Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

24 nov 2010 21:30

amandus schreef: heb wel een schuifdak


Motortje eruit halen en het dak dichtlassen. :D

Heb je de originele stoelen er nog in of lichtgewicht kuipjes?

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

24 nov 2010 21:30

:thumleft:

daar ga je veel :drive: plezier aan beleven.
Net als mijn 964 is nu echt naar mijn zin, ziet er goed uit, stuurt lekker en gaat prima van z'n plek.

ach zal in de toekomst nog wel wat fijn tuning zijn maar voor nu :ba:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

24 nov 2010 21:37

Was de accu vergeten , lichtgewicht ...

Eric , orginele 964 stoelen behoud ik , Bar moet ook lekker kunnen zitten .

Rob , thnx , moet nog steeds een keer bij komen knagen ...

Bully , heheheh eindelijk cool :lol:

Jurgen , gelukkig hebben we dezelfde leeftijd en geboortedag 8)

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

24 nov 2010 21:41

Kuipjes zitten ook uitstekend maar een standaard stoel veert inderdaad wat beter. :D

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

25 nov 2010 9:58

Do Bro, paar mooie RS kuipen moet ik hebben schijnt het ....

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

25 nov 2010 12:09

Sinterklaas lief aankijken: http://www.germansportscars.net/DE/part ... sitze/157/

:D

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

25 nov 2010 12:14

heee, zijn dat sandwich-stoeltjes? :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

25 nov 2010 12:22

Eric schreef:Sinterklaas lief aankijken: http://www.germansportscars.net/DE/part ... sitze/157/

:D


Die moeten we dan heel lief aankijken ....

Wolf , ik kijk nu heel lief naar jou

Afbeelding

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

25 nov 2010 13:48

amandus schreef: orginele 964 stoelen behoud ik , Bar moet ook lekker kunnen zitten .

:thumleft: klik :popcorn:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

25 nov 2010 14:17

Bullen zijn mooi maar ook stapelcrazy :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

25 nov 2010 14:40

begin eerst met een RS koppeling en drukgroep en LFW, een RUF uitlaat en een K&N luchtfilter dan is het al een heel andere auto !
Laatst bijgewerkt door rarebear op 25 nov 2010 14:46, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

25 nov 2010 14:44

en doe eens een rondje ring alte :twisted:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

25 nov 2010 14:49

Ga je mee dan .... :?:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

25 nov 2010 16:42

gaaf marc!

pheauteaux!

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

25 nov 2010 16:46

@steef: fotos van een luchtkasteel :roll: :mrgreen:
@fornuis: yep.

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

25 nov 2010 16:48

Steef O

Pikkies gaan komen , nog steeds niet zo handig om deze te plaatsen ...

@ Wolf , luchtkastelen in je broek zal je bedoelen :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

25 nov 2010 18:16

ik weet dat hij er goed mee bezig is, dus zie graag die visuele bevestiging ! supergaaf project !

Hoest met jouw parel dan ouwe gifmenger?

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

25 nov 2010 18:17

amandus schreef:Rob , thnx , moet nog steeds een keer bij komen knagen ...


Aanrader!

Gaaf Amandus! Ben benieuwd...

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

25 nov 2010 21:58

ben zelf ook een beetje aan het kijken voor een rs project,
ben er nog niet uit of dit de 2.7 rs word of een 964.

ik denk zelf dat je beter een 964 van markt plaats kan plukken die een goede
koets heeft en die helemaal strippen.
vervolgens tot in het kleinste puntje op bouwen zoals de rs hoort te zijn.
het enige verschil met de echte is dan nog dat het niet in de fabriek is gedaan.
je moet veel zelf doen ander kan je hem beter gewoon kopen.
ik wacht zelf nog even om er echt aan te beginnen,wil het samen met de twee jongens van mij gaan doen.

gr anton964

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

26 nov 2010 14:45

:thumleft: wil ik later ook gaan doen met mijn twee apen!

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

26 nov 2010 15:40

anton964 schreef:ik denk zelf dat je beter een 964 van markt plaats kan plukken die een goede
koets heeft en die helemaal strippen.


- het plezier van zelf zo'n RS bouwen alleen al is natuurlijk onbetaalbaar :wink:

Ik denk dat je even 'n goed rekensommetje moet maken - en als je zo'n RS echt compleet na wil bouwen met het juiste interieur, techniek, aluminum delen en dunnere ramen je al heel snel in de buurt komt van wat zo'n 964 RS nu kost :arrow: MI nu al de delen gaan verzamelen en later pas gaan bouwen houden de kosten in verhouding met 'n echte lager :idea:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

26 nov 2010 15:48

$TEEF schreef: :thumleft: wil ik later ook gaan doen met mijn twee apen!

kaal maken? :twisted:

Amandus, ben erg benieuwd naar je vorderingen en naar foto's van die kale bak... 8)

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

26 nov 2010 15:52

Laat maar komen die foto's.....
Niet handig zijn met pics hier plaatsen is natuurlijk niet echt een goed excuus :P

Een dergelijke project speelt namelijk ook bij mij steeds meer door mijn hoofd dus ben reuze benieuwd :) Volledig RS-spec opbouwen zou mij financieel te ver gaan, maar je kunt het origineel wel een aardig eind benaderen....

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

30 nov 2010 14:32

Geweldig Marc.. 300pks/+-1250kg :thumleft: loose the seats dude it easy weight loss, want de stoelen zijn kei zwaar!!



Eric schreef:Sinterklaas lief aankijken: http://www.germansportscars.net/DE/part ... sitze/157/

:D


Bank manager lief aankijken :lol:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

30 nov 2010 16:06

horen er wel in hoor...

Afbeelding

weegt inderdaad bijna niets dat carbon :thumleft:
Plaats een reactie