25 sep 2010 15:37
30 sep 2010 19:28
30 sep 2010 19:34
gast schreef:En het lijkt ook wel of er bijna geen strakke/mooie 3.2 tjes zijn.
30 sep 2010 19:56
30 sep 2010 19:58
gast schreef:...
En het lijkt ook wel of er bijna geen strakke/mooie 3.2 tjes zijn.
30 sep 2010 19:59
Marco 3.2 schreef:En het lijkt ook wel of er bijna geen strakke/mooie 3.2 tjes zijn.
Hier staat er ook nog een![]()
Een mooie rooie.
01 okt 2010 18:27
Airhead schreef:gast schreef:...
En het lijkt ook wel of er bijna geen strakke/mooie 3.2 tjes zijn.
Ze zijn er wel degelijk; alleen staan ze niet zo veel te koop (voor het bedrag dat jij wilt betalen).
Een SC is wat ouder dan een 3.2; maar of er nou zo veel verschil zit tussen een 204 PK SC en een 207 PK 3.2 (met kat. tot 1987)? Heb zelf nooit in een SC gereden btw.
3.2 heeft een betere naam; laatste van de oude bakken enz., enz. Wellicht terecht, maar daar betaal je dus wel (te veel?)voor.
Denk dat een beetje 3.2 zo langzamerhand al een (mini-)restauratie achter de rug heeft. Een SC die ook netjes bij de tijd is gebleven kan volgens mij een prima aankoop zijn.
01 okt 2010 18:46
01 nov 2010 23:44
01 nov 2010 23:47
01 nov 2010 23:55
02 nov 2010 8:57
02 nov 2010 9:12
02 nov 2010 10:15
02 nov 2010 10:51
ver boven de 200 schreef:Mijn absolute voorkeur gaat uit naar de eerste pre impacts in een niet metallic lak en zwarte accenten.
02 nov 2010 11:30
gast schreef:Ben nu eenmaal op een ander meisje verliefd als jullie. C'est tout
02 nov 2010 11:40
02 nov 2010 13:23
02 nov 2010 14:11
24 nov 2010 0:59
24 nov 2010 3:26
24 nov 2010 7:17
horn schreef:wellicht eens naar een 912 kijken? klassieker, zelfde uitstraling. alleen een 4-cilinder. so what? je kan al hard met die andere
24 nov 2010 9:36