1 jaar OpenCoffee & Porsche's | 6 november 2010 | Locatie: Beek Auto Racing in Den Haag 
OpenCoffee & Porsche bestaat 1 jaar

en dat wilde we toch even kwijt! Wat begon als een leuke 'bijzaak' is inmiddels uitgegroeit tot OpenCoffee & Porsche in combinatie met
PorscheInsiders.org tot een serieuze 'bijzaak' die ik samen met Ryan van de voet met veel plezier uitvoer... Inmiddels zijn we eigenaar van
PorscheInsiders.org /
PorscheInsiders.com /
Porscheinsiders.nl en zijn we bezig met ontwikkelen van een hele gave en stoere huisstijl. Ook zijn we inmiddels aan het partneren met o.a. PorscheSceneLive en
Porsche-Blog.nl. De bedoeling is dat we op termijn meer partners zullen aanhaken en zo meer voordeel kunnen gaan bieden voor Porsche rijders die interesse hebben.
Aangezien de uitnodiging om deze speciale meeting bij
Beek Auto Racing te doen van Arjan Norbart afkomstig is, heb ik hem gevraag wat over Beek te vertellen:
"Daaraan ten gevolge loop ik, als onbezoldigt hobbyist en Porsche deskundige, praktisch dagelijks, een aantal uren in de rondte bijBeek Auto Racing in Den Haag (Industriegebied Forepark aan de snelweg van Rotterdam naar Amsterdam, bij ADO stadion). Dit omdat Beek heel veel met Porsche doet, o.a. qua racen maar ook via
www.porscheprformance.nl (binnekort porformance.nl).
Wij vinden het een goed idee om hier eens een keer een meeting te doen en zeker voor deze speciale gelegenheid! Het pand is groot genoeg. De mensen die er werken kunnen veel vertellen (ook hoe ze de problemen van de dealers oplossen

) en de vragen beantwoorden die ze bij de dealer nooit beantwoorden én on top is er een rollenbank

(
geen garantie dat je deze kan 'gebruiken' die dag)Beek is zaterdags normaal nooit open maar voor dit soort dingen maken ze altijd tijd. En wat is er nou leuker dan om er een zogenaamde OpenCoffee & Porsche viering van te maken.
Ook komen bij Beek de Porschisten met de auto's van Gemballa, 9ff etc etc omdat die verder niet zomaar ergens anders terecht kunnen. Beek zou er een aantal van kunnen laten zien"
Meer informatie volgt snel...