Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Forummers op het circuit (trackdays)

14 sep 2010 21:42

porsche356sc schreef: reed in een wagen van een klant

$TEEF schreef:mooi werk Harry en Syl :thumleft:

ehhhh, nee niet in jouw wagen, sorry

14 sep 2010 23:18

Gaan er nog meer van hier mee naar het circuit van Assen op 19 oktober via de NPC?

15 sep 2010 10:18

Ja zeker, Annelies en me :lol: :drive:

16 sep 2010 10:13

Overgenomen van het Nordschleife draadje:

Krijg er wel zin in om komende zondag te gaan!

NS is open tussen 13:30 en 19:30 dus op een relaxte tijd die kant op...
Hoe laat ga jij Ds?

Andere belangstellenden :?: :)

16 sep 2010 12:50

Gaat Annelies dan ook weer een mooie film maken? Vorige keer was dat ook erg gaaf!

17 sep 2010 13:31

Wel belangstelling Paul maar andere verplichtingen (dam tot dam en daarna race3 Dutch GT4 kijken). Veel plezier mannen :drive:

17 sep 2010 14:30

Dam to Dam kijken of lopen?

Vorig jaar gedaan!..

18 sep 2010 11:11

afgelopen week Spa gereden met Pistenclub. Was een mooi dagje, enorm veel GT3 geweld aanwezig.

Ochtendsessies waren nog deels vochtig, maar tegen de middag was de baan droog. Heb jammer genoeg de strijd moeten staken na de middag omwille van een bandenprobleem. bij het checken van de bandendrukken merkte ik een "bubbel" op de zijflank van een links achter. Rondvraag maakte me duidelijk dat ik een karkasbreuk had opgelopen en het niet aangeraden was om nog verdere te rijden. De band was ook z'n stijfheid kwijt want de wagen was licht overstuurd geworden in bochten naar rechts. 'k Heb het euvel niet op circuit opgelopen maar waarschijnlijk tijdens de heenrit naar Spa. Jammer, want het ging wel lekker.

Hier 2 filmpjes... het eerste is van de ochtend (deels natte baan). Het tweede is van kort na de middag om te checken of de karkasbreuk al dan niet verergerde

http://www.youtube.com/watch?v=8FWCHFTAJZU

http://www.youtube.com/watch?v=JLXYpb13bAM

18 sep 2010 12:59

Een Michelin band Mich :?:

Heb er zelf ervaring mee en ook van andere meebeleefd, steeds M. met zwakker karkas.
Goed dat je niet verder hebt gereden; risico van een klapband. Rustig naar huis geen probleem.

Verbaasde me om te zien dat als band leeg loopt, bobbel helemaal verdwijnt; is echt rubber wat wordt opgeblazen doordat de versteviging ter plaatse kapot is.

18 sep 2010 15:50

nee 't was een pirelli

19 sep 2010 16:16

porsche356sc schreef:
porsche356sc schreef: reed in een wagen van een klant

$TEEF schreef:mooi werk Harry en Syl :thumleft:

ehhhh, nee niet in jouw wagen, sorry

Waarom liggen die bekers erin dan 8) :wink:

30 sep 2010 16:18

Leuk filmpje inderdaad, met fraaie sound :thumleft:

Ga er vanavond eens rustig voor zitten: genieten en het circuit leren kennen :P

30 sep 2010 17:31

Blijco schreef:Afbeelding

zie 'm nu pas... :thumleft:

30 sep 2010 17:38

Geïnteresseerden voor een bezoek aan de Nordschleife op zondag 10 oktober :?: :D

De baan is dan de gehele dag open voor Touristenfahrten :idea:

:drive:

01 okt 2010 21:15

Gaat hem hier niet worden, auto wordt klaar gemaakt dit weekend voor spuiter om de laatste dnrt dag weer te kunnen rijden :roll:

09 okt 2010 22:56

Morgenmiddag is er een trackday op Assen (Vijverberg) zijn er nog mensen van hier aanwezig?

10 okt 2010 7:08

Ben te vinden op de :wink: NS

10 okt 2010 8:17

Veel plezier Paul!!!
Mijn bijna buurjongen is daar ook om foto's te maken en om te rijden.

10 okt 2010 9:18

ik sta op het punt om er heen te gaan :thumleft:

10 okt 2010 21:16

Benieuwd of je buurjongen nog mooie platen heeft geschoten Erik 8)

Was wel weer erg leuk :drive:

... de 3 rondjes die ik heb kunnen maken tussen 11 en 16 :bang:

Waren veel ongelukken, motorrijders e.a.
In een ronde zeker 3.
Werd dus weer een uur wachten.
Het was veel te mooi weer. Volgende keer ga ik met regen en door de week :twisted:

10 okt 2010 21:34

@Paul: Hij was er met een zwarte Ferrari F430 CS.
Heb hem een sms gestuurd mbt een bordeauxrode 997 met KLE kenteken. :wink:
Even afwachten.

10 okt 2010 21:41

@Paul: Jij hebt tenminste nog 3 lange rondjes gedaan!
Ik ga het circuit op, uitkomen bocht naar links.. motor houdt in; uitkomen bocht naar rechts niks aan de hand... van het circuit af even wat rondjes scheuren op de parkeerplaats geen probleem. Weer het circuit op.. gas erop en horten en stoten (wat een ellende).
Auto stil gezet en in het zonnetje naar de anderen gekeken en wat later de auto weer geprobeerd. Stationair toerental viel ineens bijna weg en bij volgende pogingen alleen nog een draaiende startmotor.
Einde van de dag overleg met anderen over wat te doen, kwam er gelukkig iemand die de oorzaak van het probleem ontdekte: brandstofpomp deed niks, vanwege corrosie in een connector.
Ben weer zonder problemen naar huis gereden, maar helaas geen enkel goed rondje op het circuit kunnnen doen. :bang: :evil:

10 okt 2010 22:06

@paul

Ook ik ga volgende keer (jaar) maar eens naar de ring door de week bij regen....
vorig weekend geweest 1-3 okt. zaterdag nat en mistig (ivbm hiermee baan ook eerder dicht) zondag dus maar wat rondjes gereden. Enkele baansluitingen, veeeeeel brokken op de baan en erg druk, gewoon file en zeer lange wachtijd (diverse autos met koelingsproblemen hierdoor) op het rechte stuk voor de poortjes. Bovendien veel nerveuze idioten op de baan die het liefst door je heel wilden. Zo hoeft het van mij ook niet, dan ga ik liever kijken naar de eerder genoemde idioten (succes verzekerd) of gewoon een stukje door de eifel toeren.

11 okt 2010 6:34

Gert schreef:@Paul: Jij hebt tenminste nog 3 lange rondjes gedaan!
Ik ga het circuit op, uitkomen bocht naar links.. motor houdt in; uitkomen bocht naar rechts niks aan de hand... van het circuit af even wat rondjes scheuren op de parkeerplaats geen probleem. Weer het circuit op.. gas erop en horten en stoten (wat een ellende).
Auto stil gezet en in het zonnetje naar de anderen gekeken en wat later de auto weer geprobeerd. Stationair toerental viel ineens bijna weg en bij volgende pogingen alleen nog een draaiende startmotor.
Einde van de dag overleg met anderen over wat te doen, kwam er gelukkig iemand die de oorzaak van het probleem ontdekte: brandstofpomp deed niks, vanwege corrosie in een connector.
Ben weer zonder problemen naar huis gereden, maar helaas geen enkel goed rondje op het circuit kunnnen doen. :bang: :evil:

Gert goed te horen dat je veilig thuis bent gekomen :thumleft: alleen jammer dat je bijna niet de baan bent opgeweest :|

11 okt 2010 8:23

Erick schreef:... een bordeauxrode 997 ...

:bang:
robijnrood Erik :lol:

@Gert, je was er dus ook gisteren :shock:

@paere, ben jij nog geweest?
Plaats een reactie