Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
09 sep 2010 22:34
sandelow schreef:Mooi om te zien dat GT3RS tegenwoordig al een heus merk geworden is

Ik zeg terecht
09 sep 2010 22:38
Hoe achterlijk moet je zijn als reporter om niet te weten dat dit een Porsche is
10 sep 2010 6:39
dobbelsteen schreef:Hoe achterlijk moet je zijn als reporter om niet te weten dat dit een Porsche is

Of gewoon vrouw....
10 sep 2010 8:39
Blijft grappig hoe snel dit zich verspeidt (collega kwam eergisterochtend binnen met verhaal dattie vlakbij kantoor een gecrashte P in de vangrail was tegengekomen)
10 sep 2010 9:55
Ik ook van jou Do !!!
10 sep 2010 18:11
Nu ik het zo bekijk zal die auto voor een schadehersteller niet total loss zijn. Interessant als je een beetje handig bent.
12 sep 2010 12:30
Ach, een leek roept al snel dat een auto total loss is.....
Bij die auto moet er nog heel wat meer krom zijn wil je hem voor beide vormen van total loss kunnen aanmerken..
mee eens. Donor zoeken met een goede neus en je hebt een mooie winterklus.
12 sep 2010 13:08
reporter is duidelijk geen autokenner... Wel een schade-expert. Dat dan weer wel
12 sep 2010 13:48
Tja, met 415pk op een nat wegdek weet je normaal toch dat 1+1=2

Er zijn mensen die veel geld hebben om een snelle auto te kopen en eigenlijk niet echt een band met auto's hebben.
En dan zijn er twee merken die in het oog springen PORSCHE en ferrari
Zonde, maar de realiteit
12 sep 2010 15:15
ik begrijp er echt geen woord van.
12 sep 2010 15:23
@ Raymond911: Jij kent de eigenaar???
12 sep 2010 22:08
Wat een gespeculeer allemaal, beetje jammer dat er gelijk geoordeeld wordt over de oorzaak en de rijkunsten van de eigenaar. Volgens mij hebben juist diegene die hier regelmatig op het circuit te vinden zijn en een 911 goed kunnen beheersen het inzicht dat je respect moet hebben voor de natuurkrachten. Deze zullen zich ook realiseren dat het altijd fout kan gaan.
Ooit eens bij 90 km/h volledige aqua planing meegemaakt, dus niet ff een plasje maar gewoon alle grip volledig weg. Ik had geluk en heb niets geraakt, had alleen 20 kg graspollen met aarde in de wielen en was wel duizelig van het aantal pirouetjes, schade 200 Euro voor inspectie en uitlijnen, auto had ik toen net zo goed total loss kunnen rijden, puur geluk en niets rijvaardigheid. In zo'n situatie kun je niets doen, pas als de grip weer terug komt maar dan is het vaak al te laat.
12 sep 2010 22:23
... nam de bocht veels te wijd ...
12 sep 2010 22:41
ja en dat met een driewieler....
13 okt 2010 17:04
Als de schade echt zo beperkt is dan is er geld te verdienen
13 okt 2010 17:12
Veel auto voor weinug
13 okt 2010 17:45
weinug auto voor veel.
13 okt 2010 17:55
Olaf schreef:... nam de bocht veels te wijd ...

voorwielophanging breekt (bestuurders kant)
13 okt 2010 17:55
Duur.... voor 120 tot 130K koop je een 997 GT3 bij de dealer... zonder schade (verleden).
13 okt 2010 18:33
Ok. Dan schrijven die dingen wel lekker hard af...
13 okt 2010 18:45
M a r c schreef:Duur.... voor 120 tot 130K koop je een 997 GT3 bij de dealer... zonder schade (verleden).
GT3 of GT3RS zal toch ook nog wel verschil maken?
13 okt 2010 18:52
2008 GT3RS met weinig km blijkt inderdaad iets meer dan een ton excl. BPM te
kosten.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.