindt.
23 sep 2010 9:45
23 sep 2010 10:00
gast schreef:@ Ries: geel is de enige kleur waar totmbo een veto overheeft uitgesproken.
23 sep 2010 10:04
Godspeed schreef:Bumpers vervangen gaat niet zo makkelijk denk ik, de voorklep was vroeger toch helemaal anders (naar beneden gekruld).
23 sep 2010 10:35
23 sep 2010 10:58
23 sep 2010 11:53
23 sep 2010 12:11
23 sep 2010 12:22
23 sep 2010 20:05
23 sep 2010 20:27
23 sep 2010 20:34
24 sep 2010 1:56
24 sep 2010 10:18
24 sep 2010 11:45
de Fiscalist schreef:
Met een klassieker is de rit op zich al het begin van de vakantie. Als je er rekening mee houdt dat je niet in een dag naar zuid Frankrijk knalt, dan moet het prima te doen zijn.
24 sep 2010 12:53
24 sep 2010 13:18
24 sep 2010 13:23
25 sep 2010 0:21
25 sep 2010 7:58
jeroenoop schreef:Omdat er niet genoeg verschil zit tussen de 3.2 en de gt3 .
25 sep 2010 9:44