Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V

31 okt 2010 18:04

997 SILBER METALLIC / Leder Schwarz, ALCANTARA DACHHIMMEL, NAVI, Bi-Xenon-Licht, Volleder, el. Schiebedach,Sport Chrono Paket Palus, BOSE Sound System, CD-Wechsler, Sportsitze mit Memory, Sitzheizung, 18 Zoll Carrera III Rad, Klimaautimatik, Hintere Sitzanlage, UNFALLFREI bj 2006 onder de 50k... Afbeelding

31 okt 2010 18:08

ver boven de 200 schreef:Dan zijn we het in ieder geval eens dat het een goede aanbieding is :D

Dat valt dus nog te bezien...

31 okt 2010 18:50

Boekjes gestempeld tot 1999, rekeningen erbij vanaf 1991, daarnaast zouden ze hem daar niet neerzetten indien ze er geen geloof in zouden hebben.

Dat de km-stand na 28 jaar niet helemaal sluitend is, verontrust mij niet.

31 okt 2010 21:55

http://link.marktplaats.nl/391253923

996 van 2002 met 91dkm voor 32k

31 okt 2010 22:08

Niels schreef:
Drees schreef:
Rein schreef:Mischien geen koopje maar iets voor de liefhebber bij Domeinen: :salut:

Kavelnummer: 8025 Toevoegen aan Mijn Catalogus
8025 Personenauto, PORSCHE,
type 911 T,
kenteken AH-65-98,
afgelezen km-stand 74.086,
km-stand volgens NAP logisch, benzine,
datum eerste toelating 30.06.1970.

Weet iemand waarom Porscheteam problemen kreeg met de Belastingdienst oid?

En ook: wat is de staat van deze auto? Ik zag dat de motor 2 revisies heeft gehad en in een rally even de berm ingedoken is. Lijkt mij een mooie wagen om op te bieden.
Vanaf welk bedrag denken jullie dat je een serieuze kans hebt? Domeinen is lastig in te schatten als het gaat om de minimale prijs waarvoor een auto "gegund" wordt.. :mrgreen:
Bijlagen
8025.jpg

31 okt 2010 22:29

Wow, wat een prijs die 997! Voor een 2006-er nog wel!

01 nov 2010 12:27

Elferhenkie schreef:Wat mij bevreemd: Als iemand anders iets goedkoops heeft staan, klopt het niet. Staat het bij TJ is het altijd goed :scratch: En dan maakt het ineens ook helemaal niks meer uit dat de km-stand na 28 jaar niet helemaal sluitend is :scratch:

+1 :thumleft:

it is all about the illusion. een soort religie, ''geloven'' heeft de overhand op ''nadenken en feiten checken''

01 nov 2010 12:44

@jesse 912: prijzen voor zulke wagens zijn meestal niet mals, en bij domeinen kan je er dan vaak nog een flinke hap bij tellen. Veel mensen bieden zonder in gedachte te houden dat er nog een percentage bovenop komt :bang:

01 nov 2010 12:50

Elferhenkie schreef:
drknauf schreef:knap dat ze die oude beestjes kunnen uitlezen !

Volgens mij kun je van elke auto de KM stand aflezen, behalve van sommige moderne auto's met digitale display :bang:
Zit nog wel verschil in aflezen en uitlezen :ass:

solly niet goed geleze ikkie :?

maar wel goed bedoeld ikkie :wink:

01 nov 2010 14:14

Jesse - 912 schreef:Weet iemand waarom Porscheteam problemen kreeg met de Belastingdienst oid?

En ook: wat is de staat van deze auto? Ik zag dat de motor 2 revisies heeft gehad en in een rally even de berm ingedoken is. Lijkt mij een mooie wagen om op te bieden.
Vanaf welk bedrag denken jullie dat je een serieuze kans hebt? Domeinen is lastig in te schatten als het gaat om de minimale prijs waarvoor een auto "gegund" wordt.. :mrgreen:

Geen idee. Zou niet te veel bieden, kan je verklappen dat de schade niet mals was (en het was niet de eerste keer).

01 nov 2010 16:50

Niels schreef:
Jesse - 912 schreef:Weet iemand waarom Porscheteam problemen kreeg met de Belastingdienst oid?

Geen idee. Zou niet te veel bieden, kan je verklappen dat de schade niet mals was (en het was niet de eerste keer).

De schade is nog niet hersteld dus? En tot welk bedrag zou je gaan? (Even los van de 15% opgeld).

01 nov 2010 18:42

Vandaag even bij de Domeinen geweest en ook de Porscheteam 911 nog gezien.
Had wat foto's gemaakt maar telefoon doet vaag, ligt in ieder geval een plas olie onder en er liepen genoeg mensen om heen te springen en doen.

01 nov 2010 20:25

THE MUD schreef:Vandaag even bij de Domeinen geweest en ook de Porscheteam 911 nog gezien.
Had wat foto's gemaakt maar telefoon doet vaag, ligt in ieder geval een plas olie onder en er liepen genoeg mensen om heen te springen en doen.

Oei. Een plas olie onder je telefoon is niet goed. :scratch:

01 nov 2010 20:29

Stond nog een mooie 911 seal grau? op de parking vlak voor me. Iemand van hier?

01 nov 2010 23:01

Weet niet of dit een koopje is, maar wel gaaf zo'n 914 in het rood.
En misschien was hij al genoemd.
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/ ... =gaspedaal

01 nov 2010 23:06

Daar moet je wel erg handig voor zijn Soepkip, die zet je niet op een zaterdagje bij Harrie in elkaar :mrgreen:

01 nov 2010 23:06

voor de handige harry is dit wel een leuk project lijkt me :o

01 nov 2010 23:15

gaaf ding
:thumleft:

02 nov 2010 16:42

http://link.marktplaats.nl/391166314

Dit is mn ex. Mooie wagen, maar van de advertentie klopt geen ruk :bang:

02 nov 2010 16:56

Wat klopt er niet?

02 nov 2010 17:03

de gegevens. Het is geen tiptronic s, het is geen carrera 4, geen sportinterieur en geen sportonderstel (voor zover ik me kan herinneren).
Voor degenen die interesse hebben, stuur maar pb'tje voor extra info

02 nov 2010 18:27

996 targa, 1 eig, 86dkm, bj 2004, ff 40k op ned kent. Afbeelding

02 nov 2010 20:30

ralf996 schreef:de gegevens. Het is geen tiptronic s, het is geen carrera 4, geen sportinterieur en geen sportonderstel (voor zover ik me kan herinneren).

En ook geen 286 PK, neem ik aan?

02 nov 2010 20:37

@Bully gave Targa en ja met jouw hulp moet die rode 914 ook wel lukken.
We hebben wel eens moeilijkere klussen gedaan toch. :mrgreen:

02 nov 2010 22:15

marino schreef:
ralf996 schreef:de gegevens. Het is geen tiptronic s, het is geen carrera 4, geen sportinterieur en geen sportonderstel (voor zover ik me kan herinneren).

En ook geen 286 PK, neem ik aan?

nope, motor is 5000km geleden wel opnieuw verpakt, maar er is in de tussentijd wel meerr aan de auto gedaan dan dat :bang:
Gesloten onderwerp