Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V

15 nov 2010 20:53

NL 997 schakel, 05 met 85 k op de klok voor 53 k :arrow: http://link.marktplaats.nl/396648707

15 nov 2010 21:29

Michel Vaillant schreef:volgens mij is ze gewoon heeeeeeeeeeeeeeelemaal klaar met het merk :mrgreen:

zelfs het Porsche koffiezetapparaat gaat eruit http://link.marktplaats.nl/394618810 :cheers:

BTW: 7 eigenaren in 7 jaar :scratch: :scratch: :scratch:

Grappige advertentie idd, totdat je 150 euro gaat uitgeven voor een akk dan is het minder grappig :bang: Verkoper adverteerd met gladde tekst ("een must voor elke liefhebber") maar weet donders goed wat er met deze 911 aan de hand is. Ik wacht nog altijd op het moment dat hij een eerlijke advertentie plaatst en mij 150 euro terug geeft :pale:

15 nov 2010 21:36

wat is er aan de hand dan? achterwaartse salto? :?

15 nov 2010 21:39

jacobt schreef: Ik wacht nog altijd op het moment dat hij een eerlijke advertentie plaatst

Volgens mij is het een zij.....

15 nov 2010 21:50

jacobt schreef:Grappige advertentie idd, totdat je 150 euro gaat uitgeven voor een akk dan is het minder grappig :bang:

.. was dat deze :?:

15 nov 2010 21:55

mooie 964 cabrio

ik ben toch wel een beetje gek van dat saaie grijs :bang:

15 nov 2010 22:03

Nee olaf, het is de genoemde 993 voor 26000 een paar berichten naar boven.

De zwarte 993 met gt3 wielen is goed door de akk gekomen, die heb ik ook gekocht. En het is een HIJ maarten, hij adverteerd met de mail van zijn vrouw.
De auto is een hele slordige slecht gerepareerde schade auto, waar heel veel energie in moet om de schade misschien weer goed te krijgen. Dan nog hou je een ex-schade auto, waarvan het blok ook nog heel discutabel is.
Ook andere zaken als remmerij zijn lang niet goed.
Als de plamuur loslaat omdat het eronder al roest mag je toch echt keihard gaan rennen volgens mij.
De rs skirts zitten er niet voor niks onder......................................

Ik heb de kerel gevraagd eerlijk te gaan adverteren omdat hij nu mensen bewust misleid.

15 nov 2010 22:13

.. omdat je Hij heeft vorige week een andere gekeurd, die viel echt door de mand. schreef :wink:

15 nov 2010 22:16

Amazon schreef:mooie 964 cabrio

Weet nog een mooie te staan, geen koopje en is een tip. klikhier.....

15 nov 2010 22:18

Ik ook! Alleen die wielen zijn jammer, maar dat is zo te fiksen natuurlijk.

15 nov 2010 22:34

@Olaf,

scherp hoor, je hebt gelijk.
Heb er meerdere laten keuren, maar deze blauwe was wel het toppunt.

15 nov 2010 22:54

Nou: ik zou zeggen enlighten us!

15 nov 2010 23:24

jacobt schreef: En het is een HIJ maarten, hij adverteerd met de mail van zijn vrouw.

De auto is een hele slordige slecht gerepareerde schade auto, waar heel veel energie in moet om de schade misschien weer goed te krijgen. Dan nog hou je een ex-schade auto, waarvan het blok ook nog heel discutabel is.
Ook andere zaken als remmerij zijn lang niet goed.
Als de plamuur loslaat omdat het eronder al roest mag je toch echt keihard gaan rennen volgens mij.
De rs skirts zitten er niet voor niks onder......................................

Ik heb de kerel gevraagd eerlijk te gaan adverteren omdat hij nu mensen bewust misleid.

:wink:

15 nov 2010 23:33

Scusi: even gemist.

Verkopert wacht dus op iemand die zijn roze bril op heeft. Die is vast wel te vinden 8)

15 nov 2010 23:39

bully schreef:

Weet nog een mooie te staan, geen koopje en is een tip. klikhier.....

pfoe! Is inderdaad geen koopje. Als de kilometerstand 100% aantoonbaar is, wel mooi! Wel tip...

Iemand deze al een keer gezien misschien?

16 nov 2010 14:07

Kwam deze 964 bj. 1991 tegen op MP. 181000 op de teller met een vraagprijs 15.750,--. Koopje of de spreekwoordelijke kat in de zak?

Afbeelding

16 nov 2010 14:58

Marc schreef:Kwam deze 964 bj. 1991 tegen op MP. 181000 op de teller met een vraagprijs 15.750,--. Koopje of de spreekwoordelijke kat in de zak?

eerste indruk van de auto is wel aardig.

eerste indruk van de begeleidende tekst is: schreeuwerig met ALLEEN MAAR HOOFDLETTERS, geen punten en komma's, veel uitroeptekens, NIET MAILEN want dat is allemaal onzin :scratch: :scratch:

nou wordt daar de auto niet beter of slechter van maar ik vraag me altijd af wat voor soort mensen dat zijn :scratch:

16 nov 2010 15:13

Ben het inderdaad met je eens dat het wat schreeuwerig overkomt... Maar ik denk dat het echt een verkoper is die weinig met automatisering van doen heeft... Vandaar de melding dat ie liever geen mail wil hebben en onbedoeld gebruik van Caps-Lock... Trouwens ook weer de spoiler omhoog terwijl ie stilstaat :bang:

Afbeelding

16 nov 2010 16:11

Is alweer verkocht zo te zien............................. :bang:

16 nov 2010 17:18

petquesha schreef:Is alweer verkocht zo te zien............................. :bang:

Yes !!! Wie het eerst komt....die het eerst maalt :!: :!: :mrgreen: :cheers:

Stond om 11:00 op MP, ik was er om even voor 13:00 hr.
Keurige auto, bijna smetteloos !! Mooi grijs leer. Mooie (originele) lak , zonder deukjes /krasjes. Nieuwe Michelins, mooie schadevrije wielen, met nieuwe gekleurde logo's.

Alleen de verkleuring in de achterlichten, en de reflectieplaat....

Ik dus heel blij. Eigenaar van 2 luchtgekoelde machines sinds vandaag :ba:
Laatst bijgewerkt door Sandman op 18 nov 2010 14:38, in totaal 1 keer bewerkt.

16 nov 2010 17:24

Sandman schreef:Yes !!! Wie het eerst komt....die het eerst maalt :!: :!: :mrgreen: :cheers:

Yep, zo is het. Gefeliciteerd sandman :thumleft:

16 nov 2010 17:31

Wat moet je nou met twee luchtkoelers :twisted:

Nee hoor, cool, congrats. :thumleft: Blijft geweldig zo'n soewarte 964.

Goed gedaan zo snel handelen. Heb ik vier jaar geleden ook gedaan met mijn huidige 964 cabrio. Geen moment spijt gehad.

16 nov 2010 17:50

Tsja...Was al een tijdje aan het rondsnuffelen. Dus dat snuffelen is nu beloond.
Is misschien wat decadent,.....3 autos' en werkenin het buitenland, geen daily driver nodig, eigenlijk.
Was in eerste instantie een beetje op zoek naar een 993. Nu ik hier al wat langer op het forum lees, en de enthousiaste 964 rijders volg........En toen ik vanmiddag de soewarte 964 startte.Wow...wat loopt die motor fijn !!!

Nu kan ik komende winter op mijn gemak de SC gaan updaten, en kan ik komend voorjaar samen met mijn beste maat, met 2 Soewartes, lekker meekomen doen met de meetings, tunnelchallenges etc etc !

16 nov 2010 18:44

[quote="Marc"]Ben het inderdaad met je eens dat het wat schreeuwerig overkomt... Maar ik denk dat het echt een verkoper is die weinig met automatisering van doen heeft... Vandaar de melding dat ie liever geen mail wil hebben en onbedoeld gebruik van Caps-Lock... Trouwens ook weer de spoiler omhoog terwijl ie stilstaat :bang:

Hij had inderdaad weinig met automatisering, maar het was geen echte verkoper, auto was van z'n Pa, die ook nog even langs kwam. Gewoon particulier. Auto was ruim 5 jaar in hun bezit en werd maar zeer zelden gebruikt. Een echte binnenslaper :!: :!:
Afgelopen jaren krap 4000km gereden.
Spoiler doet het gelukkig gewoon goed :mrgreen:

16 nov 2010 20:23

914...ziet er uiterlijk keurig uit.

Motortechnisch dus nog wat aandacht nodig. Staat op de RDW als zwart :scratch:
Gesloten onderwerp