Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 jun 2024 12:23



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2387 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 96  Volgende
Koopjes van het ogenblik - Deel V 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
LeoH schreef:
Erwin996 schreef:
Forummer "Piet", die daar helemaal niet in geloofde en een helder zicht had op prijzen, bleek uiteindelijk toch gelijk te hebben.

Toch niet, tenzij je uitgaat van auto's met een niet-vlekkeloos verleden. :wink:
Er worden hier veel te snel waarde-oordelen gegeven, op basis van incomplete feitenkennis.

Vertel?.......


09 sep 2010 17:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 C2 '95, Ex BMW 525e '83, Ex 911 3.2 cabrio '86, Ex TR6 '68, Ex Peugeot 505 Gti, Ex Kever 1200 '72, Ex Opel Rekord '70, Ex Golf I '78, Ex Peugeot 504 '76
Amsterdam
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
JP-S schreef:
Auto is inderdaad van mij geweest.

Specifieke vragen geen probleem maar wel graag even via PB.

Auto verkeerd momenteel in uitstekende staat en is in mijn ogen (te) scherp geprijsd.

Ik ken de huidige eigenaar van de auto trouwens ook goed.


Zou je mij dat eens uit willen leggen? Een auto die ''te scherp geprijsd'' is :?:
Vlgs mij betekend het dat er op de markt voor die auto's in korte tijd veel aanbieders bijgekomen zijn en de vraag navenant is ''ingestort''.
Thanks, Piet


09 sep 2010 17:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
40k voor die auto is een koopje (staat dan weer wel in juiste rubriek natuurlijk).

Gewoon even goed gesprekje met huidige eigenaar en kopen maar!


Enne, Piet de alwetende (of whatever) die het allemaal zo goed ziet is wellicht toch toe aan een brilletje... ...


10 sep 2010 19:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
Even een vraagje, de 4S uit bijlage is omgeboud tot een "GT3 RS". Volgens de advertentie een "fabrieksombouw". Maar bestaat dit wel? Of is het gewoon een ex-kneus, hersteld met GT3 onderdelen?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1


10 sep 2010 19:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
Citaat:
Even een vraagje, de 4S uit bijlage is omgeboud tot een "GT3 RS". Volgens de advertentie een "fabrieksombouw". Maar bestaat dit wel? Of is het gewoon een ex-kneus, hersteld met GT3 onderdelen?


Tsja.... Eerste wat direct opvalt: Uitlaat... Die GT3 Middenpijpjes moeten er toch echt wel opzitten. Lijkt mij dat bij een eventuele werksombouw dit wordt meegenomen door de fabriek.
Nu is het eigenlijk net zo al bij die 3.2-naar-964-Kelly's. Uitlaat zit bij die dingen in 90% van de gevallen links ipv rechts...

Zowiezo hele scherpe prijs....


10 sep 2010 20:48
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
http://link.marktplaats.nl/376714827 wel bijzondere Porsche


10 sep 2010 22:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
Mooie 928 GTS.....


10 sep 2010 23:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
Gijs356 schreef:
Citaat:
Even een vraagje, de 4S uit bijlage is omgeboud tot een "GT3 RS". Volgens de advertentie een "fabrieksombouw". Maar bestaat dit wel? Of is het gewoon een ex-kneus, hersteld met GT3 onderdelen?


Tsja.... Eerste wat direct opvalt: Uitlaat... Die GT3 Middenpijpjes moeten er toch echt wel opzitten. Lijkt mij dat bij een eventuele werksombouw dit wordt meegenomen door de fabriek.
Nu is het eigenlijk net zo al bij die 3.2-naar-964-Kelly's. Uitlaat zit bij die dingen in 90% van de gevallen links ipv rechts...

Zowiezo hele scherpe prijs....


Wel een beetje vaag idd allemaal, maar is gewoon een gaaf ding voor het geld...


11 sep 2010 1:07
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
bully schreef:
Mooie 928 GTS.....

in ieder geval een keer in Dinslaken geweest (1e foto). :wink: vind het wel een beetje een erg verkoopverhaal...
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


11 sep 2010 8:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
De 997 4S waar hierboven over gesproken wordt heeft al eerder te koop gestaan op mobile.de.

Toen had de auto lichte achter/zijschade. GT3 vleugel was stuk, linker achterlicht was stuk en de achterbumper was linksachter en in het midden geschaafd. Prijs was toen €49.000,-. Auto was toen van een particulier.

Ik heb toen nog contact gehad met de verkoper, niet veel later heeft hij hem verkocht aan een handelaar.

Vorige maand kwam ik de auto weer tegen op mobile.de (zelfde aanbieder als nu), prijs was toen €68.000,-. Later verlaagd naar €62.000,- en nu dus naar €56.800,-

Auto zit wel erg dik in de opties.


11 sep 2010 15:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
Had dus met taxatie voor de bpm voor een leuke prijs op kenteken kunnen staan :(
_________________________________________
Wederom op zoek naar ......


11 sep 2010 16:28
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
Klopt.

Ik was net te laat.


11 sep 2010 23:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
http://link.marktplaats.nl/376587836

rode 964 met 108dkm. Vraag me af hoeveel circuitervaring die heeft. Voor iemand die er een zoekt voor op het circuit is het een goede basis(18k vraagprijs)

Inruil 996 bespreekbaar
_________________________________________
Wederom op zoek naar ......


12 sep 2010 20:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 C2 '95, Ex BMW 525e '83, Ex 911 3.2 cabrio '86, Ex TR6 '68, Ex Peugeot 505 Gti, Ex Kever 1200 '72, Ex Opel Rekord '70, Ex Golf I '78, Ex Peugeot 504 '76
Amsterdam
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
kent iemand deze 964? http://link.marktplaats.nl/373427846

als het verhaal en ihb de revisie klopt lijkt het me wel een aardige value 4 money :thumleft: ...


13 sep 2010 18:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
Die staat er al een tijdje, volgens mij nog niemand wezen kijken.


13 sep 2010 18:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 C2 '95, Ex BMW 525e '83, Ex 911 3.2 cabrio '86, Ex TR6 '68, Ex Peugeot 505 Gti, Ex Kever 1200 '72, Ex Opel Rekord '70, Ex Golf I '78, Ex Peugeot 504 '76
Amsterdam
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
ik lees hier vaker over ''smurf ontploffingen'' in het interieur. zou dat de reden zijn dat er weinig belangstelling is :mrgreen: ?


13 sep 2010 18:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
Complete motorrevisie en de kleur valt niet tegen, ik vind het wel een koopje als de akk goed is. Clemento zou gaan kijken, das dus al een tijdje geleden :mrgreen:


13 sep 2010 19:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
Clemento heeft een nieuwe camperbus gekocht, waardoor hij van zijn vrouw geen 911 meer mag kopen voorlopig, dus dat zit er niet in!
_________________________________________
"If one does not fail at times, then one has not challenged himself."
Ferdinand Porsche


14 sep 2010 10:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
Origineel nederlands SCtje uit 82 voor 13.750....


14 sep 2010 14:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupe
Aan de Maas
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
Zag hem inderdaad net staan op Marktplaats.
Maar ja...Heb al een sc-tje........en keihard aan het werk , in Australie.(om volgend jaar een 993 te kunnen kopen :mrgreen: )
_________________________________________
Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.


14 sep 2010 15:18
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V



Zou inderdaad weleens 'n koopje kunnen zijn :arrow: origineel NL geleverd & al 10 jaar bij de huidige eigenaar ...


... helaas niet helemaal origineel - en geen vermelding van enige Km-stand :|


14 sep 2010 16:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
996 TURBO!!! Ex 964 cabrio, ex 3.0SC, ex 944 turbo 2X.
Zuid Holland zuid
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
die sc is zeker goedkoop en heel netjes om te zien maarja het blijft een foto :wink:, het interieur is inderdaad niet origineel maar vindt het toch wel een enorme verbetering t.o.v. van de originele stoelen. dus mij betreft hoeft dat niet uit maken met de waarde van de auto.


14 sep 2010 20:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
Bewuste SC werd vorig jaar ook al op MP aangeboden en bleef ... bleef ... bleef maar staan.


14 sep 2010 22:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
Was volgens mij deze niet. Die is naar Duitsland gegaan.


14 sep 2010 22:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
mckok schreef:
die sc is zeker goedkoop en heel netjes om te zien maarja het blijft een foto :wink:, het interieur is inderdaad niet origineel maar vindt het toch wel een enorme verbetering t.o.v. van de originele stoelen. dus mij betreft hoeft dat niet uit maken met de waarde van de auto.

Enige nadeel aan 964 stoelen in een SC is, dat ze veel te hoog staan. In een SC zit de rails "op" de vloer, in een 964 "in" de vloer. Bij mijn SC was dat ook zo (964 turbo stoelen), je zit enorm hoog. Relatief natuurlijk... Je hebt er eigenlijk alleen "vooraan bij het verkeerslicht" last van, omdat je dan omhoog moet kijken.... (en als ik na het 911 rijden in de 1-serie stapte, had ik altijd het idee dat ik 20cm lager zat ;) )....

Overigens, het KAN natuurlijk goed opgelost zijn, met die stoelen, maar als je het standaard overzet, is dat een nadeeltje! (zou ik hem niet voor laten staan trouwens!)


14 sep 2010 23:12
Profiel Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2387 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 96  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.