Gisteravond even na 23:30 op de A1 een Carrera GT moest even flink doortrappen om weer bij 'm in de buurt te komen - voor 1 keer was ik blij met werkzaamheden. Zilvergrijs met buitenlands kenteken (letter-cijfer-cijfer-cijfer - maar ik zag geen L van Luxemburg of zo).
Mooi geluid, flinke klappen toen hij het gas een paar keer los liet.
zojuist in Naarden-Vesting, zwarte 996 4S en een wederom zwarte Panamera 4S (stond bij Arsenaal, zou dus zomaar van Jan des B. geweest kunnen zijn).. Ik was overigens nog even bij het winkeltje in N-Vesting met miniatuur auto´s en boeken, er lag daar een mooi oud P stuur uit denk ik de 356 serie (vraag me niet welke...) Dus als je nog zoiets zoekt.. De rand was iig van hout.. Leek op deze
Watersnip schreef:@roberttt: was het geen blauwe 968 cabrio.....want ik reed vanmorgen inderdaad op de 207 richting Alphen.......grappig genoeg zag ik een zwarte 968 vanuit de tegenovergestelde richting rijden, dat was geen cabrio......zou ik nu voor het eerst gespot zijn? .......
dat zou goed kunnen, het was nog te slecht weer om (heel)doner blauw van zwart te onderscheiden. Ik reed in een Artic Zilver 997 C2S. Ik zag je toen ik net na het laatste stoplicht vanuit Alphen reed