Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V

16 nov 2010 20:47

Gefeliciteerd Sandman!

16 nov 2010 21:23

Felicitatie aan het adres van Sandman is op zijn plaats. Geweldig gedaan zeg!!!

Veel plezier ermee. Ik zie je begin april wel op de Lentemeeting!

16 nov 2010 21:27

Dank je wel, Marc , marino, Bully, en alle anderen !! Zal er zeker van gaan genieten !
Voordeel van de brug in mijn schuur, is dat de 964 gewoon onder de SC kan staan :idea: :cheers:
Vandaag was echt wel een mazzeldag ! Ben er zeker bij een van de komende meetings !! Is het niet met de SC, dan met de 964 :mrgreen:

16 nov 2010 22:04

Gefeliciteerd Sandman!

Je woont in Odijk zie ik.
Kan het zijn dat ik je wel een op Het Oude Dorp in Houten gezien heb?

16 nov 2010 22:05

Gefeliciteerd Sandman, Ralf baalde al en ik stiekem ook wel een beetje :mrgreen: .
Enne Odijk lees ik nu.........zit er vlakbij op school en kom er wel eens bij klasgenoten op kamers.

16 nov 2010 22:07

Heeft iemand hier verstand van. Mooie kleuren combi.
Geen idee wat dit normaal mag kosten. En zal zeker geen koopje zijn.
http://www.theojansen-sportcars.nl/imag ... tergr1.jpg

16 nov 2010 22:10

THE MUD schreef:Gefeliciteerd Sandman, Ralf baalde al en ik stiekem ook wel een beetje :mrgreen: .
Enne Odijk lees ik nu.........zit er vlakbij op school en kom er wel eens bij klasgenoten op kamers.

Thanks ! Dan heb ik al een vermoeden waar je op school zit ! IVA :wink:

16 nov 2010 22:12

fins schreef:Gefeliciteerd Sandman!

Je woont in Odijk zie ik.
Kan het zijn dat ik je wel een op Het Oude Dorp in Houten gezien heb?

Thanks , Fins
De SC komt wel eens in het oude dorp van Houten, mijn beste maat woont in Houten, en stuurt ook wel eens met de P,(als ik in het buitenland ben)

16 nov 2010 22:21

@Sandman,

Ook vanuit deze kant van Nederland ... Congrtz !

16 nov 2010 22:26

jacobt schreef: ... Dan nog hou je een ex-schade auto, waarvan het blok ook nog heel discutabel is.

Vermoedde al dat je eerder bij deze auto geweest was ... de verkoper wist mij enige weken geleden telefonisch te melden dat de bougiekabels vervangen dienden te worden. Volgens mij mis je nog iets in je opsomming ... de achterbanden :mrgreen: .

16 nov 2010 22:26

Dank je wel :!:

16 nov 2010 22:32

@ Sandman: Hoe raad je het :mrgreen: ?
Mijn 1e Boxster woont nu overigens in Amerongen en schijnt nog dagelijks uitgelaten te worden (schoolgenoten in 3bergen spotten haar regelmatig).

18 nov 2010 14:14

Heb bij de adverteerder van deze auto gevraagd of de auto ooit schade heeft gehad, en of die roestvrij is. De prijs is namelijk zo laag :roll: Maar ik krijg helemaal geen reactie :scratch:

http://link.marktplaats.nl/365899140

18 nov 2010 14:19

Heb je interesse dan? Leuke bak zo op het oog.

18 nov 2010 15:00

erwin996 schreef:Heb bij de adverteerder van deze auto gevraagd of de auto ooit schade heeft gehad, en of die roestvrij is. De prijs is namelijk zo laag :roll: Maar ik krijg helemaal geen reactie :scratch:

http://link.marktplaats.nl/365899140

Is van forumlid :arrow: viewtopic.php?f=10&t=28556

18 nov 2010 15:50

Wel apart
auto volledig in orde laten maken voor € 6.600,= bij PSNH (rekening ter inzage
dat de akk daar ook was :wink:

18 nov 2010 21:33

964 WTL
14000km !

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... abNumber=2

gr. Peter

18 nov 2010 23:19

Koopje! :popcorn:

18 nov 2010 23:57

Wel mooi zeg! Dat staat fraai op de wielen!

BBS?

19 nov 2010 7:48

volgens de omschrijving origineel porsche velgen... was mij onbekend dat dit originele Porsche velgen konden zijn. Maar wat een beauty. Als ik een ton had liggen, zou het zomaar deze auto kunnen worden. 8)

19 nov 2010 10:04

tis zeker een mooi ding, maar 14.000km is wel heel weinig, ding zal goed nagekeken moeten worden, kon wel eens gigantisch lekken.

19 nov 2010 10:10

Een ton voor een 964... serieus, in nog geen 100.000 jaar.

Tuurlijk ziet er strak uit, maar een ton is echt over rated!

19 nov 2010 10:31

Ja het is bijzonder omdat er weinig van gemaakt zijn, maar wat is nou de intrinsieke toegevoegde waarde van dat ding tov een gewone 964 of een 965 of een 964 RS (die allemaal goedkoper zijn)? :roll:

19 nov 2010 10:35

MS964 schreef:Ja het is bijzonder omdat er weinig van gemaakt zijn, maar wat is nou de intrinsieke toegevoegde waarde van dat ding tov een gewone 964 of een 965 of een 964 RS (die allemaal goedkoper zijn)? :roll:

+1 :thumleft:

19 nov 2010 11:07

horn schreef:volgens de omschrijving origineel porsche velgen... was mij onbekend dat dit originele Porsche velgen konden zijn. Maar wat een beauty. Als ik een ton had liggen, zou het zomaar deze auto kunnen worden. 8)

Zijn inderdaad van BBS en waren optioneel op de 993, dus orig. via Porsche. Heten volgens mij Sport Classic oid. Waren op de 964 nog niet optioneel te krijgen.
Gesloten onderwerp