Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
26 okt 2010 16:24
Bedoel de zoektocht naar een hardcore trackauto Gert, dwz sinds de 911 (de laatste

)
26 okt 2010 17:07
Yellowbird schreef:Gert schreef:Onze KJN is ook een Porsche...

Oeps, vergeten... de teller staat op 4: 996 cabrio / Cayenne / 996 GT3 / 911
En woensdag gaat het na 5 jaar terug naar Porscheloos.
Laatst bijgewerkt door
Gert op 26 okt 2010 17:13, in totaal 1 keer bewerkt.
26 okt 2010 17:12

en dan?
26 okt 2010 17:14
Heb ik een mooi stuurtje te koop!
26 okt 2010 17:22
meen je niet, vertel (niet over dat stuur natuurlijk)
26 okt 2010 17:25
Zie de berichten met foto's hierboven, beginnnend aan het einde van de vorige pagina.
Dat de 911 weg gaat is gisteravond/vanmorgen pas besloten.
26 okt 2010 17:30
nee dat snap ik, maar ik dacht dat je de 911 erbij ging houden..
qua lol met rijden heb je aan de 325 een hele goeie, gave auto !
27 okt 2010 10:48
@Gert:
Gefeliciteerd met de aankoop. Werd zelf getipt over die bmw en heb er ook nog even over gedacht. Veel leuke track km's gewenst!
27 okt 2010 11:32
Tnx.
Zit er aan te denken om zondag naar Assen te gaan, of woensdag naar Zolder.
Zitten nu wel straatbanden onder en er staan wat upgrades in de planning, maar om alvast wat gevoel te krijgen met de auto lijkt het me wel leuk.
28 okt 2010 22:40
Jorn schreef:Wie van hier is er a.s zondag op de ring (TF) aanwezig?
Ik ben erbij...... heb dan weliswaar geen Porsche meer, maar fun genoeg in mijn prepared 205-je

Ik bevind me veelal in Breidscheid en ben met onderstaande onderweg.
31 okt 2010 8:45
gaat er nog iemand naar Assen vandaag
31 okt 2010 9:04
Ja, ik ben er. En volgens mij gaat Do ook en gaat gast met klanten rondjes rijden.
31 okt 2010 9:14
gezellig, tot vanmiddag
31 okt 2010 9:30
Update: er komt nog een geel vogeltje uit zijn kooitje (of gaat in zijn kooitje zitten).
31 okt 2010 10:40
Ja, de kanarie mag ook weer een keer naar Assen!
Alleen lijken de banden geen middagje Assen meer te kunnen rijden, dus snel de andere set wielen met regenbanden eronder zetten...
31 okt 2010 19:58
Zoals te verwachten was is de skyline nog de grindbank in gegaan en over haar eigen bumper gereden. Hij heeft zelf terug naar Groningen kunnen rijden.
31 okt 2010 20:30
@Marcel, Do heeft nog wel een paar rondjes gereden met Jacco, en er waren wel heel veel grasmaaiers op assen

met bijbehorende schades

toch jammer
@Bassen, je moet waarzegger worden we hadden het er nog over

maar hij ging inderdaad als de brandweer
@Gert, ik zie je toch liever in een P
31 okt 2010 22:50
Was leuk en gezellig vandaag op een nat en glad Assen.
Flink wat rondjes gereden en ook even grasmaaier geweest.
Best wennen, voor het eerst in mijn leven niet in een Porsche op het circuit.
Do niet veel gereden? Ik weet waarom, hij vertelde me dat er bij hem een draadje los zat.
Daarna uit eten met de vogeltjes was ook erg gezellig.
Gingen als een paar sjonnies over de snelweg naar huis.
Zo'n rijstijl past wel bij mijn "nieuwe" bolide.
31 okt 2010 23:51
Gert schreef:Do niet veel gereden? Ik weet waarom, hij vertelde me dat er bij hem een draadje los zat.
Eentje maar
01 nov 2010 0:36
Even een zelfgemaakt (oud) animated gifje, omdat het kan:
01 nov 2010 22:51
Hallo Pascal,
Even wat vraagjes want ik zie dat je nogal wat ervaring hebt met 205 gti'tjes. Ik ben momenteel zelf aan het kijken voor een trackwagen, en kwam een volledig geprepareerde 205 gti uit 1988 tegen (rolkooi, sparco stoelen, laptimer, gutmann tuning 140pk, kunststof zijruiten en achterruit, bilstein onderstel, aangepaste versnellingsbak enz)
Ik vroeg me af of je wat advies had voor een beginnende circuitrijder. Heb nog geen ervaring met trackdays of iets dergelijks. Is een 205 een goede beginnerswagen? Is het onderhoud te overzien? (en is er zelf wat te sleutelen voor de beginner?)
Nog speciale punten waar op te letten bij de 205?
Alle input wordt gewaardeerd!
Alvast bedankt!
Groeten Ralf
(Leuke site trouwens,
http://www.ring-world.nl/,

)
Laatst bijgewerkt door
ralf996 op 01 nov 2010 23:29, in totaal 1 keer bewerkt.
01 nov 2010 23:15
Haha zelfde verhaal hier (ik had Ralf even op je site en een tweetal track 205's gewezen) maar ik krijg wel van Ralf te horen hoe of wat

.
01 nov 2010 23:26
ralf996 schreef:Hallo Pascal,
Ik stuur je even een pb'tje, want ik zie dat je nogal wat ervaring hebt met 205 gti'tjes. Ik ben momenteel zelf aan het kijken voor een trackwagen, en kwam een volledig geprepareerde 205 gti uit 1988 tegen (rolkooi, sparco stoelen, laptimer, gutmann tuning 140pk, kunststof zijruiten en achterruit, bilstein onderstel, aangepaste versnellingsbak enz)
Ik vroeg me af of je wat advies had voor een beginnende circuitrijder. Heb nog geen ervaring met trackdays of iets dergelijks. Is een 205 een goede beginnerswagen? Is het onderhoud te overzien? (en is er zelf wat te sleutelen voor de beginner?)
Nog speciale punten waar op te letten bij de 205?
Alle input wordt gewaardeerd!
Alvast bedankt!
Groeten Ralf
(Leuke site trouwens,
http://www.ring-world.nl/,

)
Dank voor de complimenten. Laat maar komen die vragen per pb aangezien we dit forum niet gaan verkwanselen met allerlei Peugeot-geneuzel

Gisteren weer heerlijk op de Ring gereden. Een verslag met wat foto's kun je
hier vinden. Een deel van je vraag wordt overigens toevallig al beantwoord in mijn laatste verslag
02 nov 2010 23:25
Rijden op het circuit Spa Francorchamps was een geweldige ervaring
Wat een fantastisch mooi circuit en er werd die dag ook gereden met een diversiteit aan mooie auto's.
Hier
een impressie van die dag Veel kijkplezier,
Annelies
03 nov 2010 0:28
Mooi filmpje Annelies, ik heb zitten genieten!